whehehehequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Prachtig he die ajacieden altijdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Ik heb bij Evert altijd het gevoel dat hij in het shirt van de tegenpartij zit te becommentarieren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
Zie je wel: met Evert als commentator kunnen we gewoon niet winnen.

Muahhahahahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Lul niet , Evert wou ook gewoon dat ajax wonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb bij Evert altijd het gevoel dat hij in het shirt van de tegenpartij zit te becommentarieren.

Waar ik het vandaan haal?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar in Praag scoor je bijna nooit meer dan 1 of 2 keer. Iedereen weet dat we het thuis weg hebben gegeven. Ik bedoel, we konden in de Arena niet eens gelijk spelen, terwijl we gewoon 3-0 hadden moet winnen. Deze uitschakeling komt met name door het slechte spel in Amsterdam, in Praag weet je dat het moeilijk wordt, één fout en je bent er geweest, tegenscoren dat lukt bijna niet, zoals we hebben gezien.

Check die arrogantie van de Ajaxliedenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Heeft vrij weinig gevolgen als Ajax gewoon goed presteert in de UEFA Cup. Die kans is ten slotte groterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Anders denk je ff op lange termijn

quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk 0-4 voor Ajax
Wordt een eitje met een superduo (Suarez/Huntelaar)!

Geld heeft hier niets mee te maken. Ze hebben gewoon een betere mentaliteit en systeem. Ajax speelt gewoon knullig voetbal. Ze moeten met 4 echte verdedigers leren spelen en niet met 2 verkapte middenvelders. Als men de nul had gehouden was die ene doelpunt genoeg voor verlengingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Ludacriss het volgende:
maar het blijft schandalig. Ajax had hier gewoon makkelijk kunnen winnen of in ieder geval dit thuis al af moeten maken. Een begroting van 5 miljoen... kom op zelfs die Ado is het dubbele.

hoezo? in de championsleague heeft dit zooitje toch niks te zoeken? Mischien dat in de uefacup nog wat punten verzameld kunne nworden. Is meer hun niveau.....quote:

dag niet het ooit met jou eens te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|