Stoere koplampen, heb je die er zelf in gezet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef NLvice het volgende:
Mijn Peugeotje![]()
[ afbeelding ]
En me kofferbak niet te vergeten
[ afbeelding ]
Er is al meer aan gedaan alleen die foto's heb ik nu ff niet in de buurt
Cd`s doen het wel, radio ook wel maar stoort en bv qmusic kan ie niet eens vinden. De monteur heeft nagevraagd wat een nieuwe kost, dat was 200 euro. Hij zei zelf "ik zou voor dat geld niet zo`n radio kopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef NLvice het volgende:
Zou je niet is je radio eruit halen
waarschijnlijk zal je antennekabel gewoon wat losjes zitten.
Kan gewoon toeval zijn
Dat is een wat goedkopere oplossing.
Dealer zegt altijd heel snel dat iets kapot is
hun moeten natuurlijk ook geld verdienen
Doen je cdtjes het wel gewoon goed enz ?
Groeten Remko !
Sterker nog, mijn voormalige Xantia 2.0 HDi (was een 110 pk versie) haalde met gemak 1 op 17,5 tot 1 op 18. Zo'n 307 SW zal zeker niet zwaarder zijn dus die zou toch dat verbruik ook wel zo'n beetje moeten kunnen halen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef goldhorn het volgende:
Ik heb een 307 Break gereden (zelfde als SW, maar dan zonder glazen dak). Ik had ook een 2.0HDI (wel de oude variant met 90 pk) En met mijn rijstijl haalde ik 1 op 13/14 ongeveer. Maar ik reed dan ook veel files en als ik kon doorrijden dan ging het gas er flink op.
Een vriend van mij heeft er 2 weken in gereden toen ik op vakantie was, en die kreeg hem al richting de 1 op 16. Dus als je niet al te gek rijdt zal die zeker boven de 1 op 15 moeten halen.
ja daar heb je best kans op dat dat het isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef Chav het volgende:
[..]
Cd`s doen het wel, radio ook wel maar stoort en bv qmusic kan ie niet eens vinden. De monteur heeft nagevraagd wat een nieuwe kost, dat was 200 euro. Hij zei zelf "ik zou voor dat geld niet zo`n radio kopen". Antennekabel heeft ie ook geprobeerd maar dat hielp ook niet. Hij keek op een gegeven moment wel naar mn cockpitlampje (
) en zag daar roest zitten, er is namelijk ooit een lekkage bij de antenne geweest....
Maar dan is het toch raar dat dat probleem pas komt als de accu verwisseld is (of zou dat gewoon toeval zijn geweestquote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef NLvice het volgende:
[..]
ja daar heb je best kans op dat dat het is
is veel voorkomend probleem water bij het lampje wat door de antenne voet naar binnen komt
grote kans dat dat het is![]()
Lijkt me sterk dat een radio Tuner kapot is iig ik heb er nog nooit van gehoord
el kapotte cd lezers maar dat andere niet
Groeten !
Je koopt een auto met een kapotte radio en moet vervolgens zelf een nieuwe aanschaffenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef Chav het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat dat probleem pas komt als de accu verwisseld is (of zou dat gewoon toeval zijn geweest). Maar een nieuwe kabel trekken is de oplossing? Of is het einde radio luisteren?
Werk jij trouwens bij de peugeotdealer dordt![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Stoere koplampen, heb je die er zelf in gezet?
Wil ook zoiets, of -als die er uberhaupt zijn voor een 206- van die nieuwe Audi R8 LED-daglampjes. Die vind ik zo stoer.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef Chav het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat dat probleem pas komt als de accu verwisseld is (of zou dat gewoon toeval zijn geweest). Maar een nieuwe kabel trekken is de oplossing? Of is het einde radio luisteren?
Werk jij trouwens bij de peugeotdealer dordt![]()
Ik zal je denk ik niet gezien hebben, maar bij de dealer werd ik ook geholpen door een Remko, vandaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 03:12 schreef NLvice het volgende:
[..]
Hehe nee ik werk daar niet bij de peugeot dealer je bedoelt degen daar aan het water bij AMES
ik sta daar wel is te chillen bij het waterdus je kan me daar wel gezien hebben
post is een foto van jou wagen miss heb ik je ook welis gezien
En dat van de accu wisselen kan toeval zijn
ik denk echt dat het komt door het verroeste stukje bij je lampje miss dat ff vervangen of er wat anders tussen zetten en kijken of het dan nog slecht is.
Groeten remko !
Nu vraag ik mij altijd af; als je al die kosten aan velgen (zien er mij best dure), spoilers & lichten optelt, kon je dan niet direct een auto kopen die je standaard al mooi vindt? Of gewoon iets groters / luxueuzers / snellers?quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:20 schreef NLvice het volgende:
Ik heb trouwens weer een nieuwe mod op me 206je
Een Carbon Spoiler
en al een tijdje andere achterlichten
Paar fotootjes
Was de aanjager..quote:Op zondag 25 januari 2009 03:17 schreef St4ck3r het volgende:
Helaas is sinds vandaag mijn climate control uit mijn 206 GTI (2001) ermee gekapt.
Doet helemaal niets meer.. Zekeringen allemaal nog intact..
Eerst blies de CC voluit, en kon ik alleen nog de temperatuur bepalen.. Nu is het helaas over.. Iemand enig idee?
quote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Hans Lammers?Ik denk dat ze bij de oplevering een zootje hebben gemaakt, laat de zekeringen eens nakijken bij een andere garage. Kijk ook of de lampen wel goed ingeklemd zitten in de fitting, het is door de krappe ruimte echt een rotwerk om de lampen te vervangen.
Heb nu al weer 6 jaar mijn 206je en heb zelf slechts 2 keer m'n dimlicht en pas nog m'n linker parkeerlicht vervangen. De achterlichten doen het ondanks dat er vocht in zit ook nog na 6 jaar. *klopt*
Het kan wel, maar de garage moet niet zo nonchalant Frans doen.
Als je gaat zoeken, begin dan bij het punt waar de tellerkabel in de versnellingsbak steekt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:32 schreef sandertjuh het volgende:
Is vanochtend onderweg naar werk zomaar mijn snelheidsmeter ermee gestopt, en daardoor werken de kilometerteller en dagteller ook niet meer.
Opnieuw starten mocht ook niet baten, zal de kabe wel gebroken zijn of iets
Aha vandaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:40 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik zal je denk ik niet gezien hebben, maar bij de dealer werd ik ook geholpen door een Remko, vandaar![]()
Ik heb 2 andere dealers gebeld en die zeiden allbei gelijk dat het vocht was. Maar zou het dan het alleen het verroeste stukje zijn of zou het plaatje en antennekabel helemaal vervangen moeten worden? Daar word je dan blij van
Hehe ja dat kan ik begrijpen dat je dat denktquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij altijd af; als je al die kosten aan velgen (zien er mij best dure), spoilers & lichten optelt, kon je dan niet direct een auto kopen die je standaard al mooi vindt? Of gewoon iets groters / luxueuzers / snellers?
Dat klopt iddquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Was de aanjager..
NLVice = Remko206?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |