Dat komt op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Waarom laat je je pa dan niet gewoon hierheen komen?
Of je leest de OP daadwerkelijk...quote:
Z'n pa:quote:retourticket amsterdam-aberdeen kost ons elke keer ongeveer 300 euro!!!!!
quote:een retourticket Aberdeen - Amsterdam kost omgerekend ongeveer 150 euro.
-edit-quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Of je leest de OP daadwerkelijk...
TS:
[..]
Z'n pa:
[..]
Dude, retourticket. Ik weet dat het laat is voor je, maar toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als hij hier heen komt a ¤150 dan zal hij terug ¤300 moeten betalen.
Dat heeft TS ook, maar dan andersom.
Of bedoel je permanent?
Of een maandtrajectkaartquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Koewam het volgende:
Kun je niet je ticket daar kopen dan? En dan zonder datum? En dan afstempelen of zo?
ja...dumbass...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:55 schreef Dibble het volgende:
ben ik de enige die niet weet wat aberdeen is en waar het ligt?
noobquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:55 schreef Dibble het volgende:
ben ik de enige die niet weet wat aberdeen is en waar het ligt?
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHHHAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Rosbief het volgende:
Heb je geen OV-kaart?
En als je dan je kaartje vergeet af te stempelen wordt je er zo op de volgende halte uitgezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Koewam het volgende:
Kun je niet je ticket daar kopen dan? En dan zonder datum? En dan afstempelen of zo?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef ForumGek het volgende:
Maar ik geef je wel gelijk, ik ging met mijn vriendin naar Parijs toe, en daar vliegt alleen KLM / Air France op. En die vlucht is dus echt heel duur.![]()
Ga dan ook met de trein...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef ForumGek het volgende:
Maar ik geef je wel gelijk, ik ging met mijn vriendin naar Parijs toe, en daar vliegt alleen KLM / Air France op. En die vlucht is dus echt heel duur.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |