abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52796768
Net terug van oefenen. En tyfus, mijn rack is zo zwaar geworden dat ik hem niet zonder rugklachten in en uit de auto krijg
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:11:45 #152
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52796896
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nou dat ligt natuurlijk ook wel beetje aan je muziekstijl als je weet ik het wat voor trashmetal achtig iets wil spelen heb je wel wat nodig natuurlijk dan kom je met een fender overdrive er niet.
Maar ik heb idd zelfde het klinkt gewoon veel relaxter als het gedefinieerder klinkt. Tijdens optredens heb ik altijd gain een klap terug staan dan hoe ik normaal speel omdat ik anders wel weet wat ik aan het spelen ben en het wel hoor maar de mensen in de zaal 1 lange ruis horen waarschijnlijk
Dat is het probleem vaak met death en black metalbands (afgezien van het feit dat ze kutherrie maken ). Ze houden van lekker veel distortion (way beyond gain, baby) en dit klinkt in de slaapkamer waar ze hun cd in hebben opgenomen wel leuk, maar in de Baroeg of Dynamo klinkt het idd als "krrrrrrrrrrrzzzzgggggg". Vaak hebben zij ook nog veel te veel bas in hun geluid zitten en in geval van death metal hebben zij hun gitaren ook hun eens downtuned naar C ofzo. Het is alsof iemand Zuid-Hollandse klei in je oren propt.

Thrash Metalgitaristen hebben het over het algemeen wel beter gezien (ook omdat mensen die zulke muziek maken vaak techheads zijn die de hele dag door shredden op alles waar een touwtje aan hangt) en hebben juist veel minder distortion. Als je de gitaar hoort van Dave Mustaine (Megadeth) of Jeff Waters ( Annihilator) hoor je dat wel. Wel typerend is dat zij weinig bas in hun geluid hebben, wat fijn is voor de geluidstech, en veel mid en hoog. Het gekke is dan, en ik ben er ook schuldig aan , dat thrashbassisten dan meedoen en, ironisch genoeg, ook hun bas er een beetje uitdraaien en hun treble hard knallen. Het resultaat is dat je gitaren hoort die als een diamantboor je schedel in knallen, inclusief een sologeluid dat klinkt alsof de nucleaire oorlog dan toch gekomen is, een basgitaar die meer een midgitaar is en als je geluk hebt, krijg je een zanger die voor zijn uithalen graag minstens 3 octaven omhoog gaat. Het voordeel is wel dat je de dubbele basdrum die trappelt als howitsers on speed, wel goed kunt horen in de verder vrije lage regionen.

Tot zo ver een thrashdeskundige. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:14:22 #153
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52796980
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Witchfynder het volgende:

[..]
verhaal
Ja precies teveel gain gebruiken met 2 gitaristen word al snel chaos. Je weet allebei heel goed wat je speelt tijdens het repeteren klinkt het ook nog tof. Maar voor omstanders is er geen touw aan vast te knopen en daar mogen ze wle vaker rekening mee houden

Qua trash en die ongein ben ik helemaal niet in thuis.
Hardcore vind ik dan wel weer tof hard en zwaar maar toch niet zo opgefokt snel chaotisch
pi_52796987
Het geluid is in de Baroeg overigens altijd kut, daar hoef je geen death- of blackmetal voor te spelen.
It has to mean something
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:16:36 #155
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797056
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe ze dat doen je hebt met zo'n multiplank al je standaard settings. Maar live zijn je instellingen weer totaal anders dan thuis, dus heb je thuis mooi alles zitten instellen en dan klopt er live weer niks van dan ben je met analoge pedalen toch wat makkelijker klaar met je dingen aanpassen
Dat vereist wel een paar gigs ja, maar gebruikelijk is een 2 versies van elk geluid. Een live-versie en een oefenruimte-versie.

Maar zoals gezegd is zo'n ding met een goede amp onzin. Zodra je je eigen spul hebt kun je beter daar je vaste geluid op maken. Een van onze gitaristen speelt nu met een Boss GT-6. Leuk, maar hij heeft 4 geluiden: clean, rhythm, solo, clean met effect. Hij wil nu overstappen naar een systeem met buizenbak + tuner (mocht die niet in de amp zitten). Tuurlijk, dat is ook beter. Ik snap die multi-effecten vaak ook niet. Er is ook een Boss GT-6B. Wat moet je daarmee als bassist? Ik heb 5 geluiden (3 voor live, 2 om thuis te lachen) en dat is echt exhorbitant veel voor een bassist. .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:17:32 #156
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797090
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Cynic het volgende:
Het geluid is in de Baroeg overigens altijd kut, daar hoef je geen death- of blackmetal voor te spelen.
Ik heb in de Baroeg een tin whistle met distortion gehoord. Nu jij weer. . .
pi_52797151
Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je in meerdere bands speelt. Dat soort dingen zijn gewoon enorm veelzijdig en je kan er nagenoeg alles mee doen wat je er eventueel ooit mee zou willen doen. Dat je live niet alle geluiden gebruikt is natuurlijk logisch. Ik vind het zelf bijvoorbeeld wel handig om gewoon wat vershillende geluiden in verschillende banken te hebben zodat ik af en toe wat heen en weer kan schakelen om te proberen. Dan hoef ik niet bang te zijn dat ik mijn instellingen weer vergeet achteraf, want ik sla het gewoon ergens op.
It has to mean something
pi_52797184
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik heb in de Baroeg een tin whistle met distortion gehoord. Nu jij weer. . .
Kut dus
Wat een vreselijke tent vind ik dat.
It has to mean something
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:21:21 #159
125915 Dribbel_
pi_52797239
Zo binnekort met theorie lessen beginnen heb daar nu nog heel weinig kennis over dus maand of 3 theorieles stelde hij voor meer dan genoeg ben benieuwd
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:21:29 #160
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797248
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Cynic het volgende:

[..]

Kut dus
Wat een vreselijke tent vind ik dat.
Ik snap ook niet dat er mensen uit gaan. Ik vind het zo smoezelig daar. Elke keer als ik daar binnen loop ben ik blij dat ik al mijn inentingen gehad heb. Maar het was leuk om er gespeeld te hebben. Dat was een levensdoel van me toen ik 14 was hahahaha.

Nu is het 013. .
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:22:18 #161
125915 Dribbel_
pi_52797275
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat er mensen uit gaan. Ik vind het zo smoezelig daar. Elke keer als ik daar binnen loop ben ik blij dat ik al mijn inentingen gehad heb. Maar het was leuk om er gespeeld te hebben. Dat was een levensdoel van me toen ik 14 was hahahaha.

Nu is het 013. .
ik ga voor de melkweg maar dat zal nooit gebeuren maar gaat om het idee
pi_52797296
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nu is het 013. .
Ja precies, dat heb ik dus ook. Met 3 bands in 1 zo'n vies kleedkamertje aan de zijkant van het podium, bah.
013 is prima overigens. heb er inmiddels al 4 keer gespeeld, 2 keer kleine zaal en 2 keer grote zaal.
It has to mean something
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:25:27 #163
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797422
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

ik ga voor de melkweg maar dat zal nooit gebeuren maar gaat om het idee
Melkweg lijkt me ook niet verkeerd. .

Vriendin van me speelt in een groove hiphop rock ietsbandje en ze zijn net een paar maanden bezig en hebben nu al 2 x in de Melkweg gespeeld. Geez. Gewoon niet eerlijk!
Maar ja, als je hiphopt dan kom je overal binnen nu. Lekker mainstream. Maar ja, daar kunnen zij ook niks aan doen. Je zou gek zijn het te weigeren. .
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:25:56 #164
125915 Dribbel_
pi_52797433
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ja precies, dat heb ik dus ook. Met 3 bands in 1 zo'n vies kleedkamertje aan de zijkant van het podium, bah.
013 is prima overigens. heb er inmiddels al 4 keer gespeeld, 2 keer kleine zaal en 2 keer grote zaal.
En dan heb je ook nog heel veel van die vieze metalmannen ertussen zitten
maar dat is wel vet zovaak in de 013
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:26:48 #165
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797464
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Cynic het volgende:

[..]

Is het binnenkomen daar als band een beetje makkelijk? Ik kreeg het idee adhv hun website dat zij zich echt richten op lokale bandjes voor de kleine zaal.
pi_52797487
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

maar dat is wel vet zovaak in de 013
Vieze metalmannen heb je overal. Dat vind ik ook helemaal niet erg, is toch een deel van ons publiek en we zijn het zelf ook wel een beetje. Maar in sommige tenten is de sfeer gewoon niet leuk. Bij Baroeg begint dat buiten al als je in die fijne wijk uit je busje stapt
It has to mean something
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:27:32 #167
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797489
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet vies. .
Die punkers, die zijn pas goor! . .
pi_52797521
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Is het binnenkomen daar als band een beetje makkelijk? Ik kreeg het idee adhv hun website dat zij zich echt richten op lokale bandjes voor de kleine zaal.
Geen idee, we zijn elke keer nog gevraagd. En lokaal zijn we zeer zeker niet
It has to mean something
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:29:04 #169
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797561
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:

[..]

Vieze metalmannen heb je overal. Dat vind ik ook helemaal niet erg, is toch een deel van ons publiek en we zijn het zelf ook wel een beetje. Maar in sommige tenten is de sfeer gewoon niet leuk. Bij Baroeg begint dat buiten al als je in die fijne wijk uit je busje stapt
Heb je weleens in de Bazart in Den Haag gespeeld? Damn, dat is naar. Dat is ook echt de amateurclub pur sang. De backstage is een halfvergane keet op de binnenplaats. .
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:30:29 #170
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797598
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef Cynic het volgende:

[..]

Geen idee, we zijn elke keer nog gevraagd. En lokaal zijn we zeer zeker niet
Hmm, toch maar nagaan dan. Wij zijn al immers Hollands grootste Folk Metalband! (De andere band begint net met optreden namelijk) .
pi_52797636
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat is het probleem vaak met death en black metalbands (afgezien van het feit dat ze kutherrie maken ). Ze houden van lekker veel distortion (way beyond gain, baby) en dit klinkt in de slaapkamer waar ze hun cd in hebben opgenomen wel leuk, maar in de Baroeg of Dynamo klinkt het idd als "krrrrrrrrrrrzzzzgggggg". Vaak hebben zij ook nog veel te veel bas in hun geluid zitten en in geval van death metal hebben zij hun gitaren ook hun eens downtuned naar C ofzo. Het is alsof iemand Zuid-Hollandse klei in je oren propt.
So true, story of my life

srsly.

pi_52797688
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:29 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Heb je weleens in de Bazart in Den Haag gespeeld? Damn, dat is naar. Dat is ook echt de amateurclub pur sang. De backstage is een halfvergane keet op de binnenplaats. .
Nee daar hebben we nog niet gespeeld. We zijn gelukkig een klein beetje in de positie dat we wat keuzes kunnen maken en dat we niet persé overal hoeven te spelen. In zulke zalen spelen doet gewoon afbreuk aan je muziek. In Den Haag heb ik wel in Het Paard gespeeld, dat is wel een mooie zaal
It has to mean something
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:32:42 #173
125915 Dribbel_
pi_52797691
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet vies. .
Die punkers, die zijn pas goor! . .
Wij spelen lieve popliedjes
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:35:50 #174
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797806
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Wij spelen lieve popliedjes
Gore popmuzikanten. .

.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:36:58 #175
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797843
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef Cynic het volgende:

[..]

Nee daar hebben we nog niet gespeeld. We zijn gelukkig een klein beetje in de positie dat we wat keuzes kunnen maken en dat we niet persé overal hoeven te spelen. In zulke zalen spelen doet gewoon afbreuk aan je muziek. In Den Haag heb ik wel in Het Paard gespeeld, dat is wel een mooie zaal
Als je in Het Paard hebt gestaan, sla Bazart dan zeker over. .
Wij staan de 14de in Musicon. Ben benieuwd hoe dat gaat. Als bezoeker krijg ik daar altijd zo'n huiskamergevoel.

Wat is jouw band eigenlijk? .
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:38:52 #176
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52797902
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

So true, story of my life

srsly.

.

Ach, onze demo (die op onze myspace te horen is) is ook in achter- en slaapkamers opgenomen. Alleen de drums in de oefenruimte. Dat het nog degelijk klinkt, komt door het ontzettende geluk dat we hebben, dat een van onze gitaristen vroeger geluidsman in Excess Studios was. Dat scheelt dan wel. .
pi_52797939
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Als je in Het Paard hebt gestaan, sla Bazart dan zeker over. .
Wij staan de 14de in Musicon. Ben benieuwd hoe dat gaat. Als bezoeker krijg ik daar altijd zo'n huiskamergevoel.

Wat is jouw band eigenlijk? .
Achja, je komt soms vreemde dingen tegen, dat is eigenlijk wel leuk. Maar het is wel fijn als je uiteindelijk de boel steeds wat beter voor elkaar hebt zodat je wat mooiere en leukere optredens kan doen en je niet alleen overgeleverd bent aan jongerencentra enzo (waar overig ook wel goede tussen zitten).

Mijn band:
http://www.the-wounded.nl/
http://www.myspace.com/thewoundednl
It has to mean something
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:40:13 #178
125915 Dribbel_
pi_52797952
slaapkamer demo's zijn okee alleen wat vocals in de oefenruimte gedaan
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:41:54 #179
125915 Dribbel_
pi_52798004
nog een maand wachten dan pas weer optreden
pi_52798017
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

.

Ach, onze demo (die op onze myspace te horen is) is ook in achter- en slaapkamers opgenomen. Alleen de drums in de oefenruimte. Dat het nog degelijk klinkt, komt door het ontzettende geluk dat we hebben, dat een van onze gitaristen vroeger geluidsman in Excess Studios was. Dat scheelt dan wel. .
Ik onze bassist zijn allebei een studio aan het bouwen op onze zolderkamers en de zangergitarist gaat zo'n producer opleiding doen We vinden dat alledrie helemaal geweldig, terwijl we dat helemaal niet wisten van elkaar eerst

En nu zitten we helemaal met verre toekomst plannen over eigen studio's met oefenruimtes
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:55:49 #181
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52798470
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cynic het volgende:

[..]

Achja, je komt soms vreemde dingen tegen, dat is eigenlijk wel leuk. Maar het is wel fijn als je uiteindelijk de boel steeds wat beter voor elkaar hebt zodat je wat mooiere en leukere optredens kan doen en je niet alleen overgeleverd bent aan jongerencentra enzo (waar overig ook wel goede tussen zitten).

Mijn band:
http://www.the-wounded.nl/
http://www.myspace.com/thewoundednl
Hey, klinkt goed! . Niet helemaal mijn ding, maar goede kwaliteit. Ik ga het aan wat mensen laten horen die wel potentieel fan zijn. .
Heb jullie gelijk toegevoegd op myspace. .

Ik heb er nog niet veel gezien, maar daar zullen zeker goede tussen zitten. De behandeling die wij bij Unitas in Wageningen gehad hebben is bijna koninklijk te noemen. De 15de spelen wij in de Escape in Veenendaal. Ben benieuwd hoe dat is.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:03:39 #182
125915 Dribbel_
pi_52798756
Net nog een beetje zitten mixen
http://media.putfile.com/4th-60
Maar na het 100x gehoord te hebben hoor je sommige dingen niet meer dus jullie nog wat tips alles staat qua volume ook wel okee toch ?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:10:31 #183
125915 Dribbel_
pi_52798962
vette foto
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:12:44 #184
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52799023
Klinkt wel lekker ja. .
De zang klinkt alleen wat ver, maar dat kan mijn smaak gewoon zijn. En de bas komt er niet uitgesproken uit. Het klinkt nu een beetje als een achtergrondgeluid ipv een apart instrument. Op dat punt is het een beetje een buitenbeentje, omdat de andere instrumenten juist zo mooi gedefiniëerd zijn. .
Maar hey, misschien verkiest jouw bassist dat ook. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:15:34 #185
125915 Dribbel_
pi_52799141
Ja je hebt gelijk denk ik, ik weet precies hoe die bas moet klinken en ik hoor hem dus goed er tussenuit dat is dus wat ik bedoel ik heb hem 100x gehoord met die dingen afstellen en dan hoor je het verschil niet meer gewoon
pi_52799343
Ik ga morgen wel even luisteren, heb nu niet echt goede oren.
It has to mean something
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:27:07 #187
125915 Dribbel_
pi_52799482
http://media.putfile.com/4th-44
zoiets beter qua bas ? Is wel belangrijk want zitten wel leuke basstukjes tussen
en die ook dan gelijk
http://media.putfile.com/Closer-51-43

[ Bericht 23% gewijzigd door Dribbel_ op 30-08-2007 01:03:05 ]
pi_52800915
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef punkjunk het volgende:
In vind die fender deluxes niet zo heel lekker klinken op laag volume. Een twin reverb natuurlijk ook niet, maar daar weet ik van dat ze op hoog volume wel heerlijk klinken .
google ff op powersoak of dummyload
pi_52800951
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Net nog een beetje zitten mixen
http://media.putfile.com/4th-60
Maar na het 100x gehoord te hebben hoor je sommige dingen niet meer dus jullie nog wat tips alles staat qua volume ook wel okee toch ?
WTF je legt de klemtoon op veel woorden heel raar
  donderdag 30 augustus 2007 @ 01:47:30 #190
125915 Dribbel_
pi_52801017
doe ik niet ik zing niet
  donderdag 30 augustus 2007 @ 02:18:37 #191
125915 Dribbel_
pi_52801328
Zo morgen eens de bestelling doen om de backdrop te laten drukken
Geld verdienen met optreden is okee dan kan je toffe dingen kopen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 07:51:51 #192
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52802219
Show us pictures when it's finished. .
pi_52802347
Okay geluisterd! Klinkt lekker hoor, op de één of andere manier doet het me een beetje denken aan The Offspring. Vind alleen de zang nog niet helemaal super, ik heb het idee dat die er steeds nét een beetje tegenaan hangt. Maar dat is ook een kwestie van smaak denk ik.
It has to mean something
pi_52802632
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Hey, klinkt goed! . Niet helemaal mijn ding, maar goede kwaliteit. Ik ga het aan wat mensen laten horen die wel potentieel fan zijn. .
Heb jullie gelijk toegevoegd op myspace. .

Ik heb er nog niet veel gezien, maar daar zullen zeker goede tussen zitten. De behandeling die wij bij Unitas in Wageningen gehad hebben is bijna koninklijk te noemen. De 15de spelen wij in de Escape in Veenendaal. Ben benieuwd hoe dat is.
Escape Veenendaal is op zich een mooi podium, maar het is daar altijd vrij suf. Ze weten er nooit mensen naar toe te trekken op de ene of andere manier en het publiek is er altijd aardig suf. Ik heb er nooit opgetreden, maar als er bandjes komen die mij leuk lijken ben ik er vaak wel. Het zou kunnen dat het nu wat beter loopt hoor, want het is alweer een half jaar geleden dat ik er ben geweest. Helaas kan ik de 15e niet, anders was ik wel even komen kijken Succes in ieder geval!
www.myspace.com/olk2006
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:58:58 #195
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52802842
Wij spelen samen met Heidevolk en zij trekken meestal wel publiek, zeker in de buurt van Gelderland. Ach, we zien het wel. .

En thanks!

[ Bericht 7% gewijzigd door Witchfynder op 30-08-2007 09:12:27 ]
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:12:05 #196
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52802987
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
zoiets beter qua bas ? Is wel belangrijk want zitten wel leuke basstukjes tussen
en die ook dan gelijk
Yep, zeker in de instrumentale stukken. Nummer klinkt gelijk voller. .
Heb je ook iets aan de gitaar gedaan? Klinkt steviger ineens. Of is dat relatief aan de bas? .

Overigens eindigt het nummer wel abrupt. Bij dit genre is een uitklinkende gitaar ofzo altijd wel gaaf denk ik.

Tweede nummer vind ik echt vet trouwens.
pi_52803042
Damn dit geloof je nooit! Ik heb notebene een koper voor m'n MT2

Zal zo eens even je deuntjes luisteren Dribbel
pi_52803551
@Dribbel: Klinkt wel lekker, doet me een beetje denken aan Millencolin. Drums is nog wel software?

@Cynic: 't is overgemaakt

[ Bericht 16% gewijzigd door ikheetmartijn op 30-08-2007 09:49:32 ]
pi_52803743
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
en die ook dan gelijk
Klinkt veeeeel beter dan de vorige opnames! Vet!
PS4 online: micro_nl
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:57:55 #200
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_52803830
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Dribbel: Klinkt wel lekker, doet me een beetje denken aan Millencolin. Drums is nog wel software?

@Cynic: 't is overgemaakt
Zang doet me idd aan Millencolin denken... Melancholy Collection era
En instrumentaal aan the Offspring...
Maar gaan jullie de demo maken met EZDrummer?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')