Net een andere radio erin gezet maar de radiozenders vind ie nog steeds niet goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef NLvice het volgende:
[..]
Aha vandaar
ik denk alleen het verroeste stukje![]()
probeer anders het verroeste stukje er tussenuit te zagen ofzo en zet er een vers stukje tussen als die het dan nog niet goed is weet ik het ook niet
Ik heb een één of andere beschermer, maar ik wacht het wel afquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef Athmozz het volgende:
en helaas ook de komende jaren hogere premie
maar goed, t blijft leuk
Echt? Ik vind het persoonlijk helemaal niet mooi zoals dat bij jouw 206 gedaan is. Net alsof die banden in het frame er bij gepropt zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:41 schreef NLvice het volgende:
Ik weet nog wel toen ik me auto kreeg dat ik me kapot ergerde aan dat grote gat tussen de banden en de wielkuip
Nee ik laat hem zo. Vind de auto er mooi uit zien. Er zitten nu winterbanden onder (met licht metaalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:41 schreef NLvice het volgende:
Leuk ding !
Ga je er nog wat aan doen ?
Ik weet nog wel toen ik me auto kreeg dat ik me kapot ergerde aan dat grote gat tussen de banden en de wielkuip
Greetz !
Hehe ja anders zagen de auto's er allemaal hetzelfde uitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het persoonlijk helemaal niet mooi zoals dat bij jouw 206 gedaan is. Net alsof die banden in het frame er bij gepropt zijnMaar ieder z'n mening.
zolang er genoeg koelvloeistof in je overlooptankje blijft en de temperatuurmeter geen rare waarden aan geeft is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef miss_bleu het volgende:
hmmm. Net weer met 206je gereden. Kwam in transferium aan even motorkap open gedaan. Kwam wat stoom/rook (niet super veel maar toch) van de radiator af. Is dat normaal met een nieuwe radiator?
Temp. was niet hoog wat hij aangaf. rond de 70 graden (terwijl hij altijd op 90 graden heeft gezeten voor de nieuwe radiator)
thenksquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang er genoeg koelvloeistof in je overlooptankje blijft en de temperatuurmeter geen rare waarden aan geeft is er niets aan de hand.
Het kan zijn dat er iets gelekt/gemorst is met koelwater bij de installatie van je radiator en dat moet nog even verdampen. Verder is het toch shitweer in NL dus het kan ook opspattend water zijn dat verdampt.
Het is ook normaal dat verf van nieuwe onderdelen soms wat rookt kort nadat het voor de 1e keer warm werd.
even in de gaten houden. met een weekje moet het zéker over zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |