Ik kotste hem ook niet uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik kotste hem niet uit, mede dankzij hem zijn ze toen kampioen geworden. Ik heb nooit gesnapt waarom ie weg moest.
ja meneer van gaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Longmen het volgende:
De TT klopt toch?
Ik zei het vanmorgen al![]()
Ach kom op nou die klote colin hoort gewoon niet bij ajax... Het is een prutser 1ste klas....quote:
Wat een ezel zeg... oh nee die stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. 2 identieke situaties en tegen dezelfde tegenstander een goal weg geven. Wat mij betreft is het of Colin weg of HtC en Colin.quote:
Tja de keeper van Slavia maakte wel het verschil, dat is zeker zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Sora het volgende:
mwah kan spelen kan je ajax niet bijzonder veel kwalijk nemen. Tempo lag niet hoog genoeg, dat was een min punt. Colin speelde slecht zoals gebruikelijk, urby had een nogal mindere dag. Maar verder werd er zeker niet slecht gespeeld, die tsjechen zijn zeker niet slecht. Niet voor niets dat die keeper pas 1 tegendoelpunt in de competitie heeft gehad! haalt 2x een bal van de lijn en 1 goed schot van suarez tegen.
Nou Martin Jol staat ook onder druk, die kunnen we ook peilenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kotste hem ook niet uit
Vond het ook jammer
Maar iedereen roept nu weer de naam Co
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Miskoop?
Colin biedt zich aan voor een proefstage, Ajax accepteert, Colin beinvloedt Henk met "jij bent zo'n goede vriend, het zou echt te gek wezen als ik bij Ajax mocht blijven", Henk komt klaar, Henk haalt Colin, we moeten er GODVERDOMME nog 250 duizend euro voor neerleggen ook nog, en meneer verneukt onze CL deelname.
HOERENZOOI. KUT. Voet gekneusd nu klote bank.
Hallo. Als Urby niet staat te slapen, dan is de eerste goal wel buitenspel!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Miskoop?
Colin biedt zich aan voor een proefstage, Ajax accepteert, Colin beinvloedt Henk met "jij bent zo'n goede vriend, het zou echt te gek wezen als ik bij Ajax mocht blijven", Henk komt klaar, Henk haalt Colin, we moeten er GODVERDOMME nog 250 duizend euro voor neerleggen ook nog, en meneer verneukt onze CL deelname.
HOERENZOOI. KUT. Voet gekneusd nu klote bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |