quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Gans_Klok het volgende:
lies is even weg
neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef Gans_Klok het volgende:
Je weet zeker niet wie mijn baasje is?
ik praat niet met mezelfquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:26 schreef crossover het volgende:
Waarom praat je met jezelf eer-ik?
hoi kuuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Tieft op met die kutkloons ofzo.
Mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Tieft op met die kutkloons ofzo.
cross kan dat niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef cablegunmaster het volgende:
OMFG hoe zo clonenCrossover ban ze
![]()
quote:Aantal topics per jaar van OA
Jaar, aantal posts
2006: 5
2007: 104
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb echt zo langzamerhand zin om een topic report te zetten. Kap nou toch gewoon eens met dat puberale tyfusgedrag. Ik kan je melden dat HW graag die zooi hier op slot zet als er gebaggerd wordt.
De hele sc is zo geen reet aan.
dat uitloggen met klonen duurt langquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
en toen was het hier weer stil![]()
Moet er dan om de seconde een post staan btw?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
en toen was het hier weer stil![]()
Wat de neukquote:
ja straks ga ik me nog vervelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet er dan om de seconde een post staan btw?
Dat dus. Typisch kutnewbie gedrag. Sorry.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb echt zo langzamerhand zin om een topic report te zetten. Kap nou toch gewoon eens met dat puberale tyfusgedrag. Ik kan je melden dat HW graag die zooi hier op slot zet als er gebaggerd wordt.
De hele sc is zo geen reet aan.
Vaag hein?quote:
Nee. In het origineel sta ik maar 1!! keer. 84 posts zijn gelegd door Heatwave, een figuur waarmee ik GEENSZINS geassocieerd wens te wordenquote:
Laat die lijn dan zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Elke toffe scheet vieren ze hier met gebak. Zit ik dan met m'n appelflap. Ik ben aan de lijn. Verdulle.
wow, dus als je een goeie ruft laat word dat beloondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Elke toffe scheet vieren ze hier met gebak. Zit ik dan met m'n appelflap. Ik ben aan de lijn. Verdulle.
Mwoah. Zometeen richting huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:54 schreef MPG het volgende:
Laat die lijn dan zitten
Toch weer aan het werk trouwens?
Hoe gaat ie?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
wow, dus als je een goeie ruft laat word dat beloond?
Hmmm. Minder. Neem flink wat rust, deste eerder ben je er weer bovenopquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwoah. Zometeen richting huis.
Oh, dan zal het wel aan mij liggen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. In het origineel sta ik maar 1!! keer. 84 posts zijn gelegd door Heatwave, een figuur waarmee ik GEENSZINS geassocieerd wens te worden
Beeldspraak. Gezegdes. Uitdrukkingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft.. wat snap ik verkeerd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel aan mij liggen...[afbeelding]
Daarbij: mij wordt altijd verteld dat vrouwen niet poepen en dus ook geen scheten laten....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Beeldspraak. Gezegdes. Uitdrukkingen.
Dat komt allemaal nog wel, als je interpunctie, correcte spelling en grammatica onder de knie hebt.
Ik maak graag een dolletje!quote:
Alleen MOOIE vrouwen dan toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Daarbij: mij wordt altijd verteld dat vrouwen niet poepen en dus ook geen scheten laten....![]()
Quuk ís toch een mooie vrouw!!quote:
Ik ook. Vandaag heb ik weinig tijd, maar wellicht heb ik morgen tijd voor een dolletje.quote:
Blegh,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwoah. Zometeen richting huis.
Dat wel jaquote:
Nee joh, lelijke vrouwen schijten gewoon..... en ze stinken!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Ik dacht dat jij in het algemeen sprak.
Niemand weerhoudt je!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:03 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook ruften
OK. Dan is mijn wereldbeeld toch juist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, lelijke vrouwen schijten gewoon..... en ze stinken!![]()
Hoe staat het met de offerte voor de koffieopslag?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |