abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52794801
JEZUS WAT ONTIEGELIJK SLECHT!!

Champions league onwaardig, AJAX onwaardig.

Ik snap niet waarvoor dit soort mensen zoveel betaald krijgen. WAT EEN PRUTSERS!

maar na de 1e helft was het in ieder geval al duidelijk dat ajax NIETS te zoeken heeft in de CL.

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 29-08-2007 22:34:28 ]
AFC Ajax
pi_52794810
Maar Ajax heeft wel de mooiste shirtjes.
Amen.
pi_52794815
Ach, gelukkig hebben we de foto's nog.

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52794818
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik kotste hem niet uit, mede dankzij hem zijn ze toen kampioen geworden. Ik heb nooit gesnapt waarom ie weg moest.
Ik kotste hem ook niet uit

Vond het ook jammer

Maar iedereen roept nu weer de naam Co
pi_52794822
URBY

Delorge

Colin

keeper

Ten Napel

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 29-08-2007 22:35:19 ]
Geef mij maar Amsterdam
pi_52794824
Ze willen graag geld in 't bestuur, dus laten we nu gewoon maar de rest van de spelers verkopen en overnieuw beginnen. Vorig jaar kon een kampioenschap het jaar nog goed maken, nu gewoon helemaal niks.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:23:35 #132
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52794825
Seizoen is nu al naar de klote, GVD wat hebben al die mensen die ons nu uitlachen gelijk, hoerenzooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 29-08-2007 22:36:07 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:23:37 #133
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_52794828
Inderdaad. Wat een kutselectie hebben we ook eigenlijk. Delorge, Colin, Urzaiz, Rommedahl dan wil je ook gewoon geen CL spelen. Godverdomme.

[ Bericht 2% gewijzigd door RayMania op 29-08-2007 22:36:29 ]
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_52794835
= Normaal doen =

[ Bericht 94% gewijzigd door RayMania op 29-08-2007 22:36:41 ]
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:23:55 #135
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_52794839
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Longmen het volgende:
De TT klopt toch?
Ik zei het vanmorgen al
ja meneer van gaal
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_52794842
Waar zit Tong eigenlijk?
pi_52794852
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

dude
Ach kom op nou die klote colin hoort gewoon niet bij ajax... Het is een prutser 1ste klas....
Dat zag ik al in de voorgaande wedstrijden....

Maja uefa cup halen we ook niet dus maar vol richten op de 1ste plaats in de competitie
pi_52794871
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Yep, en neem Colin mee aub
Wat een ezel zeg... oh nee die stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. 2 identieke situaties en tegen dezelfde tegenstander een goal weg geven. Wat mij betreft is het of Colin weg of HtC en Colin.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:24:59 #139
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52794882
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Sora het volgende:
mwah kan spelen kan je ajax niet bijzonder veel kwalijk nemen. Tempo lag niet hoog genoeg, dat was een min punt. Colin speelde slecht zoals gebruikelijk, urby had een nogal mindere dag. Maar verder werd er zeker niet slecht gespeeld, die tsjechen zijn zeker niet slecht. Niet voor niets dat die keeper pas 1 tegendoelpunt in de competitie heeft gehad! haalt 2x een bal van de lijn en 1 goed schot van suarez tegen.
Tja de keeper van Slavia maakte wel het verschil, dat is zeker zo.
pi_52794888
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik kotste hem ook niet uit

Vond het ook jammer

Maar iedereen roept nu weer de naam Co
Nou Martin Jol staat ook onder druk, die kunnen we ook peilen . Het is tijd dat Ajax eens miljoen neerlegt voor een goede coach, dit is al de zoveelste die het verkloot. Ik gaf Henk het voordeel van de twijfel, het was net-niet vorig seizoen, maar zo te zien is er niks veranderd en dat zal ook niet gebeuren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_52794890
Ik vertrouw gvd nooit meer een trainer, technisch directeur, algemeen directeur, tis allemaal dikke shit uiteindelijk .
pi_52794896
het is niet eerlijk om dit Colin aan te rekenen. Hij kan er niets aan doen dat hij het niveau niet aankan. Er had gewoon geinvesteerd moeten worden in een verdediger. Als je de bank ziet dan is het huilen met de pet op.

Dat kun je van geel en ten cate aanrekenen.

Overigens verlies je het in de eerste wedstrijd.
pi_52794897
Waarom was de wissel Gabri logisch? Die raakte een hoop ballen goed. Delorge heeft geen fuck goed geraakt.
Nou, dat geld van Sneijder kan mooi in het CL potje, aangezien we dat dit jaar weer niet spelen. Nee hoor Ten Cate, niks aan de hand, want Ajax is toch een rijke club he? Kunnen we mooi je maatjes van Nac uit de onderste regionen van de Premier League halen, wat maakt het allemaal uit?

Complete teringzooi dit, compleet Ajax-onwaardig.

Enige, maar dan ook echt enige pluspuntjes:
- Suarez is een prachtige voetballer
- Verthongen viel goed in
- Heitinga speelde eengoede wedstrijd
- verder helemaal NIKS.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52794899
Zie ik hier nou echt mensen uit Rotterdam lachen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52794905
En niet te vergeten..Nederland raakt zo de voorronde CL kwijt aan een oostblok land als dat zo doorgaat..
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:25:45 #146
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_52794907
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Miskoop?

Colin biedt zich aan voor een proefstage, Ajax accepteert, Colin beinvloedt Henk met "jij bent zo'n goede vriend, het zou echt te gek wezen als ik bij Ajax mocht blijven", Henk komt klaar, Henk haalt Colin, we moeten er GODVERDOMME nog 250 duizend euro voor neerleggen ook nog, en meneer verneukt onze CL deelname.

HOERENZOOI. KUT. Voet gekneusd nu klote bank.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_52794912
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Miskoop?

Colin biedt zich aan voor een proefstage, Ajax accepteert, Colin beinvloedt Henk met "jij bent zo'n goede vriend, het zou echt te gek wezen als ik bij Ajax mocht blijven", Henk komt klaar, Henk haalt Colin, we moeten er GODVERDOMME nog 250 duizend euro voor neerleggen ook nog, en meneer verneukt onze CL deelname.

HOERENZOOI. KUT. Voet gekneusd nu klote bank.
Hallo. Als Urby niet staat te slapen, dan is de eerste goal wel buitenspel!
Sportieve inbreng
pi_52794919
Colin is de zondebok hier, het is duidelijk

Sorry hoor maar t is echt een jammerlijk collectief wat vanaf minuut 1 weigerde strijd te leveren. En Urby was nog veel slechter.
Het is hard maar dit team is gewoon niet CL waardig, ook zonder Colin. En de UEFA cup wordt een herhaling van vorig jaar...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52794921
Ik kan me godverdomme niet eens op me werk vertonen morgen, terwijl ik al zo`n voorgevoel had over vanavond

Echt, te slecht voor woorden. Deze wedstrijd was zo mogelijk nog slechter dan die in Amsterdam
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:26:13 #150
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52794926
Ajax gaat naar de klote.. we zien het al voor onze ogen geburen sinds we in de Arena spelen

de Arena/beursgang was de doodsteek, sindsdien zijn we nooit meer het echte Ajax geweest, hier en daar een kampioenschapje en een nationale beker, maar over het geheel alleen maar ellende. geen enkele trainer krijgt het weer op de rails, elke tegenstander kan Ajax kloppen tegenwoordig als het om het echie gaat.. we zijn het kwijt.. het enige wat ons nog overeind houd is de jeugd en het geld... maar ook het geld gaat parten spelen nu we de CL voorrondes niet meer weten te overleven.

Ajax gaat kapot, aan elke heerschappij komt een eind, we moeten het accepteren jongens. we moeten wachten.. wachten tot onze tijd weer is, wat misschien wel 10+ jaar kan gaan duren. tot die tijd Ajax blijven steunen. misschien komt het wel nooit meer... opgeven is geen echter geen optie
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')