En aan de familie daarvanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef Q. het volgende:
RIP aan de nabestaanden.
Volgens mij is Vosss eerder iemand die weer gelijk de kroeg induikt nadat hij goed nieuws van de dokter gekregen heeft. Misschien is hij daar nog wel van aan het bijkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok dat is geniaal dit dus niet, dit is ziekelijk als iemand zichzelf een hartinfarct toewenst en dan gezellig op vakantie gaat en allemaal users op fok in onzekerheid laat...
dat is niet geniaal dat is spotten.. en aangezien de goden niet met zich laten spotten zou ik zeggen:
Doe maar niet!
Dan verzin je iets anders, iets dat leuk is..dit is niet leuk!
Gister avond was het er niet zo druk....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Volgens mij is Vosss eerder iemand die weer gelijk de kroeg induikt nadat hij goed nieuws van de dokter gekregen heeft. Misschien is hij daar nog wel van aan het bijkomen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
VOSS LAAT JE HOREN MAN JE HEBT OOK 0,0 OVER VOOR FOK![]()
![]()
Kom op zeg, het is maar internet, als het een grap was zou ik het wel een goeie vinden hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Ringo het volgende:
Mocht het een grap zijn, trouwens, dan begrijp ik de intentie welzeker, maar de uitwerking is allerminst geslaagd.
Ik maag me zorgen om schanulleke ik zie dr nooit meer in stripboekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
Dit schijnt dus helemaal fout te zijn he, dat je je zorgen maakt om iemand op een internet-site. Echt heel fout.
Je leest dan ook de Donald Duck, vind je het vreemd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik maag me zorgen om schanulleke ik zie dr nooit meer in stripboeken
Donald Duck is tof en ik zou nog bier gaan drinken met vosss, verdomme!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Je leest dan ook de Donald Duck, vind je het vreemd?![]()
Hallo. Dikzak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef George_Costanza het volgende:
Ach zitten hier nu al die achterlijken die een binding menen te hebben met een username op internet...
Zich druk maken om iemand die ze alleen maar op internet zien schrijven... Het is typisch iets voor fok...
Jij bent duidelijk een zuurpruim. Daarom kijk je ook Seinfeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef George_Costanza het volgende:
Ach zitten hier nu al die achterlijken die een binding menen te hebben met een username op internet...
Zich druk maken om iemand die ze alleen maar op internet zien schrijven... Het is typisch iets voor fok...
Wat nah?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Donald Duck is tof en ik zou nog bier gaan drinken met vosss, verdomme!
EN vosss is ZONDER HOOFDLETTER STOMME TS. Stommerik!!
wtf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef George_Costanza het volgende:
Jij bent echt gestoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef George_Costanza het volgende:
omgquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt gestoord.
Groetjes,
Nelson Mandela.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |