En Nadia achter Dennix aan, o dennix ik word er geil van neem me.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:47 schreef Mokum020 het volgende:
De deken eraf trekken als Huub en Lieke sex hebben....
ik zie Dennis al om het bed heen lopen..kwaak-kwaak-kwaak...
wat een terror!
Dat meen je nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef Borga het volgende:
Dennix laat eindelijk iets van zijn tactiek los. Hij gaat Huub DGK uit zingen dmv een gemeen liedje.
"Dat schelden doe je goed. Je moet werken met de wapens die je hebt. Inhoudelijk verlies je het altijd van Huub, dus is het inderdaad beter om ordinair te schelden en leugens vertellen. Weliswaar dat 99% van de kijkers dat walgelijk vinden van jou, maar daar moet je je natuurlijk niks van aantrekken. Het gaat er om dat JIJ je beter voelt. Want ik zie duidelijk dat je vreselijk ongelukkig bent met je huidige rol van sukkel en loser. Ik duim voor je dat het gauw beter gaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
dan wel met de toevoeging ook als is het met leugens .
briljantquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:55 schreef avonne het volgende:
[..]
"Dat schelden doe je goed. Je moet werken met de wapens die je hebt. Inhoudelijk verlies je het altijd van Huub, dus is het inderdaad beter om ordinair te schelden en leugens vertellen. Weliswaar dat 99% van de kijkers dat walgelijk vinden van jou, maar daar moet je je natuurlijk niks van aantrekken. Het gaat er om dat JIJ je beter voelt. Want ik zie duidelijk dat je vreselijk ongelukkig bent met je huidige rol van sukkel en loser. Ik duim voor je dat het gauw beter gaat.
Heel veel succes, en kusjes van Antoine"
Dit ga ik sturen !!!
Let vrijdag op de post!
Vertel hem even dat zijn gekwaak meer klinkt als een gefrustreerde kip dan als een kikkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:55 schreef avonne het volgende:
[..]
"Dat schelden doe je goed. Je moet werken met de wapens die je hebt. Inhoudelijk verlies je het altijd van Huub, dus is het inderdaad beter om ordinair te schelden en leugens vertellen. Weliswaar dat 99% van de kijkers dat walgelijk vinden van jou, maar daar moet je je natuurlijk niks van aantrekken. Het gaat er om dat JIJ je beter voelt. Want ik zie duidelijk dat je vreselijk ongelukkig bent met je huidige rol van sukkel en loser. Ik duim voor je dat het gauw beter gaat.
Dit ga ik sturen !!!
Let vrijdag op de post!
Die komt er dus nooit door, is hatemail.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit ga ik sturen !!!
Let vrijdag op de post!
Dit komt wel aan (hoop ik)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit ga ik sturen !!!
Let vrijdag op de post!
Ik zal er bij zetten dat hij beter niet meer kan kwaken, want mensen vinden dat hij zelf meer op een kikker lijkt, omdat hij een onder kin heeft. Kleine tip van een vriend.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel hem even dat zijn gekwaak meer klinkt als een gefrustreerde kip dan als een kikker![]()
(ik kan het weten toch?)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel hem even dat zijn gekwaak meer klinkt als een gefrustreerde kip dan als een kikker![]()
(ik kan het weten toch?)
Avonne.......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Dennis wil medelijden post.
Briljant!
Ik ga weer een kaartje zoeken.
"Lieve Dennnis, laat de moed niet zakken. "Morgen is een nieuwe dag". Ik weet zeker dat je nog heel wat in je mars hebt. Groetjes, van Antoine"
ik hoop nog steeds dat dat het meesterplan is van de FEBO om van een paar lowlives af te komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef riri het volgende:
we hoeven alleen maar te wachten op dat nadia...amanda of één van de anderen over de schreef gaat en linea recta via de poort het huis mag verlaten
Nee, ik ben er aan gewend ondertussen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Ben ik de enige die met een hartslag van 200 zit en zo boos is op de FEBO dat dit allemaal kan en mag, net als de 6-2 situatie, gaat dit helemaal uit de hand lopen.![]()
quote:
Ik heb dat nooit gezien, dus het komt op mij nu meer lachwekkend over, gedoemd tot mislukken, herhaling van zetten enz. enz.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Ben ik de enige die met een hartslag van 200 zit en zo boos is op de FEBO dat dit allemaal kan en mag, net als de 6-2 situatie, gaat dit helemaal uit de hand lopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |