ik zou het maar wel gelovenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat een bullshit verhaal! Geloof er geen bal van
op TeRRoRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR zul je bedoelen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die kop van Dennis staat op onweer![]()
[afbeelding]
Oh, ze had een bijbaantje he, dat is waar ookquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef pasjesjen het volgende:
handen in de zakken afgezakte schouders staat henk ten cate te kijken
nu weet ik van wie nix het heeft![]()
Die heb ik net ook geprobeerd, ik weet niet of dat gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef avonne het volgende:
[..]
kom, nou, zeg. Het is maar een spelletje
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Giggio het volgende:
afgelopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
dag Ajax
welkom TeRRoNiX!!!!! het mag los NU!!
100% knallen, maar eerst even wachten wie er begint, jou grote held iig niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Giggio het volgende:
afgelopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
dag Ajax
welkom TeRRoNiX!!!!! het mag los NU!!
Met ijsblokjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef pasjesjen het volgende:
Nix gaat maar aan de drank
zou leuk zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef riri het volgende:
op de bank....ik hoop dat ze het gesprek van die 5 vanmiddag uitzenden.....eens zien hoe ze dan kijken
Zal wel weer een of andere flauwe videoboodschap worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef riri het volgende:
op de bank....ik hoop dat ze het gesprek van die 5 vanmiddag uitzenden.....eens zien hoe ze dan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |