abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52806113
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Damn dit geloof je nooit! Ik heb notebene een koper voor m'n MT2
Meteen inpakken en opsturen, dat gebeurd je nooit weer!
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_52806229
Vraagje: wie gebruikt er hier 19" apparatuur (tuners / effectapparatuur) en waarom? Waarom verkies je dat boven de "reguliere" pedaaltjes op de grond?

Ik zit er zelf nl. over te denken om met 19" dingen te gaan werken. Ik heb er totaal (nog) geen ervaring mee, alleen met gewone pedaaltjes. Maar omdat ik heb gehoord dat het een beter geluid zou geven heeft het m'n aandacht gewekt...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:48:10 #203
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52806342
wat zijn die 19" dingen dan vooriets ?
pi_52806397
Rack apparatuur Drib, zijn 19" breed
pi_52806694
Iemand een digitech rp-100 kopen?

Chorus, Flanger, Phaser, Tremolo, Panner, Vibrato, Rotary, Auto Yah, Envelope, Pitch, Detune, Whammy, en enorm veel verschillende delays en reverbs. (alle parameters zijn traploos in te stellen)

Pickup Simulator, Compressor, Amp Modeling, Mic Placement, Equalizer, Cabinet Modeling en een noise gate zijn ook aanwezig.
Er zit ook een Rhythm Trainer in met 30 verschillende drum-patterns. (8 Beat, Pop 1, Rock 1, Heavy Rock, Pop 2, Rock 2, Pop 3, Hard Rock, Mosh, Funk, 6/8 Rock, Fusion, Rock 3, Dance 1, Dance 2, 16 Beat, Groove, Dance 3, Hip Hop, Blues 1, Swing Rock, Reggae, Shuffle, Blues 2, Swing, ChaCha, Urban, Bossa 1, Bossa 2, R&B.)

Gaat weg wegens aanschaf BOSS GT-8
pi_52806785
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef Gitarist het volgende:
Vraagje: wie gebruikt er hier 19" apparatuur (tuners / effectapparatuur) en waarom? Waarom verkies je dat boven de "reguliere" pedaaltjes op de grond?

Ik zit er zelf nl. over te denken om met 19" dingen te gaan werken. Ik heb er totaal (nog) geen ervaring mee, alleen met gewone pedaaltjes. Maar omdat ik heb gehoord dat het een beter geluid zou geven heeft het m'n aandacht gewekt...
Ik.
19 inch spul is vaak gewoon hetzelfde als pedalen volgens mij, je hebt daar goede en slechte in. Wat volgens mij wel zo is, is dat je vaak wat meer mogelijkheden hebt, ook qua instellen. Er past natuurlijk uiteindelijk ook gewoon meer in een 19" unit dan in een pedaaltje, er is ook ruimte voor wat meer knopjes enzo. Daarnaast kan je de meeste 19" dingen tegenwoordig allemaal met midi schakelen zodat je met 1 druk op je pedalboard je gewenste sound hebt. Ik heb jarenlang met pedalen gewerkt, beviel ook wel goed maar ik moest nogal veel van geluid wisselen en dan moest ik ook telkens soms wel 3 pedalen tegelijk intrappen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:13:31 #207
125915 Dribbel_
pi_52807057
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Rack apparatuur Drib, zijn 19" breed
AH okee
pi_52807436
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:03 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang met pedalen gewerkt, beviel ook wel goed maar ik moest nogal veel van geluid wisselen en dan moest ik ook telkens soms wel 3 pedalen tegelijk intrappen.
Voodoolab heeft ondertussen een programmeerbare controller waarin je pedaal afzonderlijk kan inpluggen en dan combinaties kan in en uitschakelen. Maar inderdaad, bij rackapparatuur is dat meer mainstream en waarschijnlijk ook veel goedkoper...
pi_52807696
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:26 schreef Maidenfan het volgende:

[..]

Voodoolab heeft ondertussen een programmeerbare controller waarin je pedaal afzonderlijk kan inpluggen en dan combinaties kan in en uitschakelen. Maar inderdaad, bij rackapparatuur is dat meer mainstream en waarschijnlijk ook veel goedkoper...
Dat is wel een handig systeem op zich. De Boss ME-X had trouwens ook al 3 programmeerbare loops naast de ingebouwde effecten. Ik had destijds iets van 10 pedalen op de grond liggen dus die 4 loops van die Voodoolab waren niet genoeg geweest
It has to mean something
pi_52807811
Hmm, had ik al die tijd dat ik gear heb zitten bestuderen maar besteed aan oefenen...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:53:51 #211
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52808158
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef Gitarist het volgende:

Als je een hoop spul gebruikt is het voordeel dat je op kleine podia niet een vierkante meter aan pedalen kwijt bent.
Maar waarom het per se een beter geluid zou geven....
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_52808290
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Maidenfan het volgende:
Hmm, had ik al die tijd dat ik gear heb zitten bestuderen maar besteed aan oefenen...
Same here

Zometeen eens de Dimarzio SuperDistortion in de brug proberen
pi_52808317
Of zoals ik al eens zei: de tijd die je vernaggelt met fok!ken
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:59:35 #214
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52808358
Konden we waar posten terwijl je gitaar speelt. Dat je getyp via MIDI wordt aangestuurd ofzo. .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_52808366
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:58 schreef ikheetmartijn het volgende:
Of zoals ik al eens zei: de tijd die je vernaggelt met fok!ken
Maar dan leer je ook niet altijd van die handige kleine slimme foefjes die je hier soms tegenkomt
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:00:31 #216
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52808390
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:57 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Same here [afbeelding]

Zometeen eens de Dimarzio SuperDistortion in de brug proberen [afbeelding]
Wat heb je er nou precies ook alweer in zitten? .
pi_52808427
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Maar dan leer je ook niet altijd van die handige kleine slimme foefjes die je hier soms tegenkomt [afbeelding]
100% mee eens, ik durf te wedden dat een Clapton en een Hendrix ook druk aan het fok!ken waren voordat ze uiteindelijk eens bekend werden.
pi_52808527
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:00 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wat heb je er nou precies ook alweer in zitten? .
En Ibanez Powersound
Als de Dimarzio een beetje klinkt in de brug stop ik de Powersound wellicht in mijn SG
Of ik verkoop em en haal een GFS humbucker ofzo, schijnen ook wel goed te zijn.
Alleen geen flauw idee wat zo'n element oplevert...

quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:01 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

100% mee eens, ik durf te wedden dat een Clapton en een Hendrix ook druk aan het fok!ken waren voordat ze uiteindelijk eens bekend werden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deansensitized op 30-08-2007 13:12:43 ]
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:14:31 #219
125915 Dribbel_
pi_52808722
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:01 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel ontdekt via youtube
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:19:49 #220
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52808890
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:06 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

En Ibanez Powersound
Als de Dimarzio een beetje klinkt in de brug stop ik de Powersound wellicht in mijn SG [afbeelding]
Of ik verkoop em en haal een GFS humbucker ofzo, schijnen ook wel goed te zijn.
Alleen geen flauw idee wat zo'n element oplevert...
Is dat het niet sowieso? Dat je van te voren niet echt weet hoe het gaat klinken. Maar ik denk nu ook: alles is beter dan de stocks die ik nu heb. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:20:23 #221
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52808907
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel ontdekt via youtube
Of myspace!
pi_52809599
Ok, 19" spul vind de gemiddelde Fok!ker niet per sé beter, alleen qua ruimte is het handiger.

En voor de mensen die een hele rig aan pedaaltjes gebruiken, wat doen jullie ertegen om het geluid wel zo puur mogelijk te houden? Ik merk nl. dat als ik een hele rij effecten (5 of meer) gebruik, er een hoop van het gitaargeluid verloren gaat. Dit speelt als ik de rij tussen gitaar en versterker in hang, maar nog veel erger als ik pedalen in de effectloop van m'n amp doe...

Wat doe ik daartegen???
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:50:14 #223
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52809650
Betere pedalen gebruiken? . Nee, da's flauw.

Ik snap het niet...een hele rig aan pedaaltjes en je wilt het geluid puur houden. Dat is een tegenstelling in mijn oren. Leg eens uit. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:53:50 #224
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52809711
Btw: jij hebt echt fokking veel spul, dude.
pi_52809732
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef Gitarist het volgende:
Ok, 19" spul vind de gemiddelde Fok!ker niet per sé beter, alleen qua ruimte is het handiger.

En voor de mensen die een hele rig aan pedaaltjes gebruiken, wat doen jullie ertegen om het geluid wel zo puur mogelijk te houden? Ik merk nl. dat als ik een hele rij effecten (5 of meer) gebruik, er een hoop van het gitaargeluid verloren gaat. Dit speelt als ik de rij tussen gitaar en versterker in hang, maar nog veel erger als ik pedalen in de effectloop van m'n amp doe...

Wat doe ik daartegen???
Een goede mengeling gebruiken van buffered en true-bypass. True verlengt de kabel eigenlijk, hetgeen niet wenselijk is (theoretisch natuurlijk), buffered zou tone-suckage doen, maar houdt het signaal dan weer wel op peil (i.t.t. true-bypass).

Mijn antwoord: goede kwaliteit buffered pedalen combineren met true-bypass.

Niet dat ik er zelf al verschil in heb gehoord ofzo, maar ook niet erg veel ervaring mee.

En een goede gitaar natuurlijk, de PRS Custom 24 van mijn pa klinkt ook veel beter door mijn 4 pedalen dan mijn strat recht in de amp.
pi_52809817
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:55 schreef Maidenfan het volgende:

[..]

Een goede mengeling gebruiken van buffered en true-bypass. True verlengt de kabel eigenlijk, hetgeen niet wenselijk is (theoretisch natuurlijk), buffered zou tone-suckage doen, maar houdt het signaal dan weer wel op peil (i.t.t. true-bypass).

Mijn antwoord: goede kwaliteit buffered pedalen combineren met true-bypass.

Niet dat ik er zelf al verschil in heb gehoord ofzo, maar ook niet erg veel ervaring mee.
Ik gebruik live een aantal Boss pedalen, een Dunlop cry baby wah, een volumepedaal (little Alligator), MXR compressor en een Danelectro CoolCat chorus. Niet in die volgorde overigens
Volgens mij zijn deze allemaal niet true-bypass, dus ik moet nog maar eens gaan overdenken wat ik kan gaan vervangen...

edit: met de kwaliteit van de gitaren die ik op het podium gebruik zit het denk ik wel goed
pi_52809858
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:59 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Ik gebruik live een aantal Boss pedalen, een Dunlop cry baby wah, een volumepedaal (little Alligator), MXR compressor en een Danelectro CoolCat chorus. Niet in die volgorde overigens
Volgens mij zijn deze allemaal niet true-bypass, dus ik moet nog maar eens gaan overdenken wat ik kan gaan vervangen...
Stop daar toch geen geld in, als je tevreden bent van je geluid etc... Wedden dat je 't zelf niet hoort (internet zit vol tone-snobkes hoor)...

Allé, mijn 2 cent natuurlijk...

Bovendien zijn er true-bypass switchers (die gewoon als true bypass schakelaar dienstdoen)
pi_52809946
quote:

[..]

edit: met de kwaliteit van de gitaren die ik op het podium gebruik zit het denk ik wel goed
Zag 't net... Indrukwekkende collectie...
pi_52810025
quote:

[..]

Welke crybaby? Ik heb ooit die eenvoudigste gehad en die beïnvloedde mij signaal echt op een voor mij onacceptabele manier. Een true-bypass wah is voor mij echt een must geworden nadien.
It has to mean something
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:15:16 #230
125915 Dribbel_
pi_52810157
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 07:51 schreef Witchfynder het volgende:
Show us pictures when it's finished. .
Zal ik doen maar duurt best lang om te laten maken, nouja iets van 3-4 weken ofzo voroda tik het binnen heb
maarja dat is snel zat in ieder geval weer optijd voro de volgende optredens
pi_52810269
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:02 schreef Maidenfan het volgende:

[..]

Stop daar toch geen geld in, als je tevreden bent van je geluid etc... Wedden dat je 't zelf niet hoort (internet zit vol tone-snobkes hoor)...

Allé, mijn 2 cent natuurlijk...

Bovendien zijn er true-bypass switchers (die gewoon als true bypass schakelaar dienstdoen)
Ja dat is het dus... ik ben niet volledig tevreden met het geluid.

Mijn ideaalbeeld zou zijn: chorus, phaser, tremolo en delay in de effectloop. Tuner, line selector, octaver, wah, volumepedaal, compressor tussen de gitaar en versterker in.

Dit gaat dus helaas niet omdat er dan (vooral op m'n twee distortion kanalen) haast geen geluid overblijft. Het wordt een vieze, (qua volume-) zachte brij van geluid.

Om dit tegen te gaan gebruik ik live de effectloop niet. Ik gebruik alleen maar tuner, line selector, tremolo, wah en volumepedaal.
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:09 schreef Cynic het volgende:

[..]

Welke crybaby? Ik heb ooit die eenvoudigste gehad en die beïnvloedde mij signaal echt op een voor mij onacceptabele manier. Een true-bypass wah is voor mij echt een must geworden nadien.
De GCB-95F
pi_52810296
Jeuzus allemachtig wat een bak distortion
Moet nog even wennen aan het geluid, en even wat afstellen hier en daar, maar damn!
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar misschien wel TE veel
pi_52810474
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef Gitarist het volgende:

[..]

De GCB-95F
Hm, okay die heb ik nu dus ook, en die is wel true-bypass. Dus dat zou niet al te veel uit moeten maken.
It has to mean something
pi_52810657
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:29 schreef Cynic het volgende:

[..]

Hm, okay die heb ik nu dus ook, en die is wel true-bypass. Dus dat zou niet al te veel uit moeten maken.
Nee dat klopt idd, maar het komt denk ik vooral door die Boss pedaaltjes...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:43:19 #235
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52810822
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:21 schreef Deansensitized het volgende:
Jeuzus allemachtig wat een bak distortion
Moet nog even wennen aan het geluid, en even wat afstellen hier en daar, maar damn!
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar misschien wel TE veel
Oh dear. Kon je het ons maar laten horen. .
pi_52811006
Mijn rack, met wieltjes en een laatje! Vooral de wieltjes zijn erg handig...
Maar dit ding doet dus alles wat ik wil in combinatie met de floorcontroller. Ik gebruik alleen mijn wah er nog bij want die vind ik mooier dan die van de digitech.

Het is in de plaats gekomen van dit:

It has to mean something
pi_52811073
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Oh dear. Kon je het ons maar laten horen. .
Neem zo de camera wel even mee naar de zolder
pi_52811096
Damn! Indrukwekkend Cynic!

Maar volgens jou kan die Digitech multi-effect dus tippen aan die losse pedaaltjes (afgezien van de signal loss)?

Waar koop je zo'n leeg 19"rack? Of heb je dat zelf gebouwd?

[ Bericht 19% gewijzigd door Gitarist op 30-08-2007 14:57:40 ]
pi_52811514
Ik heb niets met voodoolab ofzo, ik ben onlangs gewoon op hun site geweest om info op te zoeken over hun 9-volt voeding.
Anyway: http://www.voodoolab.com/pedal_control.htm
Hier kan wel iets nuttigs tussenzitten voor je...

En die marshall is stoer!

Persoonlijk denk ik erover om een leuke, doch beperkte serie van 'hi-quality' effecten op te bouwen om vervolgens door dit te gooien:

Volume en tone, net zoals op een gitaar, 20 watt en handwired!
pi_52811638
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:05 schreef Maidenfan het volgende:
Ik heb niets met voodoolab ofzo, ik ben onlangs gewoon op hun site geweest om info op te zoeken over hun 9-volt voeding.
Anyway: http://www.voodoolab.com/pedal_control.htm
Hier kan wel iets nuttigs tussenzitten voor je...
Ik heb toevallig vanmiddag al even op hun site gekeken. Het ziet er idd wel interessant uit!

Maar dan sluit je dus één of meerdere effectjes aan onder een knop en die kan je dan aan,- en uitschakelen? Cool

Die Amp... die Marshall ken ik niet?
Vertel er eens wat over...?

[ Bericht 5% gewijzigd door Gitarist op 30-08-2007 15:15:22 ]
pi_52811690
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:52 schreef Gitarist het volgende:
Damn! Indrukwekkend Cynic!

Maar volgens jou kan die Digitech multi-effect dus tippen aan die losse pedaaltjes (afgezien van de signal loss)?

Waar koop je zo'n leeg 19"rack? Of heb je dat zelf gebouwd?
Die Digitech is geniaal qua effecten. En er zit een buizen preamp in!
Dit rack heb ik van onze geluidsman gekregen. Ik had zelf een los 2HE (eenheden) en een 3HE rack. Maar alles in één rack leek me handiger. Deze is 10HE dus ik heb nog 3HE over. Maar het ding is nu echt loeizwaar. Ik denk dat het geheel wel 50 of 60 kilo weegt
Die lege racks kan je overal wel kopen geloof ik.
It has to mean something
pi_52811713
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Ik heb toevallig vanmiddag al even op hun site gekeken. Het ziet er idd wel interessant uit!

Maar dan sluit je dus één of meerdere effectjes aan onder een knop en die kan je dan aan,- en uitschakelen? Cool
Dat is toch wat ik eruit kan opmaken. Je hebt er een die als gewoon extra aan/uit-knop fungeert voor 1 of meerdere effecten (doorgelusd/afzonderlijk en true bypass dan wel) en eentje dat je kan programmeren (elk afzonderlijk in een in/uitgang, zoals een pod ofzo).
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:15:50 #243
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52811802
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:49 schreef Cynic het volgende:
Mijn rack, met wieltjes en een laatje! Vooral de wieltjes zijn erg handig...
Maar dit ding doet dus alles wat ik wil in combinatie met de floorcontroller. Ik gebruik alleen mijn wah er nog bij want die vind ik mooier dan die van de digitech.

[afbeelding]

Het is in de plaats gekomen van dit:

[afbeelding]
En nu willen we natuurlijk allemaal weten wat er in dat laadtje zit. .

Oe, je had een Whammy! Hoe is zo'n ding eigenlijk? Beetje leuk/handig/fijn/vet overrated?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:16:57 #244
125915 Dribbel_
pi_52811835
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:11 schreef Cynic het volgende:

[..]

Dit rack heb ik van onze geluidsman gekregen. Ik had zelf een los 2HE (eenheden) en een 3HE rack. Maar alles in één rack leek me handiger. Deze is 10HE dus ik heb nog 3HE over. Maar het ding is nu echt loeizwaar. Ik denk dat het geheel wel 50 of 60 kilo weegt
Daar sleep je je echt een ongeluk aan
pi_52811879
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Oe, je had een Whammy! Hoe is zo'n ding eigenlijk? Beetje leuk/handig/fijn/vet overrated?
Denk dat dat leuk is om rage against the machine-achtige dingen mee te spelen... belachelijk hoge solotjes enz
pi_52811888
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:11 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik eens ff op zoek naar zo'n rack. Gewoon eens kijken wat het kost.
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef Maidenfan het volgende:

[..]

Dat is toch wat ik eruit kan opmaken. Je hebt er een die als gewoon extra aan/uit-knop fungeert voor 1 of meerdere effecten (doorgelusd/afzonderlijk en true bypass dan wel) en eentje dat je kan programmeren (elk afzonderlijk in een in/uitgang, zoals een pod ofzo).
Ok, dat lijkt me wel wat
'k Ga eens kijken wat het kost.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:19:43 #247
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52811929
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:51 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Neem zo de camera wel even mee naar de zolder
In elk ander topic op Fok is dat een megasmerige opmerking. .
pi_52811970
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:18 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik eens ff op zoek naar zo'n rack. Gewoon eens kijken wat het kost.
[..]

Ok, dat lijkt me wel wat
'k Ga eens kijken wat het kost.
300$ voor de pedal switcher
Best veel eigenlijk...
pi_52812042
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een whammy. Plus er zit er ook een in mijn digitech. Ik heb hem altijd als chorus (detune eigenlijk) gebruikt. In heb de daadwerkelijke whammy en harmony functies nog nooit echt gebruikt, waarschijnlijk op de volgende cd voor de eerste keer. Maar om voor jezelf te spelen is het natuurlijk wel grappig. Ben wel altijd van plan geweest hem wat vaker te gebruiken. Wie weet, volgens mij gebruiken Portishead en andere triphop bandjes ook wel dat effect.

En in die lade zitten mijn kabels, adapters en mijn whammy en mijn wah
It has to mean something
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:25:08 #250
125915 Dribbel_
pi_52812073
Wat doet zo'n whammy nou precies eignelijk ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')