Mwoah. Zometeen richting huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:54 schreef MPG het volgende:
Laat die lijn dan zitten
Toch weer aan het werk trouwens?
Hoe gaat ie?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
wow, dus als je een goeie ruft laat word dat beloond?
Hmmm. Minder. Neem flink wat rust, deste eerder ben je er weer bovenopquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwoah. Zometeen richting huis.
Oh, dan zal het wel aan mij liggen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. In het origineel sta ik maar 1!! keer. 84 posts zijn gelegd door Heatwave, een figuur waarmee ik GEENSZINS geassocieerd wens te worden
Beeldspraak. Gezegdes. Uitdrukkingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft.. wat snap ik verkeerd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel aan mij liggen...[afbeelding]
Daarbij: mij wordt altijd verteld dat vrouwen niet poepen en dus ook geen scheten laten....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Beeldspraak. Gezegdes. Uitdrukkingen.
Dat komt allemaal nog wel, als je interpunctie, correcte spelling en grammatica onder de knie hebt.
Ik maak graag een dolletje!quote:
Alleen MOOIE vrouwen dan toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Daarbij: mij wordt altijd verteld dat vrouwen niet poepen en dus ook geen scheten laten....![]()
Quuk ís toch een mooie vrouw!!quote:
Ik ook. Vandaag heb ik weinig tijd, maar wellicht heb ik morgen tijd voor een dolletje.quote:
Blegh,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwoah. Zometeen richting huis.
Dat wel jaquote:
Nee joh, lelijke vrouwen schijten gewoon..... en ze stinken!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Ik dacht dat jij in het algemeen sprak.
Niemand weerhoudt je!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook ruften
OK. Dan is mijn wereldbeeld toch juist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, lelijke vrouwen schijten gewoon..... en ze stinken!![]()
Hoe staat het met de offerte voor de koffieopslag?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |