quote:Op zondag 9 september 2007 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Swollywood waar is dat topic? Hij kan geen private messages ontvangen namelijk
quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ben eik wel benieuwd over welk spel die vosss het heeft op GOT.....
Ja maar bij ons slaan de medicijnen wél aan.....quote:Op zondag 9 september 2007 19:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee ze is de zus van Jezus, de eerst geborene ter wereld
We zijn allemaal broers en zusters van Zhe-Devill, we dragen allemaal hetzelfde met ons meeOndanks dat we het niet durven in te zien
Weet je dat zekerquote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ja maar bij ons slaan de medicijnen wél aan.....
mn psych zei van wel... en trouwens de stemmen zeiden t ook al...quote:Op zondag 9 september 2007 19:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Mensen die beweren sane te zijn zijn meestal de meest krankinnigen die rondlopen omdat ze hun ware ik niet onder ogen durven te komen
Een soort van schijnheiligheid om te laten zien hoe gezond je wel niet bent tussen de oren
De psych zegt dat altijd omdat zijn stemmen dat zeggen dat hij dat tegen zijn patienten moet zeggen, kun je beter uitgaan van je eigen stemmenquote:Op zondag 9 september 2007 19:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
mn psych zei van wel... en trouwens de stemmen zeiden t ook al...
quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
echte man dan he!
ask the sorrow!
Je psycholoog waarschijnlijk 9, anders zou hij die 8 van jou niet kunnen herkennenquote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb trouwens mps met 8 karakters.
misschein dat ik daarom zo goed mensen kan helpen?quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je psycholoog waarschijnlijk 9, anders zou hij die 8 niet kunnen herkennen![]()
Ervaring is nodig, daarom zijn psychologen de grootste gekken.
Wie weet moet je een boek schrijvenquote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschein dat ik daarom zo goed mensen kan helpen?
Hij leeft dus nogquote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Danny- het volgende:
Die zit nu in het kpd subforum zag ik net. Flink aan de fap![]()
ik wil juist tegenwoordig gaan voor het kleine geld. groot geld is lullig voor anderen.quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet moet je een boek schrijven
Valt groot geld mee te verdienen, 100,000 persoonlijkheidsstoornissen en je hebt 100,000 mensen die jou herkennen in je boek.
The power of now een mooi voorbeeld van zo'n boekZo wazig en allesomvattend dat het een best-seller is.
Wie weet moet je die andere persoon aanspreken die in jou zit die wel groot geld wilt verdienenquote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil juist tegenwoordig gaan voor het kleine geld. groot geld is lullig voor anderen.
Jemig lees je dan niet wat er staat bij mijn avatar?quote:Op zondag 9 september 2007 19:18 schreef TheSorrow het volgende:
zhe-devilll, waarom moet je altijd zo overdreven reageren als mensen een confrontatie met je aangaan? Je wilt altijd t laatste woord hebben volgens mijJust let them be, maak je toch niet zo druk
Nou jij kunt niet zeggen dat je eenzaam bent!quote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb trouwens mps met 8 karakters.
en waar is jouw brightsight dan?quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ja maar bij ons slaan de medicijnen wél aan.....
Ok, ik heb nix gezegdquote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jemig lees je dan niet wat er staat bij mijn avatar?
Neem mij toch eens niet zo serieus!
Jeeh man!ow ow..*diepezucht*
I don't need medication for this, i'm born like this.
prettig gestoord en ik voel me er zalig bij...![]()
Weet je ik ben noooooooooit chaggerijnig, echt nooit!![]()
Wat een groot geluk viel mij ten dele toen ik vooraan stond toen God het goede humeur uitdeelde hmmmmm i like myself a lot![]()
![]()
hihihihi
yeah baby, that makes me feel hornyquote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jemig lees je dan niet wat er staat bij mijn avatar?
Neem mij toch eens niet zo serieus!
Jeeh man!ow ow..*diepezucht*
I don't need medication for this, i'm born like this.
prettig gestoord en ik voel me er zalig bij...![]()
Weet je ik ben noooooooooit chaggerijnig, echt nooit!![]()
Wat een groot geluk viel mij ten dele toen ik vooraan stond toen God het goede humeur uitdeelde hmmmmm i like myself a lot![]()
![]()
hihihihi
je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 9 september 2007 21:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mensen die over zichzelf zeggen dat ze prettig gestoord zijn..
Zelfde als iemand die zegt "ooh ik ben zo'n gekke meid" ...
Damnnn
Zoalshetis zei t laatst ook ....
Maarja dat is ook echt een gekke meid
Hij rukt alweer in de kelder op fok, het gaat goed dus met zijn hart!quote:
Jep Danny zag hem fappen in de kelder op fok!quote:Op zondag 9 september 2007 22:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[inkopmode] Wérd je maar eens genome[/inkopmode]
Maar ff serieus, heb jij al een levensteken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |