abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52798447
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.afca.nl/

?
Afgelopen uur lopen te bakken?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:55:29 #177
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52798457
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:53 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Die ouwe lul rende zich anders wel de tyfus!
is ook wel een beetje het moment hè. al die spelers voelden zich moreel zo goed.. net als Oranje op het jeugd EK. dan lukt alles
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52798461
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind wel dat er heel overdreven gereageerd wordt hoor .
Ik niet, ik weet hoe ik vorig seizoen elke week weer zo'n kutgevoel had als op dinsdag en woensdag de Champions League werd gespeeld en Ajax de dag erop tegen clubjes als IK Start en Austria Wien aan mocht treden.

Een keer de Champions League missen dat kan gebeuren. Dan voor de derde keer op rij PSV het kampioenschap moeten laten, dat kan ook nog gebeuren. Maar wat kan het huidige seizoen nog redden? Een kampioenschap? In april zeg ik ongetwijfeld, "ja!". Maar op het moment kan die schaal me geen biet meer schelen en wil ik gewoon dat Ajax internationaal weer eens wat voor gaat stellen.
pi_52798464
wat een ramp...
Haleloeja
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:55:58 #180
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52798475
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef Madine het volgende:

[..]

Beter gaan ze er zondag weer met 5, 6-0 overheen. Dit jaar moet het kampioenschap gepakt worden willen we deze neerwaarste spiraal doorbreken.
Neerwaartse spiraal is dit niet. Gemiddeld gezien voetballen jullie een stuk beter dan vorig jaar.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:56:37 #181
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_52798499
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Dat ziet hij ook wel zitten, naar een club gaan die geen CL speelt.
pi_52798511
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Wat hebben spelers van Slavia nu te zoeken bij Ajax? Ze spelen daar Champions League, en met een beetje geluk zitten die Janda en Suchy straks bij een Duitse topclub.
pi_52798515
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ja die wil vast wel komen.

Gaat ie op z'n 34e met z'n clubje CL spelen moet ie naar Ajax komen om daar een half seizoen te spelen
Ik weet geeneens hoe oud hij is. Is hij al 34 jr. ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52798517
Ik weet echt niet wat ik ervan moet zeggen.

Over twee wedstrijden weet ik geen eens wie beter is geweest. Als je naar het aantal kansen kijkt; Ajax. Kopballen van Stam en Huntelaar, schot van Suárez. 100% volle kansen. Ik heb er van Slavia (naast de twee doelpunten) één geteld, die werd knap gepakt door Stekelenburg. In de Arena was Ajax duidelijk beter.

En toch uitgeschakeld, hoe kan het toch gebeuren? Ik heb mij dood geërgerd aan het verdedigen van Colin en Emanuelson (god, wat speelt hij beroerd de laatste tijd). Lichtpunt(je) was Stam, die zorgde dat Ajax tot de 2-1 nog een kans had. Heitinga speelde redelijk, de rest krijgt van mij een onvoldoende. Die corner van Rommedahl bijvoorbeeld, op een sukkeldrafje een corner achter schieten. Ongelooflijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52798529
Het meest treurige is eigenlijk dat als Ajax volgend jaar weer voorronde CL moet spelen, en ze loten weer zo'n vechtploeg uit het Oostblok, dat iedereen weer massaal roept dat het een makkie wordt.
Woo-loo-loo!
pi_52798538
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een ramp...
nee joh, alleen maar grappig
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:58:48 #187
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_52798581
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Het meest treurige is eigenlijk dat als Ajax volgend jaar weer voorronde CL moet spelen, en ze loten weer zo'n vechtploeg uit het Oostblok, dat iedereen weer massaal roept dat het een makkie wordt.
Sterker nog, alle ploegen staan te popelen om tegen Ajax te mogen. Ajax, de ultieme dream maker voor tegenstanders.
pi_52798584
Waar is HeatWeave eigenlijk?
pi_52798590
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef BigFire het volgende:

[..]

is ook wel een beetje het moment hè. al die spelers voelden zich moreel zo goed.. net als Oranje op het jeugd EK. dan lukt alles
Zeker ook de thuiswedstrijd....ga toch weg nee die halfbakken slapende backs van ons.
MOKUM XXX RATED
pi_52798595
quote:
Iedereen in het oostblok ja.
pi_52798615
quote:
Het meest treurige is dat we kampioen moeten worden om de Champions League te bereiken, anders doen we het in ons broek voor zo'n klein tyfusclubje...
pi_52798618
Het is nu sowieso een verloren seizoen. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in de komende wedstrijden
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:00:16 #193
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_52798628
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs het bier smaakt niet meer...
Dat is wel heel extreem
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_52798630
quote:
Dan maar effe rechtstreeks plaatsen een keertje. Het is niet anders.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52798692
quote:
Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...

Maar Ajax KAN gewoon niks meer internationaal de laatste tijd. PSV kan tenminste Arsenal uitschakelen, een toernooi met Real Madrid en AC Milan winnen. Feyenoord won in 2002 nog de UEFA Cup...

Maar het enige wat wij hebben laten zien is een kwartfinaleplek in de CL in 2003, that's it!
pi_52798734
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...

Maar Ajax KAN gewoon niks meer internationaal de laatste tijd. PSV kan tenminste Arsenal uitschakelen, een toernooi met Real Madrid en AC Milan winnen. Feyenoord won in 2002 nog de UEFA Cup...

Maar het enige wat wij hebben laten zien is een kwartfinaleplek in de CL in 2003, that's it!
En een helft tegen Inter
pi_52798735
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef Urquhart het volgende:
Het is nu sowieso een verloren seizoen. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in de komende wedstrijden
Veel hangt af van de komende weken. Vorig seizoen was het tot november nog wel te verdragen door de binnenlandse prestaties. Behalve in de weken waarin er internationaal werd gevoetbald dan...
pi_52798749
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef Urquhart het volgende:
Net als vorig jaar, precies hetzelfde... Net alsof we kampioen worden met dit stelletje prutsers. AZ of PSV, dat wordt de kampioen, met Feyenoord erachter.
pi_52798754
Ga ook maar aankloppen bij Ajax misschien krijg ik ook wel een contract aangeboden, al is het maar om bank te warmen
MOKUM XXX RATED
pi_52798767
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Met daarbij wel de melding dat ik liever dit soort diepe dalen heb en de hoge pieken die Ajax kent, dan het constante karakter van PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')