Ja de niet-pussy-coilsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:07 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Hmm nee, dat zijn dan weer échte humbuckers, met de hogere output en minder single-coil-sparkle of hoe je 't noemt.
Mijn stratje + big muff heeft genoeg cojones om menig punker versteld te doen staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja de niet-pussy-coils
hap hap hap...
Dat is ook niet zo'n prestatie hoor, om punkers versteld te laten staanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mijn stratje + big muff heeft genoeg cojones om menig punker versteld te doen staan.![]()
Die kun je er ook zelf op zetten hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yup. Misschien laat ik er nog een zwarte slagplaat op zetten, daar twijfel ik nog een beetje aan.
Ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://www.tapes.nl
Hier kan het voor lagere aantallen
Goed bezug!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Ook nog even deze film besteld met fotoboek (had nog wat tegoedbonnetjes liggen).
Wikipedia: "Muff is also a slang word for Pubic hair"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mijn stratje + big muff heeft genoeg cojones om menig punker versteld te doen staan.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wikipedia: "Muff is also a slang word for Pubic hair"
I rest my case![]()
Ja, maar in de winkel doen ze dat vast wel gratisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die kun je er ook zelf op zetten hoor.
Nog niet op gespeeld, ik heb 'm besteld nog niet gekochtquote:Puike gitaar! Hoe speelt ie?
Was het beter geweest als hij Twarres had gespeeld? Ik bedoel... dan ben je dubbel genaaid... (voor hetzelfde geld)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Indirect genaait door Bob Dylan :r
Ik snapte nooit goed wat die jongen nou eigenlijk deed? Zij zong en speelde gitaar... en hij...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dan door een stel Friezen
"Hjir bin ik, wêr bistooooooo"![]()
Hier kan ik echt geen chocola van makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar in de winkel doen ze dat vast wel gratis.
[..]
Nog niet op gespeeld, ik heb 'm besteld nog niet gekocht(hoewel ik de kans dat ik 'm koop op zo'n 99,99% schat). De 'nep'-tele's die ik heb bespeeld zijn hartstikke fijn. Hals is dikker dan die op mijn Aria-strat, en dat vind ik geen probleem.
Hij stond er op ze'n Friesch bij en verdiende veel geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik snapte nooit goed wat die jongen nou eigenlijk deed? Zij zong en speelde gitaar... en hij...
Ik dacht dat hij haar Toyboy was...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hij stond er op ze'n Friesch bij en verdiende veel geld.![]()
Mijn Big Muff is een zelf ineengestoken BYOC Large Beaver. Nou, daar had je me ff goed liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wikipedia: "Muff is also a slang word for Pubic hair"
I rest my case![]()
Zet wat meer haar op je geluid!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:04 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet een big muff nou eigelijk?![]()
Hap hap hapquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mijn Big Muff is een zelf ineengestoken BYOC Large Beaver. Nou, daar had je me ff goed liggen.![]()
Andere tele-modellen. Niet van Fender dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hier kan ik echt geen chocola van maken![]()
Bestellen is kopen toch lijkt mequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar in de winkel doen ze dat vast wel gratis.
[..]
Nog niet op gespeeld, ik heb 'm besteld nog niet gekocht(hoewel ik de kans dat ik 'm koop op zo'n 99,99% schat). De 'nep'-tele's die ik heb bespeeld zijn hartstikke fijn. Hals is dikker dan die op mijn Aria-strat, en dat vind ik geen probleem.
Yamaha Single Cuts geprobeerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Andere tele-modellen. Niet van Fender dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |