dan ben je toch een eikel..quote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef swollywood het volgende:
Op GoT:
[..]
Neem aan dat dat dezelfde vosss is
Betrapt.quote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef swollywood het volgende:
Op GoT:
[..]
Neem aan dat dat dezelfde vosss is
Bummer.quote:
heey hoeveel mensen heten vos met 3 sss'enquote:Op zondag 9 september 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Is het wel dezelfde dan?
quote:Op zondag 9 september 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Is het wel dezelfde dan?
Dat klinkt inderdaad wel logisch.quote:Op zondag 9 september 2007 17:46 schreef swollywood het volgende:
[..]
4 juli 2001 geregistreerd op Gathering of Tweakers.
17 juli 2001 geregistreerd op Fok!
Lijkt mij dat het dan één en dezelfde vosss is.
quote:Op zondag 9 september 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel logisch.
Niemand op GoT die hem daar een berichtje kan sturen?
quote:Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'vosss'
Als ik elke post hier ten harte zou nemen, dan was ik degene die rijp was voor een ECG.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hang niet zo opzichtig de coole bitch uit.
Als iemand een topic post over hartproblemen en een ECG, en hij laat daarna niks meer van zich horen, is het niet raar dat mensen nieuwsgierig en ongeduldig worden. Heeft niks te maken met "elke user in zicht monitoren". Over hysterie gesproken.
Ik vermoed omdat jij evenzo simpel bent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom vind ik altijd dat jij gelijk hebt..![]()
Wat geeft jou het recht nu, om te oordelen over een ander?quote:Op zondag 9 september 2007 18:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat jij evenzo simpel bent.
ja dat klopt, ik ben zo gek, dat wil jij niet weten, pas maar op!quote:Op zondag 9 september 2007 17:46 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Vosss is het niet schuld dat jij niet helemaal 100% bent.
dat wij simpel zijn volgens she?quote:Op zondag 9 september 2007 18:31 schreef Ringo het volgende:
Je trekt het je nogal aan, hè?
Je bent zelf net zo schuldigquote:Op zondag 9 september 2007 18:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mensen die jij persoonlijk niet eens kent, veroordeel jij?!
Sommige mensen lijken maar wat graag te willen vergeten dat die bits en bytes niet zonder menselijke tussenkomst op het scherm komen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:26 schreef SHE het volgende:
[..]
verbondenheid ok; maar hysterisch worden om een paar bits en bytes is wat mij betreft een brug te ver.
dan maar een bitch; ondermaatse drummer.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo schuldig.
Nee ik had het tegen iemand anders.quote:Op zondag 9 september 2007 18:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat wij simpel zijn volgens she?
Neuh vind het wel vermakelijk zelfs
Agree; maar menselijkheid is niet per definitie een positief fenomeen...quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken maar wat graag te willen vergeten dat die bits en bytes niet zonder menselijke tussenkomst op het scherm komen.
HIj drinkt koffie bij GoTTquote:Op zondag 9 september 2007 18:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee ik had het tegen iemand anders.
V O S S S
W a a rb e nj en o u ? ? ?
Kom op zeg, moet ik alles uitleggen?!quote:
Een reconstructie. En laat me nu liever met rust.quote:VOSSS WAAR BEN JE IK KEN JE NIET MAAR MIS JE TOCH EN MAAK ME ZORGEN OOK AL KEN IK JE NIET
en waar is dan een oordeel?quote:Op zondag 9 september 2007 18:38 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Kom op zeg, moet ik alles uitleggen?!
[..]
Een reconstructie. En laat me nu liever met rust.
En dat maakt uit... hoe?quote:Op zondag 9 september 2007 18:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Agree; maar menselijkheid is niet per definitie een positief fenomeen...
Alsnog is het geschreven woord anders dan het gesproken woordquote:Op zondag 9 september 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat maakt uit... hoe?
De wereld gaat pas echt naar de klote als men zich gaat verschuilen achter "het is niet echt, wat er op internet gebeurt".
Want dat is het wel. Het zijn allemaal mensen (afgezien van wat bots) en IRL kan er net zo goed gefaket worden. Dat jij jezelf wil beschermen door te roepen dat je je niet druk moet maken over bits en bytes, wil niet zeggen dat iedereen zo cynisch en verstoken van enig medeleven moet zijn. Internet is een communicatiemedium en niet slechter of minder slecht dan brieven, telefoontjes en sms'jes.
Zie je nou het verband niet tussen 'ik haat je' en 'ik mis je'? Ben je echt zo'n domme zeug?quote:Op zondag 9 september 2007 18:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en waar is dan een oordeel?
.....![]()
dát is nu eenmaal internet. niet triest, maar wel opgelucht.quote:Op zondag 9 september 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Mensen voorliegen en in verwarring brengen en dan lachend roepen "ha, kneuzen, het is toch maar internet, dat moet je niet zo serieus nemen" is ook triest.
Wat ben jij voor gestoorde mongool!?!?quote:Op zondag 9 september 2007 18:57 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Zie je nou het verband niet tussen 'ik haat je' en 'ik mis je'? Ben je echt zo'n domme zeug?
Met andere woorden: dat hij nog post doet er niet toe, hij moet gewoon het fatsoen hebben om de schrijnende gemoedstoestand van enkelen hier te sussen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dan ben je toch een eikel..
beetje games spelen enne wij maar zorgjes maken over zijn hartjebah wat valt me dit toch vies tegen..echt een vos
sluw en gemeen..![]()
SLOTJE GRAAG!!!!!!!
Hij leeft nog!!!!!!!
Ah, bedankt dat je het nog wat duidelijker maakt.quote:Op zondag 9 september 2007 19:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat ben jij voor gestoorde mongool!?!?
Idioot ik zou maar eens minder drugs vreten, want zo te zien neem je daar teveel van in.
Weirdo..
Stomme boerelul!![]()
Zeg je dat ook tegen je moeder? Stomme zeug?
Ik denk het wel want een opvoeding heb jij nooit gehad.![]()
wtfkom ff gezellig op fok vandaag en iedereen lijkt wel chaggie te zijn is dit vaker zo op zondag?
lollllllll
hoi moppie!quote:Op zondag 9 september 2007 19:02 schreef zhe-devilll het volgende:
wtfkom ff gezellig op fok vandaag en iedereen lijkt wel chaggie te zijn is dit vaker zo op zondag?
lollllllll
Internet is ook dat je mensen tegenkomt buiten je normale omgeving. Woon je in Brabant in het dorp Zuigenissen dan kom je alleen mensen tegen binnen een straal van een paar kilometer die altijd aardig zijn en dezelfde mening hebben waar je nooit conflicten tegen komt.quote:Op zondag 9 september 2007 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dát is nu eenmaal internet. niet triest, maar wel opgelucht.
iets met masturberen geloof ik.quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ben eik wel benieuwd over welk spel die vosss het heeft op GOT.....
echte man dan he!quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets met masturberen geloof ik.
Christ. Hoe hard was die klap van de molen?quote:Op zondag 9 september 2007 19:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat ben jij voor gestoorde mongool!?!?
Idioot ik zou maar eens minder drugs vreten, want zo te zien neem je daar teveel van in.
Weirdo..
Stomme boerelul!![]()
Zeg je dat ook tegen je moeder? Stomme zeug?
Ik denk het wel want een opvoeding heb jij nooit gehad.![]()
lollllllll
als je haar goed leest dan kom je er ook wel achter dat ze een vrouwelijke dromenvanger is. eerlijk, maar bizar.quote:Op zondag 9 september 2007 19:31 schreef static het volgende:
[..]
Christ. Hoe hard was die klap van de molen?
misschien kloon van dromenvangert? of zn retarded sister?quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je haar goed leest dan kom je er ook wel achter dat ze een vrouwelijke dromenvanger is. eerlijk, maar bizar.
quote:Op zondag 9 september 2007 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Swollywood waar is dat topic? Hij kan geen private messages ontvangen namelijk
quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ben eik wel benieuwd over welk spel die vosss het heeft op GOT.....
Ja maar bij ons slaan de medicijnen wél aan.....quote:Op zondag 9 september 2007 19:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee ze is de zus van Jezus, de eerst geborene ter wereld
We zijn allemaal broers en zusters van Zhe-Devill, we dragen allemaal hetzelfde met ons meeOndanks dat we het niet durven in te zien
Weet je dat zekerquote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ja maar bij ons slaan de medicijnen wél aan.....
mn psych zei van wel... en trouwens de stemmen zeiden t ook al...quote:Op zondag 9 september 2007 19:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Mensen die beweren sane te zijn zijn meestal de meest krankinnigen die rondlopen omdat ze hun ware ik niet onder ogen durven te komen
Een soort van schijnheiligheid om te laten zien hoe gezond je wel niet bent tussen de oren
De psych zegt dat altijd omdat zijn stemmen dat zeggen dat hij dat tegen zijn patienten moet zeggen, kun je beter uitgaan van je eigen stemmenquote:Op zondag 9 september 2007 19:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
mn psych zei van wel... en trouwens de stemmen zeiden t ook al...
quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
echte man dan he!
ask the sorrow!
Je psycholoog waarschijnlijk 9, anders zou hij die 8 van jou niet kunnen herkennenquote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb trouwens mps met 8 karakters.
misschein dat ik daarom zo goed mensen kan helpen?quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je psycholoog waarschijnlijk 9, anders zou hij die 8 niet kunnen herkennen![]()
Ervaring is nodig, daarom zijn psychologen de grootste gekken.
Wie weet moet je een boek schrijvenquote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschein dat ik daarom zo goed mensen kan helpen?
Hij leeft dus nogquote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Danny- het volgende:
Die zit nu in het kpd subforum zag ik net. Flink aan de fap![]()
ik wil juist tegenwoordig gaan voor het kleine geld. groot geld is lullig voor anderen.quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet moet je een boek schrijven
Valt groot geld mee te verdienen, 100,000 persoonlijkheidsstoornissen en je hebt 100,000 mensen die jou herkennen in je boek.
The power of now een mooi voorbeeld van zo'n boekZo wazig en allesomvattend dat het een best-seller is.
Wie weet moet je die andere persoon aanspreken die in jou zit die wel groot geld wilt verdienenquote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil juist tegenwoordig gaan voor het kleine geld. groot geld is lullig voor anderen.
Jemig lees je dan niet wat er staat bij mijn avatar?quote:Op zondag 9 september 2007 19:18 schreef TheSorrow het volgende:
zhe-devilll, waarom moet je altijd zo overdreven reageren als mensen een confrontatie met je aangaan? Je wilt altijd t laatste woord hebben volgens mijJust let them be, maak je toch niet zo druk
Nou jij kunt niet zeggen dat je eenzaam bent!quote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb trouwens mps met 8 karakters.
en waar is jouw brightsight dan?quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ja maar bij ons slaan de medicijnen wél aan.....
Ok, ik heb nix gezegdquote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jemig lees je dan niet wat er staat bij mijn avatar?
Neem mij toch eens niet zo serieus!
Jeeh man!ow ow..*diepezucht*
I don't need medication for this, i'm born like this.
prettig gestoord en ik voel me er zalig bij...![]()
Weet je ik ben noooooooooit chaggerijnig, echt nooit!![]()
Wat een groot geluk viel mij ten dele toen ik vooraan stond toen God het goede humeur uitdeelde hmmmmm i like myself a lot![]()
![]()
hihihihi
yeah baby, that makes me feel hornyquote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jemig lees je dan niet wat er staat bij mijn avatar?
Neem mij toch eens niet zo serieus!
Jeeh man!ow ow..*diepezucht*
I don't need medication for this, i'm born like this.
prettig gestoord en ik voel me er zalig bij...![]()
Weet je ik ben noooooooooit chaggerijnig, echt nooit!![]()
Wat een groot geluk viel mij ten dele toen ik vooraan stond toen God het goede humeur uitdeelde hmmmmm i like myself a lot![]()
![]()
hihihihi
je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 9 september 2007 21:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mensen die over zichzelf zeggen dat ze prettig gestoord zijn..
Zelfde als iemand die zegt "ooh ik ben zo'n gekke meid" ...
Damnnn
Zoalshetis zei t laatst ook ....
Maarja dat is ook echt een gekke meid
Hij rukt alweer in de kelder op fok, het gaat goed dus met zijn hart!quote:
Jep Danny zag hem fappen in de kelder op fok!quote:Op zondag 9 september 2007 22:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[inkopmode] Wérd je maar eens genome[/inkopmode]
Maar ff serieus, heb jij al een levensteken dan?
ik mag niet eens lid worden, is dat alleen voor mannen oid?quote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nah of dat echt serieus was...
ik zie daar niets trouwens in KPD
quote:Op zondag 9 september 2007 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jep Danny zag hem fappen in de kelder op fok!
![]()
gevaarlijk daar, ze hacken zo je webcammie als je niet uitkijkt
lol
Danny- iddquote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Danny- het volgende:
Die zit nu in het kpd subforum zag ik net. Flink aan de fap![]()
ow is het sm daar?quote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tuuk wel... alleen als je 18+ bent...
en t keldertje mag je alleen in als je regelmatig post daar...
maar t keldertje is veelste freaky voor mij...
met al dat gesla en gemep...
ja ....wij kunnen ook lezen.. echt waar!!quote:
nou wat ik er van heb meegekregen wel...quote:
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 10 september 2007 10:48 schreef Dromer het volgende:
Ja.. het is hem op GOT
Hij heeft het daar ook over zijn Delta Turbo.
http://gathering.tweakers(...)ge/25909430#25909430
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |