Dan denk ik eerder aan lekke kleppen. Is beiden vrij eenvoudig te testen dmv compressiemeting.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef Sloggi het volgende:
Cilinder kapot?
nee maar het lampje brand daar ok niet van, maar zal het morgen ochtend ff doen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef tinoburg het volgende:
oliepijl gecontroleerd?
Dacht ik ook gelijk aan. DIe zou ik maar ff controleren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:01 schreef benenjerryijs het volgende:
Het is een kapotte bougiekabel...
NOOIT vertrouwen op een lampje nooit! een lampje kan ook kapot gaan. en soms brand hij ook niet maar zit je olie toch echt tegen het minimum aan ( eigen ervaring 2x)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee maar het lampje brand daar ok niet van, maar zal het morgen ochtend ff doen...
Ik denk dat je een verbrande klep hebt, dan kun je je auto wel afschrijven....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
Net ff een stukje wezen rijden, op gas en benzine doet hij het zelfde. Als ik laag in de toeren/snelheid zit hoor je een soort gesis klinkt als: slit slit slit snel achter elkaar... Olie pijl is oke... ik denk dat ik maar naar de garage ga.
Ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verbrande klep hebt, dan kun je je auto wel afschrijven....
Is een kwestie van tijd dat je auto je gewoon laat staan, al dan niet met een kapotte/opgebalzen motor met evt uitlopende olie en de daaruit vloeiende opruimkosten...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja
Overigens kan ik er dan nog wel mee rijden of is er dan kans op grote ongelukken?
Toen ik vanmiddag naar de garage reed, had hij nergens last van... Maar desondanks ingeruild voor een opel corsa op diesel..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is een kwestie van tijd dat je auto je gewoon laat staan, al dan niet met een kapotte/opgebalzen motor met evt uitlopende olie en de daaruit vloeiende opruimkosten...![]()
Da's vlug zaken doen met jou!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag naar de garage reed, had hij nergens last van... Maar desondanks ingeruild voor een opel corsa op diesel..
Mag het hopen ja is namelijk iets boven mijn budget.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Da's vlug zaken doen met jou!
Nou, hopelijk heb je hier ook een leuke wagen aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |