abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52781828
AMSTERDAM - Terror Jaap heeft op een dodenlijst gestaan. Nadat zijn broer werd vermoord, moest de 24-jarige Gouden Kooi-deelnemer onderduiken. Dat is volgens hem de reden waarom hij zoveel is aangekomen. "Ik heb in die tijd veel gelezen en zonder lichaamsbeweging. En veel gegeten."

Vier jaar geleden had hij nog een normaal postuur, maar door de onverwachte dood van zijn broer ging Jaap veel eten. Volgens eigen zeggen is zijn broer overleden als gevolg van een combinatie tussen 'zaken en geweld'.

"Ik heb een tijdlang ondergedoken gezeten nadat mijn broer omkwam. Ik moest me verstoppen omdat er voor mij ook gevaar was; ik heb ook op een dodenlijst gestaan", vertelt de Gouden Kooi-bewoner aan Party. "Maandenlang heb ik geleefd in een kleine ruimte met alleen een tafel, een stoel en een tv."

Jaap weegt momenteel ruim honderdzeventig kilo. "Ik ben nu te dik. Met dit gewicht haal ik de vijftig jaar niet." Hoewel de Briellenaar zich zorgen maakt om zijn gewicht, denkt Jaap dat zijn enorme lichaam hem juist kan helpen om de Gouden Kooi te winnen. "Hier zitten nu zes lekkere, jonge mensen èn Jaap. Snap je? Ik onderscheid me, ik val meer en meer op. Ik ben dik en lelijk en daar ben ik blij om, want het gaat me rijk maken."

Bron: Telegraaf
pi_52781888
Leuk. Rijk worden en vervolgens dood gaan op je 50e.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_52782043
Hij had het laatst ook al over zijn verleden, maar daar wou hij nooit te diep op ingaan.
Daarom dus.
  Moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 15:22:59 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52782045
"hahaha"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:23:00 #5
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52782046
Waar komt die info vandaan? Uit Jaap''s mond? Dan is het weer een schreeuw om in het middelpunt te staan.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:23:55 #6
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52782064
Leuk, die actuers in het huis
pi_52782090
Kan hij het geld mooi besteden aan een liposuctie en allerlei correcties. k
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2007 @ 15:26:08 #8
58651 crew  murp
murp
pi_52782125
Weten ze nou nog niet dat DGK ermee stopt en waarschijnlijk er niemand winnaar word?
pi_52782147
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef XiChico het volgende:
Weten ze nou nog niet dat DGK ermee stopt en waarschijnlijk er niemand winnaar word?
Er is waarschijnlijk wel een winnaar, misschien dmv. stemming of een loting.
pi_52782470
tvp
pi_52782542
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Er is waarschijnlijk wel een winnaar, misschien dmv. stemming of een loting.
Haha Big Brother stijl dus. Genaaid voor ze .
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:42:54 #13
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52782583
hahaha,.. en die sukkels bij Televaag maken er gewoon een artikel van.

hebben ze dan echt niet door dat Jaapie dit lulverhaal uit zijn (iets te dikke) duim heeft gezogen.

kom op zeg,.. als je moet onderduiken vanwege zakelijke conflicten dan besluit je daarna ook echt om landelijk met je harses op tv te verschijnen.

het enige dat die jongen aan het doen is is het cree'eren van een zelfverzonnen mythe rondom zijn persoon waardoor hij bij meer mensen op valt en op die wijze in hun geheugen blijft hangen.
Als hij de kooi uit is wil hij gebruik gaan maken van alle publiciteit en dat is vanaf dag 1 zijn grote doel geweest. het te winnen miljoen is voor hem alleen maar bijzaak.
pi_52783991
En die broer van hem was toch omgekomen bij een auto ongeluk?
Dat beweerde hij althan altijd.
En waarom stond ie dan op de dodenlijst? dat lijkt me wel een reele vraag als je zo;n intervieuw afneemt. Heeft ie gehandeld in drugs ofzo, al hoewel ik hem daar totaal geen type voor vindt.
Volgen smij heeft bolle jaap dit verhaal uit zijn grote duim gezogen.
pi_52791436
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef RSie het volgende:
hahaha,.. en die sukkels bij Televaag maken er gewoon een artikel van.

hebben ze dan echt niet door dat Jaapie dit lulverhaal uit zijn (iets te dikke) duim heeft gezogen.
Dat kan ze denk ik helemaal niet schelen, of het waar is of niet. Het is een verhaal, dus drukken ze het. Klaar.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:55:58 #16
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52793331
Ik moest me verstoppen omdat er voor mij ook gevaar was; ik heb ook op een dodenlijst gestaan", vertelt de Gouden Kooi-bewoner aan Party. "Maandenlang heb ik geleefd in een kleine ruimte met alleen een tafel, een stoel en een tv."
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_52793495
wat een verhaal
pi_52793646
Leuk om over de rug van je broer nog wat aandacht te krijgen
pi_52802418
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef Utrecht het volgende:
ja misselijk bah..........
pi_52802498
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef Utrecht het volgende:
Misschien zijn manier om er een 'minder zware draai' aan te geven? Ik denk dat hij een hele moelijke tijd heeft doorgemaakt na het ongeval. Maar goed, bij Jaap weet je alleen maar zeker dat hij echt in de knoop zit met zichzelf en de realiteit niet altijd even zuiver ziet. Zou mij niets verbazen dat hij Autistisch is. Dit zou heel veel van zijn gedrag verklaren.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_52802923
Bron: Telegraaf
  Admin maandag 3 september 2007 @ 09:54:31 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52910900
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:28 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Misschien zijn manier om er een 'minder zware draai' aan te geven? Ik denk dat hij een hele moelijke tijd heeft doorgemaakt na het ongeval. Maar goed, bij Jaap weet je alleen maar zeker dat hij echt in de knoop zit met zichzelf en de realiteit niet altijd even zuiver ziet. Zou mij niets verbazen dat hij Autistisch is. Dit zou heel veel van zijn gedrag verklaren.
Dan nog, stel je z'n ouders voor die dit lezen, echt, zo groot als ie is, ik zou hem een draai om z'n oren verkopen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52913513
ken die gast niet weer op die lijst oh nee laat maar die vet fuck die vreet zichzelf wel kapot en laat hem maar uitkijken als die uit de kooi komt mis zit die er daarna wel weer in en dennix erbij want zonder elkaar kunnen ze niet en met elkaar zijn het twee zielige flikkers
  maandag 3 september 2007 @ 20:36:53 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52924629
Pilletje vergeten vanochtend?
Prrrrr
pi_52926240
Met zijn gewicht staat hij bij elke dokter op de dodenlijst..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')