Ik heb toen ik hier voor het eerst was een tweepersoonskamer geboekt in hostel Florenc. Dat koste geloof ik 35,- euro per nacht voor de kamer. Op www.hostelworld.com kan je die wel vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef k_man het volgende:
- Wat is een goed, centraal gelegen hotel dat niet meer dan ¤ 150 per nacht kost? Sax bijv.?
zou er niet willen slapenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef k_man het volgende:
Nou, het hotel is geboekt. Het is het Prague Imperial Hotel geworden. Vijf sterren voor ¤ 100 per nacht (weliswaar excl. ontbijt) valt me niet tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt mij leuker in de oren.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:18 schreef k_man het volgende:
Laten we het er maar op houden dat onze smaken nogal verschillen: jouw tip van een hostel met een gedeelde douche op de gang... ik moet er niet aan denken.
Ik heb ook in Tiepolo overnacht maar vond het een drama om te slapen! Locatie was prima, keuken was aardig (beetje weinig inventaris), ontbijt was super, maar die bedden..... Wat een ramp!!! Heb 4 nachten niet geslapen omdat de spiraalveren in m'n botten stakenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef Dynia het volgende:
Ik zat in Hotel Tiepolo (Praag 5, Smichov)...3 sterren. We hadden een groot appartement voor 4 personen inclusief een keuken, zag er netjes uit, afgesloten parkeerplaats, aardig personeel, prima ontbijtje en kostte 420¤ voor een week.
In het openbaar vervoer heb ik alleen gebruik gemaakt van de metro.Dus trams en bussen weet ik niet, maar de metro was in ieder geval goed te doen. Je betaald 100 kroon voor een dagkaart voor het openbaar vervoer volgens mij, dus valt best mee.
In het centrum is alles prima aan te lopen vond ik.
Begin september, vanaf Eindhoven met WizzAir.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:39 schreef binnader het volgende:
hey k_man!
mooi hotel heb je geboekt zeg! ik ben ook van plan om met mn vriendin naar praag te gaan, en dat hotel spreekt me erg aan! ze hebben leuke pakketten, voor weinig geld. en het ziet er geweldig uit. wanneer ga je? wat is je vervoer? groetjes
Ik klikte even op het linkje en was verbaasd. Bij Bohemia in Praag dacht ik namelijk aan dit hotel: http://www.grand-hotel-bohemia.cz/ Blijkt dat linkje van jou een of ander cheap ass appartementje te zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:42 schreef arneaux het volgende:
We vliegen, als het goed is de 4e met Wizz Air en verblijven, als het goed is hierzo. Iemand ervaringen met Bohemia?
ga op vrijdag of zaterdag naar Club Mecca --> http://www.mecca.cz/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef arneaux het volgende:
Vlucht plus appartement zijn geboekt.
Nu nog places om uit te gaan? Ikzelf hou van hiphop & house, maat van me houdt meer van techno! So, where to go? Roxy schijnt tof te zijn, Karlovy Lázně de Hollywood en verder heb ik eigenlijk een aantal bordelen voorbij zien komen, waar ik niet naar binnen ga.
Dus waarheen gaan we? We hebben zeven nachten.
Chapeau Rouge, Bombay, Roxy (liggen allemaal vlak bij elkaar, Dlouha).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef arneaux het volgende:
Vlucht plus appartement zijn geboekt.
Nu nog places om uit te gaan? Ikzelf hou van hiphop & house, maat van me houdt meer van techno! So, where to go? Roxy schijnt tof te zijn, Karlovy Lázně de Hollywood en verder heb ik eigenlijk een aantal bordelen voorbij zien komen, waar ik niet naar binnen ga.
Dus waarheen gaan we? We hebben zeven nachten.
Meccaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ga op vrijdag of zaterdag naar Club Mecca --> http://www.mecca.cz/
ze draaien daar house, weinig toeristen, mooie meiden en man/vrouw verhouding 50/50
Geen dank. Als je nog meer wilt weten, vraag maar raak,al denk ik dat alles wel zo'n beetje te vinden is in dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |