wat een kut-tekstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Blight het volgende:
Graag wil ik je er even op attent maken dat je TT niet corerct is. Je beweert namelijk dat Doritos per definitie 'lekker' zijn, maar zoiets is feitelijk helemaal niet te onderbouwen. Iets 'lekker' vinden is een kwestie van smaak, en dus subjectief. In dit geval is de titel dus geen feit, maar slechts een mening. Een betere titel zou dus zijn: 'Ik vind Doritos lekker'.
Ehh we zitten hier in onzin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Blight het volgende:
Graag wil ik je er even op attent maken dat je TT niet corerct is. Je beweert namelijk dat Doritos per definitie 'lekker' zijn, maar zoiets is feitelijk helemaal niet te onderbouwen. Iets 'lekker' vinden is een kwestie van smaak, en dus subjectief. In dit geval is de titel dus geen feit, maar slechts een mening. Een betere titel zou dus zijn: 'Ik vind Doritos lekker'.
het is correct.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Blight het volgende:
Een kut-tekst? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Och, een typfoutje. Dat overkomt de beste.quote:
Dat is inderdaad een feit. Je leert snel, padawan.quote:
MSN , vanavond? Ik heb nog hele kut-bijbels liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Een kut-tekst? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik weet dat mensen er tegenwoordig de meest excentrieke hobbys op na houden, maar over het schrijven van teksten op een vagina heb ik nog nooit iets gehoord of gelezen. Heb je wellicht een bron of referentie? Ik, nieuwsgierig als ik ben, zou graag meer leren over dit nieuwe fenomeen.
Ga ergens anders de ongewenste kutkneus uithangen, loner.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Een kut-tekst? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik weet dat mensen er tegenwoordig de meest excentrieke hobbys op na houden, maar over het schrijven van teksten op een vagina heb ik nog nooit iets gehoord of gelezen. Heb je wellicht een bron of referentie? Ik, nieuwsgierig als ik ben, zou graag meer leren over dit nieuwe fenomeen.
Bok eens opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ga ergens anders de ongewenste kutkneus uithangen, loner.![]()
woar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef tong80 het volgende:
En mijn geniale topics worden gesloten
Je hebt geluk. Ik kom net van het toilet en ik las op de scheurkalender een tip die jou uitstekend van pas zal komen. Komt ie: "Doe jezelf, je familie, je vrienden en je kennissen een plezier en hang vandaag nog je polsen in de draaiende blender.".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ga ergens anders de ongewenste kutkneus uithangen, loner.![]()
Jij bent uiteraard de leukste thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Je hebt geluk. Ik kom net van het toilet en ik las op de scheurkalender een tip die jou uitstekend van pas zal komen. Komt ie: "Doe jezelf, je familie, je vrienden en je kennissen een plezier en hang vandaag nog je polsen in de draaiende blender.".
Ik zou zeggen: doe hier je voordeel mee!
Bier + doritos.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Bhweehehe. Idd, doritos zijn!
en dan vooral in combi met veel bier whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |