Laat je haar toch die kosten betalen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:27 schreef NED het volgende:
[..]
Ik verlies mijn sleutel niet.![]()
En het is nogal een dure, zo-een met van die rondjes erin en bolletjes enzo, geen idee hoe ze heten, maar van die dingen met certificaat enzo.
Op dit moment heb ik geen zin om 85 euro aan een sleutel uit te geven. Dat geld heb ik hard zat nodig om rekeningen te betalen
Wat voor achterlijke woningmaatschappij heb jij dat een sleutel 85 euro kost? Als ik zo'n zelfde sleutel bij wil laten maken kan ik voor een kleine 15 euro het certificaat of de sleutel krijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:27 schreef NED het volgende:
[..]
Ik verlies mijn sleutel niet.![]()
En het is nogal een dure, zo-een met van die rondjes erin en bolletjes enzo, geen idee hoe ze heten, maar van die dingen met certificaat enzo.
Op dit moment heb ik geen zin om 85 euro aan een sleutel uit te geven. Dat geld heb ik hard zat nodig om rekeningen te betalen
nee nee, volgens mij niet, we kijken gewoon even aan hoe dat gaat..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:46 schreef E.T. het volgende:
Maar moet ze NA volgende week weer gewoon weg als jij het zegt, NED?
Vraag me ook af wie de reservesleutel heeft. Meestal krijg je toch 3 sleutels zodra je ergens gaat wonen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor achterlijke woningmaatschappij heb jij dat een sleutel 85 euro kost? Als ik zo'n zelfde sleutel bij wil laten maken kan ik voor een kleine 15 euro het certificaat of de sleutel krijgen.
ja dat wil ze wel, maar hebben we het eigenlijk nog niet echt serieus over gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Wil vriendin neit zelf de kosten voor een extra sleutel betalen?
Een eikel of een yup. Ik ben er nog niet uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef rival het volgende:
NED. wat ben jij een eikel zeg!
dat is mijn principe, niemand in me huis als ik er niet ben....
grow up
Scherpquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:46 schreef E.T. het volgende:
Maar moet ze NA volgende week weer gewoon weg als jij het zegt, NED?
Hijzelf. Hij wilt immers dat niemand anders zijn heilig kasteel betreedt zonder drievoudig schriftelijke toestemming.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Vraag me ook af wie de reservesleutel heeft. Meestal krijg je toch 3 sleutels zodra je ergens gaat wonen...
Ah, kijk, zo blijft het wel spannend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Vraag me ook af wie de reservesleutel heeft. Meestal krijg je toch 3 sleutels zodra je ergens gaat wonen...
Misschien kon hij niet meer betalen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef E.T. het volgende:
Yup en Lancia Turbo gaan niet samen, Annie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |