Dat dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef LoggedIn het volgende:
ach joh, als het milieu niet zon hype geweest was nu, hadden ze wel wat anders verzonnen om ons weer extra geld uit de zakken te kloppen.
Eens, maar hier komen flink wat banen door op de tocht te staan en wordt economische groei direct ingeperkt. Doe dan extra wegenbelasting ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef LoggedIn het volgende:
ach joh, als het milieu niet zon hype geweest was nu, hadden ze wel wat anders verzonnen om ons weer extra geld uit de zakken te kloppen.
Ja, goed planquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:58 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Eens, maar hier komen flink wat banen door op de tocht te staan en wordt economische groei direct ingeperkt. Doe dan extra wegenbelasting ofzo.
Lekker in tegenspraak met je OPquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:58 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Eens, maar hier komen flink wat banen door op de tocht te staan en wordt economische groei direct ingeperkt. Doe dan extra wegenbelasting ofzo.
Man, dat had dit jaar een verdubbeling van de prijs van mijn vlucht betekend... Maar gelukkig vlieg ik via Duitslandquote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:14 schreef RijstNatie het volgende:
wow 35 euro op een vlucht...
ben je arm ofso?
Inderdaad het is een erg mager begin. Tijd om vliegen realistisch te belastenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goed plan. Vliegen wordt veel te weinig belast.
WMB tijd voor accijns op kerosine
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goed plan. Vliegen wordt veel te weinig belast.
WMB tijd voor accijns op kerosine
kan autorijden gelijk een stuk minder belast wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad het is een erg mager begin. Tijd om vliegen realistisch te belasten.
Ga toch terug onder die steen van je. Eng he welvaart en vooruitgangquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goed plan. Vliegen wordt veel te weinig belast.
WMB tijd voor accijns op kerosine
Mogelijk, ben gewoon voor heel eerlijk de vervuiler op laten draaien voor de kosten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kan autorijden gelijk een stuk minder belast worden
Ja extra leerachterstanden, astma en kanker is vooruitgangquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ga toch terug onder die steen van je. Eng he welvaart en vooruitgang.
KIJK! en daar zit het probleem! het 35 hiervoor, tientje daarvoor etc. Kijk eens naar je salaris... daar gaat 40-50% al vanaf, dan denk je dat het netto is... FOUT haal er nog maar eens 20% af voor de btw.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:14 schreef RijstNatie het volgende:
wow 35 euro op een vlucht...
ben je arm ofso?
Daarom heb ik dat gratis roetfilter ook geweigerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja extra leerachterstanden, astma en kanker is vooruitgang.
Waterstof is in opkomst. En je kan je diesel ombouwen naar een slaolie machine. En slaolie is nog lekker goedkoop ook. (totdat ze het onder de noemer biodiesel willen verkopen.. dan betaal je je scheel aan accijnzen enzo) Ze willen in ieder geval niets te kort komen en elk jaar meer uitgeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Wen d'r maar aan, d'r gaat nog véél meer accijns, belasting en heffing komen op van alles en nog wat onder het mom van "Dat is goed voor het milieu.". En zo worden we in dit landje steeds meer uitgekleedt door de regering.
Dit kan al maar wordt door de overheid tegengewerkt. Reden: Ze kunnen er geen accijnzen op heffenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:40 schreef JoepM het volgende:
[..]
Waterstof is in opkomst. En je kan je diesel ombouwen naar een slaolie machine. En slaolie is nog lekker goedkoop ook. (totdat ze het onder de noemer biodiesel willen verkopen.. dan betaal je je scheel aan accijnzen enzo) Ze willen in ieder geval niets te kort komen en elk jaar meer uitgeven.
Mijns inziens is stap 1: korten op de militaire uitgaven.
Wat een huiliie ben je. Ze hadden allang accijnse op kerosiene moeten zetten. Belachelijk dat er 1 vervoersgroep is die bijna zonder belastingen en geen accijnsen fossiele brandstoffen mag opstoken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:58 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Eens, maar hier komen flink wat banen door op de tocht te staan en wordt economische groei direct ingeperkt. Doe dan extra wegenbelasting ofzo.
Ok, correctie; geen belasting![]()
Anders verdiep je je ff in dat goede planquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goed plan. Vliegen wordt veel te weinig belast.
WMB tijd voor accijns op kerosine
Aldus de consumentenbond, niet mijn grootste vrienden, maar deze keer ben ik het ernstig met hen eens.quote:De Vliegtax zoals het Kabinet die wil invoeren, is volgens ons niets anders dan een prijsverhoging, die moeilijk is uit te leggen aan de consument. De heffing geldt bijvoorbeeld niet voor transferpassagiers en evenmin voor vrachtvervoer door de lucht. Verder is de hoogte onafhankelijk van de feitelijke milieuschade, die vooral wordt bepaald door afstand en bezettingsgraad van het toestel. Het principe 'de vervuiler betaalt' gaat hier dus niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |