Hij is bijna 2 meter weegt zo'n 170 kilo en jij ziet hem over het hoofd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Dennis loopt achter niemand aan, dus heeft zijn
eigen standpunten; speelt het spel errug slim; en er is nog geen glas
of glazen deur gebroken door hem !
Ik vind dat een nette manier van spelen, en ben ervan overtuigd
dat hij het zo zou kunnen winnen (als er nog een Villa te winnen is dan).
Dennix heeft een klote script, zielig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ik moet echt lachen om dit gesprek, vooral Dennis horen zeggen terror en bas-bash-bash...
voorlopig heeft ie nog steeds nix laten zien....
maar dan ook echt helemaal nix...
Huub heeft angst...![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.![]()
en zingen kan ie ook al nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.![]()
Vast niet, kost hem een exitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef Dreamboy het volgende:
Als ze Huub of Lieke nou apart weer aan gaan pakken wie houd dan die andere weer vast..zou TERROR Jaap dat nog wel durven?
ik snap niet dat Brian dat net zei.quote:
Dit is zo'n belachelijke vertoning, deze zgn 5 tegen 2 situatie, alleen maar TV maken op dit moment. De reguliere uitzendingen moeten toch een beetje geloofwaardig overkomen voor de nonstreamers. Het is niet om aan te zien of horen. N en D, het achterlijkste stel in dat hok hebben nu een gelijkwaardige stem , terwijl ze niets anders doen dan kleffen en beffen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft nogal wat meningen over "het spel"
Nieuwe chip of een dubbelgangster?
Ik heb het hier niet over mijzelf,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:09 schreef Borga het volgende:
Jij had nog niet gehoord dat DGK
aan het einde van dit jaar stopt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |