Jol of Ten Cate is me om het even. Maarja, eerlijk gezegd kan ik nu ook niet meer naar Ten Cate kijken zonder te bedenken dat hij de man is die verantwoordelijk is voor het twee keer mislopen van de Champions League.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
Martin Jol?
'Dit gaat om 13, 14, 15 miljoen hoor!'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb me een hoop zitten afkloppen van wat die klootviool allemaal schreeuwde. Ongelofelijk. Evert mag wel dood.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
Martin Jol?
Ik heb een vrees van wel, zeker ook die uitspraken die hij doet over zijn tegenstanders...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als HtC net zo nonchalant in de kleedkamer staat als voor de camera, dan wel idd.
Ze hebben toch geld zat? Haal maar een keer een grote trainer om alles op de rails te zetten, met al die net-niet apen raakt de hele club en toekomst verneukt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Juist, dus moeten we maar gewoon doorgaan met trainers ontslaan?
Alleen als je iets beter kan krijgen vind ik dat acceptabel. Spijkerman een jaar laten zitten vind ik ook niks, die is veel te soft.
Verthongen kwam voor Urby... dat was echt vele malen beter. Ik zag verthongen wel een paar ballen kwijtraken, maar ook een hoop werk oppakken en er fysiek goed in gaan + een aantal goed passes geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.
Overigens vond iedereen Vertonghen goed invallen. Ik snap dat niet. Hij verloor toch een aantal ballen door ze te ver voor zich uit te spelen. De jongen heeft de potentie met z'n fysiek, maar vanavond was hij niet meer dan matig.
Maar dat deed iedereen vandaag. Verdedigend knapte hij af en toe wel wat op. Niet bijzonder, gewoon nuttig. Hij komt niveau tekort, dat is duidelijk. Maar het is de fout van degene die hem opstelt, niet van hem zelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoveel kreeg hij ook niet te doen in verdedigende opzicht. En aanvallend ging hij net zo lang wachten tot het gat dicht werd gelopen zodat hij die bal terug kon spelen.
Nee man, we spelen UEFA Cupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Mijn condoleances. Kan me voorstellen dat jullie je erg kut voelen.
Ach, ik ben chaggie, laat me.quote:
Zou het aan hem liggen? Is dit Ajax echt minder dan onder de vorige trainers?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Jol of Ten Cate is me om het even. Maarja, eerlijk gezegd kan ik nu ook niet meer naar Ten Cate kijken zonder te bedenken dat hij de man is die verantwoordelijk is voor het twee keer mislopen van de Champions League.
Verthongen mag idd voorlopig in de basis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verthongen kwam voor Urby... dat was echt vele malen beter. Ik zag verthongen wel een paar ballen kwijtraken, maar ook een hoop werk oppakken en er fysiek goed in gaan + een aantal goed passes geven.
Voor iemand die van RKC terugkomt, en zn eerste wedstrijd in de voorronde CL speelt vind ik het niet slecht.
Maar Colin en Delorge in de basis tijdens zo eeen belangrijke wedstrijd..
Wie?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een buitenlander die 4-4-2 speelt
Ach ja vedettes als Stam en Davids zingen dit seizoen toch al ambitie loos uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
We kunnen Co ook ruilen voor Henk. Die lui in Qatar wilde toch liever Ten Cate.
Bij Blind zat er nog een stijgende lijn in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou het aan hem liggen? Is dit Ajax echt minder dan onder de vorige trainers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |