Huub heeft al een paar voorzetjes gegeven....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
100% knallen, maar eerst even wachten wie er begint, jou grote held iig niet.![]()
100% zowiezoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft al een paar voorzetjes gegeven....
maar inkoppen valt zowieso niet mee.... Is ook niet errrggg..... komt nog wel..... morguh
Ik doe nu hetzelfde, hoor ik Dennix nietquote:
Denk het ook voor Lieke vermoed ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere flauwe videoboodschap worden.![]()
Ze hebben net voetbal gekeken. En blijven gewoon hangen volgens mij. Ze wachten tot Jaap terror gaat doen op Huub om ze uit elkaar te drijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Darklight het volgende:
ze moeten op de bank zitten?
En als Dennix een echte man is dan zegt hij nu: Huub jij GAAT HEM NIET WORDEN maar dat gaat hem niet worden, denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef pasjesjen het volgende:
Dit is echt iets voor huub
Lieke zegt net dat ze niet zijn wezen varen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef akveor het volgende:
Weer een race stemming... Lieke en Huub zijn al geweest dus niet voor hen.... Zal Brian en nix worden.... boeiend
Brian heeft ook al genoeg gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke zegt net dat ze niet zijn wezen varen.
Het powerboaten is toen dus niet door gegaan. Waar zijn ze dan geweest, die dag?
Het zal wel naar Brian gaan, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |