sjonge wat een absurde vergelijking.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus als iemand een andere mening heeft dan jij, is die persoon automatisch bekrompen?![]()
Wat een bullshitDat soort gedrag vind ik gewoon lomp. Net als dat ik het bijvoorbeeld lomp vind wanneer mensen keihard lopen te boeren in een restaurant. Dat is geen kwestie van bekrompenheid, maar een kwestie van stijl (of gebrek daaraan).
![]()
trek het je niet aan. terwijl ik de opmerking van je man/vriend meesterlijk slecht vind. echt tenenkrommend, zeker als je het doet als je vrouw er bijzit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zie je wel.............. azijnpisser...... vertel eens, wat is er aan zoiets natuurlijks mis als moedermelk?
en verder voor jou als laatste opmerking, je fantasie is net zo goor als je reactie. Grow up!
Ha dit is net als de ziekte van Hedel... meer haar op je zak dan op je schedel!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:46 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik dan wel matig leuk vind is als een van die vrienden bij een hondenbezitter heel serieus zegt dat de hond belast is met 'de ziekte van roepert'. vooral oude mensen kunnen serieus reageren en vragen geschokt, "oh maar wat is dat?"
antwoord: "meer haar op zijn oor dan op zijn poepert"![]()
Nee, ik vind het absoluut niet tenenkrommend, zelfs prijzenswaardig waar ik bij ben. Er is niets smerigs, goors, denigrerend of met bijbedoelingen aan. Over de rug van de persoon in kwestie wordt geen misplaatste grap gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
trek het je niet aan. terwijl ik de opmerking van je man/vriend meesterlijk slecht vind. echt tenenkrommend, zeker als je het doet als je vrouw er bijzit.
doet me trouwens denken aan van die mannen die bij het zien van harde vrouwentepels er iets over moeten zeggen, flink starend naar de nipples: "wel koud he?" "is dat vanwege mij?".
wat ik dan wel weer leuk vind is om bij de vrouw achter de toonbank van de bakker te vragen:
"bakker, heeft u ook bruine puntjes?"
vrouw: "ja zeker"
jij: "dan had u een trui aan moeten trekken".
![]()
Grapkundig onverantwoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat meisje vraagt er eigenlijk om. Ze had gewoon voor de vorm nog een brood en een blok kaas erbij moeten nemen. Alleen met een komkommer afrekenen, is grapkunig onverantwoord
dus tegen een vrouw met pronte borsten zeggen: "moedermelk" vind jij niet persoonlijk. je roemde zelfs nog de onbeholpen houding en tronie van de serveerster.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, ik vind het absoluut niet tenenkrommend, zelfs prijzenswaardig waar ik bij ben. Er is niets smerigs, goors, denigrerend of met bijbedoelingen aan. Over de rug van de persoon in kwestie wordt geen misplaatste grap gemaakt.
De voorbeelden die jij aanhaalt zou mijn man weer niet doen. Te persoonlijk.
Wat jij zegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hoewel die SOMS echt meesterlijk zijn, net als "Je Moeder" grappen
En ja, ik ben iemand die dit soort opmerkingen, mits in een jolige bui, 24 uur per dag de ether in smijt. Nou ben ik niet zo onbeleefd om tegen onbekenden van die grappen te maken en wel creatief genoeg om er elke keer een andere draai aan te geven, maar ik snap heel goed wat je bedoelt
Wie zegt dat de vrouw in kwestie er zich goed bij voelt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, ik vind het absoluut niet tenenkrommend, zelfs prijzenswaardig waar ik bij ben. Er is niets smerigs, goors, denigrerend of met bijbedoelingen aan. Over de rug van de persoon in kwestie wordt geen misplaatste grap gemaakt.
De voorbeelden die jij aanhaalt zou mijn man weer niet doen. Te persoonlijk.
Die hele “grap” is bedoeld om de serveerster te choqueren, zoals je zelf al aangaf. En nu opeens de vermoorde onschuld spelen met teksten als “wat is er mis met moedermelk?”quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zie je wel.............. azijnpisser...... vertel eens, wat is er aan zoiets natuurlijks mis als moedermelk?
Onder collega's of vrienden flauwe grappen maken is nog wat anders dan een serveerster met grote tieten op een niet-grappige manier lastig vallenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Gripper het volgende:
Ooit eens totaal verzopen van een zomerse regenbui op mn werk binnen komen strompelen. Collega: "Goh, regent het?"
(Op zich is die grap natuurlijk al reden voor de-reactie)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef Bupatih het volgende:
Overigens zijn "Dat zei m'n vrouw vannacht ook" en "Je moeder, ja!"-grappen van een ander kaliber. [afbeelding] Die zijn leuk mits je ze in de goede context plaatst. Terwijl de andere grappen maar in één situatie te gebruiken zijn en dat is zo vaak gebeurd dat het niet meer grappig is.
Dat vind ik dan wel weer humorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
als iedereen nou eens naar elke visser die je ziet roept of schreeuwt: "heb je al iets gevangen!?"
Ow...mag ik dan jou moedermelk proeven hihihiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en verder voor jou als laatste opmerking, je fantasie is net zo goor als je reactie. Grow up!
Zoals laatst op de dam een kind aangereden werd en die moeder ernaast helemaal huilen enzo (kind zwaargewond) en gillen "Bel een ambulance !!!!".quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef Bupatih het volgende:
Overigens zijn "Dat zei m'n vrouw vannacht ook" en "Je moeder, ja!"-grappen van een ander kaliber.
Volle borsten wil niet zeggen "tieten als koeienuiers" wat jij aanneemt misschien. En raad eens? De meesten kunnen het grapje waarderen en mijn man krijgt vaak heel gevatte antwoorden op daar ze ook de humor er van inzien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus tegen een vrouw met pronte borsten zeggen: "moedermelk" vind jij niet persoonlijk. je roemde zelfs nog de onbeholpen houding en tronie van de serveerster.
Naar is dat toch he, als mensen je grappen niet op waarde schattenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zoals laatst op de dam een kind aangereden werd en die moeder ernaast helemaal huilen enzo (kind zwaargewond) en gillen "Bel een ambulance !!!!".
Toen was een "Dat zei m'n vrouw vannacht ook" inderdaad erg grappig, maar dat chagerijnige mens deed net alsof ze 'm niet leuk vond
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
Zoals laatst op de dam een kind aangereden werd en die moeder ernaast helemaal huilen enzo (kind zwaargewond) en gillen "Bel een ambulance !!!!".
Toen was een "Dat zei m'n vrouw vannacht ook" inderdaad erg grappig, maar dat chagerijnige mens deed net alsof ze 'm niet leuk vond
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Gripper het volgende:
Ooit eens totaal verzopen van een zomerse regenbui op mn werk binnen komen strompelen. Collega: "Goh, regent het?"
(Op zich is die grap natuurlijk al reden voor de-reactie)
Maar mn reactie was:
"Nee, mn schip liep twee mijl buiten de kust vast op een zandbank, daarom ben ik het laatste stuk maar komen zwemmen!"
Misschien dat mensen na zo'n tegengrap doorhebben hoe dom hun grap was?
Bekrompen ziel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die hele “grap” is bedoeld om de serveerster te choqueren, zoals je zelf al aangaf. En nu opeens de vermoorde onschuld spelen met teksten als “wat is er mis met moedermelk?”![]()
Please... je snapt de (ongepaste) seksuele referentie toch wel? Die vent van je kan net zo goed “Let me suck you titties” roepen; dezelfde betekenis, hetzelfde effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |