Je vergeet dat Lieke ook geen enkele kans krijgt om te groeien ze wordt meteen met de grond gelijk gemaakt en hulp van achter heeft ze totaal niet. Eerder tegenwerking. Verder vind ik dat Like meer plannetjes heeft bedacht dan die 5 tesamen. Soms dom... maar toch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef Darklight het volgende:
Ik ben het ermee eens dat Lieke wegmoet
die voegt niks toe
Kun jij niet een script schrijven en indienen bij Ome Fons zodat hij nog een beetje geloofwaardig overkomt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en dennis gaat alleen maar af...
Ik vind 'pussy!' een bijzonder grof scheldwoordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar staat: "Als je assertief goed reageert dan kom je op voor je eigen mening, rechten en standpunten zonder je gesprekspartner(s) agressief te benaderen zodat zij in hun waarde blijft/blijven."
Nou dat is toch PRECIES het verschil tussen Dennis en 'die anderen' ?? Dennis is
juist degene die zich niet gaat verlagen tot schelden of aggresiviteit !!!
Tringggggggggggggggggggggggg en toen ging de wekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Dennis loopt achter niemand aan, dus heeft zijn
eigen standpunten; speelt het spel errug slim; en er is nog geen glas
of glazen deur gebroken door hem !
Ik vind dat een nette manier van spelen, en ben ervan overtuigd
dat hij het zo zou kunnen winnen (als er nog een Villa te winnen is dan).
Even wachten tot na morgen, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef Darklight het volgende:
wanneer is de pop weer? zal ik ff smsen voor huub
Ik zou het pas netjes vinden als hij zijn woorden een keer waarmaakt. Vaak de grootste mond zonder Huub & Lieke erbij, en als het dan eenmaal zover is, zegt hij niets en blijft op de achtergrond (mooi voorbeeld was 2 dagen geleden tijdens de "Franse avond"). Slim is dat zeker niet, want dat gaat hem op den duur zijn kop kosten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
te laat heb al een smsje voor huub verstuurdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even wachten tot na morgen, je weet maar nooit.![]()
nu Huub tel. nr gewijzigd naar 3040quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef Darklight het volgende:
wanneer is de pop weer? zal ik ff smsen voor huub
Hij is bijna 2 meter weegt zo'n 170 kilo en jij ziet hem over het hoofd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ik moet echt lachen om dit gesprek, vooral Dennis horen zeggen terror en bas-bash-bash...
voorlopig heeft ie nog steeds nix laten zien....
maar dan ook echt helemaal nix...
Huub heeft angst...![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.![]()
en zingen kan ie ook al nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.![]()
Vast niet, kost hem een exitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef Dreamboy het volgende:
Als ze Huub of Lieke nou apart weer aan gaan pakken wie houd dan die andere weer vast..zou TERROR Jaap dat nog wel durven?
ik snap niet dat Brian dat net zei.quote:
Dit is zo'n belachelijke vertoning, deze zgn 5 tegen 2 situatie, alleen maar TV maken op dit moment. De reguliere uitzendingen moeten toch een beetje geloofwaardig overkomen voor de nonstreamers. Het is niet om aan te zien of horen. N en D, het achterlijkste stel in dat hok hebben nu een gelijkwaardige stem , terwijl ze niets anders doen dan kleffen en beffen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft nogal wat meningen over "het spel"
Nieuwe chip of een dubbelgangster?
Ik heb het hier niet over mijzelf,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:09 schreef Borga het volgende:
Jij had nog niet gehoord dat DGK
aan het einde van dit jaar stopt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |