is ook wel een beetje het moment hè. al die spelers voelden zich moreel zo goed.. net als Oranje op het jeugd EK. dan lukt allesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die ouwe lul rende zich anders wel de tyfus!
Ik niet, ik weet hoe ik vorig seizoen elke week weer zo'n kutgevoel had als op dinsdag en woensdag de Champions League werd gespeeld en Ajax de dag erop tegen clubjes als IK Start en Austria Wien aan mocht treden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind wel dat er heel overdreven gereageerd wordt hoor.
Neerwaartse spiraal is dit niet. Gemiddeld gezien voetballen jullie een stuk beter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef Madine het volgende:
[..]
Beter gaan ze er zondag weer met 5, 6-0 overheen. Dit jaar moet het kampioenschap gepakt worden willen we deze neerwaarste spiraal doorbreken.
Dat ziet hij ook wel zitten, naar een club gaan die geen CL speelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Wat hebben spelers van Slavia nu te zoeken bij Ajax? Ze spelen daar Champions League, en met een beetje geluk zitten die Janda en Suchy straks bij een Duitse topclub.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Ik weet geeneens hoe oud hij is. Is hij al 34 jr. ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja die wil vast wel komen.
Gaat ie op z'n 34e met z'n clubje CL spelen moet ie naar Ajax komen om daar een half seizoen te spelen![]()
nee joh, alleen maar grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een ramp...
Sterker nog, alle ploegen staan te popelen om tegen Ajax te mogen. Ajax, de ultieme dream maker voor tegenstanders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Het meest treurige is eigenlijk dat als Ajax volgend jaar weer voorronde CL moet spelen, en ze loten weer zo'n vechtploeg uit het Oostblok, dat iedereen weer massaal roept dat het een makkie wordt.
Zeker ook de thuiswedstrijd....ga toch weg nee die halfbakken slapende backs van ons.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
is ook wel een beetje het moment hè. al die spelers voelden zich moreel zo goed.. net als Oranje op het jeugd EK. dan lukt alles
Iedereen in het oostblok ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Het meest treurige is eigenlijk dat als Ajax volgend jaar weer voorronde CL moet spelen, en ze loten weer zo'n vechtploeg uit het Oostblok, dat iedereen weer massaal roept dat het een makkie wordt.
Het meest treurige is dat we kampioen moeten worden om de Champions League te bereiken, anders doen we het in ons broek voor zo'n klein tyfusclubje...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Dat is wel heel extreemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs het bier smaakt niet meer...
Dan maar effe rechtstreeks plaatsen een keertje. Het is niet anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
En een helft tegen Interquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...
Maar Ajax KAN gewoon niks meer internationaal de laatste tijd. PSV kan tenminste Arsenal uitschakelen, een toernooi met Real Madrid en AC Milan winnen. Feyenoord won in 2002 nog de UEFA Cup...
Maar het enige wat wij hebben laten zien is een kwartfinaleplek in de CL in 2003, that's it!
Veel hangt af van de komende weken. Vorig seizoen was het tot november nog wel te verdragen door de binnenlandse prestaties. Behalve in de weken waarin er internationaal werd gevoetbald dan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef Urquhart het volgende:
Het is nu sowieso een verloren seizoen. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in de komende wedstrijden
Net als vorig jaar, precies hetzelfde... Net alsof we kampioen worden met dit stelletje prutsers. AZ of PSV, dat wordt de kampioen, met Feyenoord erachter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef Urquhart het volgende:
Het is nu sowieso een verloren seizoen. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in de komende wedstrijden
Met daarbij wel de melding dat ik liever dit soort diepe dalen heb en de hoge pieken die Ajax kent, dan het constante karakter van PSV.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...
Maar Ajax KAN gewoon niks meer internationaal de laatste tijd. PSV kan tenminste Arsenal uitschakelen, een toernooi met Real Madrid en AC Milan winnen. Feyenoord won in 2002 nog de UEFA Cup...
Maar het enige wat wij hebben laten zien is een kwartfinaleplek in de CL in 2003, that's it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |