bij of metquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Dennis speelde heel hoog bij de Alphense Boys hoor !!
Hij voelt zich sterk verbonden met dingen die mis gaan..vandaar dat hij gaat staan ..Solidair..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
Hij is mis en Dennix gaat staan.
[afbeelding]
vermoeiende sport voor nixquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
Hij is mis en Dennix gaat staan.
[afbeelding]
Softyquote:
De keuze van Lieke is duidelijk, met Huub en zonder de bimbo's, meer smaken zijn er niet maar dat wist ze ook toen ze dat hok instapte, jammer maar helaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:50 schreef milk-shake het volgende:
de snollen zitten weer samen (zonder Lieke) ......Wat zal die zich soms alleen voelen, ze heeft wel Huub, maar toch......
liep TeRRoNiX daar op hoge hakken in het veld dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Dennis speelde heel hoog bij de Alphense Boys hoor !!
Ik hoop dat hij nog een keer zijn nek breekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef Dreamboy het volgende:
De bal gaat weer mis en Dennix helemaal op de grond zeg.
[afbeelding]
Voetveeg van Japie?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef Dreamboy het volgende:
De bal gaat weer mis en Dennix helemaal op de grond zeg.
[afbeelding]
Ik hoop dat Ajax verliest....... alleen al omdat Dennix dan pissed isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:04 schreef Dreamboy het volgende:
Als Ajax verliest dan baalt Dennix..leuk voor Huub heeft hij ook weer iets te doen.
zal eigenlijk nix uitmakenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:04 schreef Dreamboy het volgende:
Als Ajax verliest dan baalt Dennix..leuk voor Huub heeft hij ook weer iets te doen.
Ja inderdaad, hij is niet te genieten dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax verliest....... alleen al omdat Dennix dan pissed is![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
zal eigenlijk nix uitmaken
bij verlies van Ajax gaat TeRRoNix van kwaadheid 100% los op Huub.. zeker weten
bij winst van Ajax gaat TeRRoNix van blijheid 100% los op Huub.. zeker weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |