Nou ik vind PUSSY en MANWIJF echt een stuk minder ergquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'pussy!' een bijzonder grof scheldwoord![]()
Gaat die kwaken en heel hard pussy roepenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Dennix is binnen een seconde bij jaap om te helpen, ik hoor hem al kwaken.
Volgens mij vind hij het wel grappig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Zo'n Jaap moet er met al z'n intelligentie toch ook knettergek van worden dat die low lifes niets anders kunnen bedenken dan hem de kolen uit het vuur halen.
Ik mute lekker met je mee, dit script is wel er doorzichtig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Zo'n Jaap moet er met al z'n intelligentie toch ook knettergek van worden dat die low lifes niets anders kunnen bedenken dan hem de kolen uit het vuur halen.
Mute....lekker met Huub op de bank. Wel zo goed voor m'n gemoedsrust.
Ik word er licht agressief van... dus heb je goeie voorbeeld gevolgt.... mijn bloeddruk ging al weer flink naar bovenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Mute....lekker met Huub op de bank. Wel zo goed voor m'n gemoedsrust.
Ik heb liever dat ze me een paar keer voor kankerlijder uitschelden dan 100 keer pussy of manwijf noemen... wat gebaseerd is op niets. Maar over het algemeen erger ik me sowieso dat er te pas en te onpas gescholden wordt. Helemaal wanneer er geen inhoudelijk discussies of wat dan ook vooraf zijn gegaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ik vind PUSSY en MANWIJF echt een stuk minder erg
dan k*nk*rl*er of andere scheldwoorden met erge ziektes !!!
Ja de mijne ook van dat gelulquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:39 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zijn ogen vallen bijna dicht.
Nee dat snapt Dennis niet. Dat ziet hij als een opstekerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Dennis wil medelijden post.
Briljant!
Ik ga weer een kaartje zoeken.
"Lieve Dennnis, laat de moed niet zakken. "Morgen is een nieuwe dag". Ik weet zeker dat je nog heel wat in je mars hebt. Groetjes, van Annelies"
Weet je het zij allemaal loze woorden... ik zie het wel wanneer het zover is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik word er licht agressief van... dus heb je goeie voorbeeld gevolgt.... mijn bloeddruk ging al weer flink naar boven![]()
Ik doe hier ook wel aan mee ik vind het geweldig het kwam in eens bij me op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Dennis wil medelijden post.
Briljant!
Ik ga weer een kaartje zoeken.
"Lieve Dennnis, laat de moed niet zakken. "Morgen is een nieuwe dag". Ik weet zeker dat je nog heel wat in je mars hebt. Groetjes, van Antoine"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |