Totdat we zondag in de 89e minuut de winnende maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, voordeel is dat we defintief verlost zijn van "Lucky Ajax"
Mwah... ik vond hem ook niet echt sterk invallen als ik eerlijk ben, ik neem hem alleen niks kwalijks.quote:
Ik zit te bedenken wat ik moet gaan doen om het even te vergeten. Een film, even gamen, of gewoon nog een krat uit de schuur trekken en me klem zuipen. Maarja, veel zin heb ik in geen van allen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs het bier smaakt niet meer...
Je vlag/spandoek was wel enorm vaak in beeld. Tijdens de voorbeschouwing zag je hem een hele tijd 'ingezoomd' op het scherm in de studio.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik niet, realistisch meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind wel dat er heel overdreven gereageerd wordt hoor.
Trap een Slavia fanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Die speelt alleen tegen Ajax goed... in de rest van de wedstrijden gaat ie zwaar door de mand zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Was een goede ja. En die keeper ook. Hopenlijk heeft Bert ook opgeletquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Die ouwe lul rende zich anders wel de tyfus!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Beter gaan ze er zondag weer met 5, 6-0 overheen. Dit jaar moet het kampioenschap gepakt worden willen we deze neerwaarste spiraal doorbreken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef Chivu het volgende:
[..]
Totdat we zondag in de 89e minuut de winnende maken.
Ja die wil vast wel komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Die Amsterdamse vlag ernaast was ook van mij. Enige plek die nog vrij was, maar wel meteen de betste.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je vlag/spandoek was wel enorm vaak in beeld. Tijdens de voorbeschouwing zag je hem een hele tijd 'ingezoomd' op het scherm in de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |