Als je aardig bent voor Henk zit er wellicht een basisplaats voor je inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef dronkeykong het volgende:
Ga ook maar aankloppen bij Ajax misschien krijg ik ook wel een contract aangeboden, al is het maar om bank te warmen
Ooit aan ballet gedaan? Ben je spanjaard? heb je Ten Cate wel eens aan zn bruine nazihelm gezogen in zijn tijd bij nac?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef dronkeykong het volgende:
Ga ook maar aankloppen bij Ajax misschien krijg ik ook wel een contract aangeboden, al is het maar om bank te warmen
Met me rotte knie zal het wat moeilijker worden maar als wisselspeler fungeren niet verkeerd, kan ik met Colin switchenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als je aardig bent voor Henk zit er wellicht een basisplaats voor je in
De kwartfinaleplek van Ajax vind ik geen hogere piek dan de halve finale plek van PSV. Maar okee, Ajax won als laatste de EC I.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Met daarbij wel de melding dat ik liever dit soort diepe dalen heb en de hoge pieken die Ajax kent, dan het constante karakter van PSV.
Kut...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ooit aan ballet gedaan? Ben je spanjaard? heb je Ten Cate wel eens aan zn bruine nazihelm gezogen in zijn tijd bij nac?
Als je dit allemaal met nee kan beantwoorden gaat t niet door.
Die kwartfinaleplek tel ik dan ook niet als grote prestatie. Liever twaalf jaar terug een ECI winnen dan 2 jaar terug een halve finale spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
De kwartfinaleplek van Ajax vind ik geen hogere piek dan de halve finale plek van PSV. Maar okee, Ajax won als laatste de EC I.
lolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/sport-en-fitness/voetbal/c816.html
Wat een feyenoord praktijken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/sport-en-fitness/voetbal/c816.html
quote:per direkt spraakzame coach aangeboden. Heeft uitzonderlijke staat van dienst buiten het voetbal, dus de ideale coach voor Bal Op Het Dak 34. Verzendkosten zijn voor rekening van huidige werkgever.
Daar zeg je zowatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Madrid nu morgen met een enorm bod op Huntelaar komt..
Hij speelt immers toch geen CL nu bij Ajax.
ajax wint de uefa cupquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:10 schreef TheJanitor het volgende:
Fantastische match! We hebben gevochten als leeuwen maar het is geen schande om te verliezen van zo'n topploeg met een begroting van 5 miljoen euro. Ik ben supertrots op mijn club Ajax![]()
Colin![]()
Delorge![]()
Gabri was verassend goed vandaag![]()
Emanuelson, wat een held![]()
Bakir voegde ook zoveel toe aan het team![]()
Op naar de UEFA CUP![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Madrid nu morgen met een enorm bod op Huntelaar komt..
Hij speelt immers toch geen CL nu bij Ajax.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:10 schreef TheJanitor het volgende:
Fantastische match! We hebben gevochten als leeuwen maar het is geen schande om te verliezen van zo'n topploeg met een begroting van 5 miljoen euro. Ik ben supertrots op mijn club Ajax![]()
Colin![]()
Delorge![]()
Gabri was verassend goed vandaag![]()
Emanuelson, wat een held![]()
Bakir voegde ook zoveel toe aan het team![]()
Op naar de UEFA CUP![]()
Colin maakt elke wedstrijd de 90 minuten vol hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Met me rotte knie zal het wat moeilijker worden maar als wisselspeler fungeren niet verkeerd, kan ik met Colin switchen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |