Dat zijn 6 werkdagen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Vind je het gek!!! Ik stuur een brief naar Duitsland en het duurt verdomme 8 dagen!!! Terwijl er staat in 6 werkdagen
Ja die werkdagen kloppen niet, 4 tot 6 dagen dan.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:55 schreef George_Costanza het volgende:
Ik ken het. Ik heb bij mijn 'leverancier' duidelijk aangegeven dat op het pakket "ALLEEN HUISADRES" vermeld moest worden.
Of een kutkankerbezorger er gehoor aan geeft is nog maar de vraag.
Ja, maar ik dacht dat je dat al wist.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:02 schreef McKillem het volgende:
[..]Worden die lutsers tegenwoordig niet per bezorging betaald? Dat zou heel wat verklaren.
Met priority sturen..Is het binnen 3 dagen aankomen..kost je 5 cent meerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Vind je het gek!!! Ik stuur een brief naar Duitsland en het duurt verdomme 8 dagen!!! Terwijl er staat in 6 werkdagen
Dacht het van mezelf ook, maar ik twijfelde even.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:02 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je dat al wist.
Vunzige film?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef postmortum het volgende:
ts is bang dat de buurt erachter komt dat hij vunzige films besteld heeft
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef Biancavia het volgende:
Weet je wel hoe irritant het is om 8 deuren af te moeten voordat je dat kutpakket eindelijk kwijt bent? Gaat keiveel tijd inzitten.
Bol.com pakketjes die niet door de brievenbus passen.
Kom maar hier wonen. Dan vind je het al een stuk minder tof...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef attieboy het volgende:
ik heb liever dat het bij de buren wordt bezorgd dan dat ik het pakketje een dagje later krijg. Wat is er zo erg aan het feit dat je pakket bij de buren ligt die je niet kent? Gewoon ff aanbellen en je pakket vragen man. Huilie...
Ik lees al die KLB topics over TNT terwijl ik gewoon uitermate tevreden ben met deze gasten. Van de 12 bezorgingen nog geen enkele fout gegaan. TNT![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
Je had gewoon gehoopt dat die pakketneger bij je naar binnen kwam.
Je was zeker sextoys aan het kopen en glijmiddel om hem flink te kunnen verwennen en daarna hij jou kan verwennen met de gebruikte buttplug
Wat had je eigenlijk besteld?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef McKillem het volgende:
[..]Flikker es op naar Rusland met die pakketneger?
Wat een raar wezen ben jij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
Je had gewoon gehoopt dat die pakketneger bij je naar binnen kwam.
Je was zeker sextoys aan het kopen en glijmiddel om hem flink te kunnen verwennen en daarna hij jou kan verwennen met de gebruikte buttplug
Om eerlijk te zijn had ik een anti platjes middel gekocht voor jou en je pakketneger.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wat had je eigenlijk besteld?
Een lingeriesetje om jezelf op te fleuren voor "Pieter post"
Die kunnen bij mij niet voortplanten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik een anti platjes middel gekocht voor jou en je pakketneger.
Vind je het gekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Die kunnen bij mij niet voortplanten.
Bij jou daarin tegen zal wel 1 grote rimboe zijn
Nou dan hoef ik ook niet meer bang te zijn op jou friemel die naar binnen treedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vind je het gekOp die biologisch gevaarlijke rosbief van jou is er geen enkele bacterie die overleeft.
??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef --- het volgende:
Jezus nog steeds bezig met je paranoide racistisch gedrag
Ik heb hier wel iets anders wat wel naar binnen kan treden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik ook niet meer bang te zijn op jou friemel die naar binnen treed
TNT niet bij buren bezorgen.quote:
Die zin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef --- het volgende:
En hoe fucking knap is het dat het maar 8 deuren verder is?
Ja, ik ben een autist, daarom openbaar ik mezelf ook op het grootste forum van Nederland.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef --- het volgende:
[..]
TNT niet bij buren bezorgen.
Met je autistenhoofd was je dat natuurlijk al weer vergeten
Geeft niet hoor. maar ga eens lekker dood
8quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef --- het volgende:
[..]
Je kent je buurt niets eens lampejosti
het zijn maar 4 huizen verder
Last van eenzaamheid ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef --- het volgende:
[..]
TNT niet bij buren bezorgen.
Met je autistenhoofd was je dat natuurlijk al weer vergeten
Geeft niet hoor. maar ga eens lekker dood
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Last van eenzaamheid ofzo?
Meeste mensen zoeken zo aandacht door te gaan schelden
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Last van eenzaamheid ofzo?
Meeste mensen zoeken zo aandacht door te gaan schelden
Ik ga jou ook missen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mooi.
Ik zal je missen.
als lepra
Laat het op je werkadres bezorgen, werkt hier perfect voor dingen waarvan ik zeker weet dat ze niet op zaterdag bezorgd gaan worden... altijd wel iemand aanwezig tijdens bezorguren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:42 schreef McKillem het volgende:
Natuurlijk ben ik niet thuis, ik werk zeg maar.
hoiquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:08 schreef mstx het volgende:
Ik moet tot morgen wachten op mijn pakketje omdat mijn ouders de bel niet hebben gehoord.Nu had ik juist liever gehad dat hij bij de buren werd bezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |