Dan is het een mighty hamsterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit er nog een draadje aan dan? Als het een draadloze variant is moet je het namelijk eigenlijk een Mighty Hamster noemen.
quote:Lucien Foort van het BNN programma ‘Los’ op 3FM (elke zaterdagnacht van 01.00 uur tot 06.00 uur) gaat de komende maanden op zoek naar nieuw DJ-talent. DJ’s in spé die goed kunnen scratchen, beatjugglen en vooral mixen kunnen vanaf nu via de website van BNN hun beste mix insturen. Zij maken hiermee kans op een plek in de finale van deze DJ Contest.
Op zaterdag 6 oktober vindt tijdens een maandelijkse clubavond van BNN de finale plaats waar vijf kandidaten strijden om de hoofdprijs, een speciale DJ-clinic van Lucien Foort. De nieuwe DJ-talenten kunnen tot 23 september hun mix sturen naar BNN.
Wel radioambities, geen mixdj-ambities.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:33 schreef -Hans- het volgende:
Heeft iemand hier DJ ambities? BNN zoekt nieuw DJ talent op 3FM
[..]
Och, er zit ook een 19-jarige hoor, dus zo ver zit je er niet vanaf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wel radioambities, geen mixdj-ambities.
Maarja, een 14jarige op 3 gaat zo lastig, huh?
Maar die 19-jarige is nog niet wat je noemt droog achter de oren.... toch Maricha?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zit ook een 19-jarige hoor, dus zo ver zit je er niet vanaf.
Óóóh, nog maar vijf jaartjes!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, er zit ook een 19-jarige hoor, dus zo ver zit je er niet vanaf.
Is Maricha 19? Ik dacht dat Sirolf het over Domien had?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die 19-jarige is nog niet wat je noemt droog achter de oren.... toch Maricha?
hahahahaha was zn eigen schuld! Moet ie maar niet zo vervelend doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Alles nog een beetje droog in de studio? Volgens mij was het een gevoelig onderwerp voor Domien.
Collegiaal!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahahaha was zn eigen schuld! Moet ie maar niet zo vervelend doen
Maar het was (voorlopig) eenmalig.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die 19-jarige is nog niet wat je noemt droog achter de oren.... toch Maricha?
Ook juist nu ik ff beneden was, he bah, gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Wow Michiel! Aan het oefenen voor Dancing with the Stars?
Maricha en Eric zijn er volgens mij ook al klaar voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook juist nu ik ff beneden was, he bah, gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |