abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65356071
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef NLvice het volgende:
Mijn Peugeotje

[ afbeelding ]

En me kofferbak niet te vergeten
[ afbeelding ]

Er is al meer aan gedaan alleen die foto's heb ik nu ff niet in de buurt
Stoere koplampen, heb je die er zelf in gezet?
Wil ook zoiets, of -als die er uberhaupt zijn voor een 206- van die nieuwe Audi R8 LED-daglampjes. Die vind ik zo stoer.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:04:02 #227
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_65356762
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef NLvice het volgende:
Zou je niet is je radio eruit halen
waarschijnlijk zal je antennekabel gewoon wat losjes zitten.
Kan gewoon toeval zijn
Dat is een wat goedkopere oplossing.

Dealer zegt altijd heel snel dat iets kapot is
hun moeten natuurlijk ook geld verdienen

Doen je cdtjes het wel gewoon goed enz ?

Groeten Remko !
Cd`s doen het wel, radio ook wel maar stoort en bv qmusic kan ie niet eens vinden. De monteur heeft nagevraagd wat een nieuwe kost, dat was 200 euro. Hij zei zelf "ik zou voor dat geld niet zo`n radio kopen ". Antennekabel heeft ie ook geprobeerd maar dat hielp ook niet. Hij keek op een gegeven moment wel naar mn cockpitlampje ( ) en zag daar roest zitten, er is namelijk ooit een lekkage bij de antenne geweest....
In me Burberry......
pi_65373282
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef goldhorn het volgende:
Ik heb een 307 Break gereden (zelfde als SW, maar dan zonder glazen dak). Ik had ook een 2.0HDI (wel de oude variant met 90 pk) En met mijn rijstijl haalde ik 1 op 13/14 ongeveer. Maar ik reed dan ook veel files en als ik kon doorrijden dan ging het gas er flink op.

Een vriend van mij heeft er 2 weken in gereden toen ik op vakantie was, en die kreeg hem al richting de 1 op 16. Dus als je niet al te gek rijdt zal die zeker boven de 1 op 15 moeten halen.
Sterker nog, mijn voormalige Xantia 2.0 HDi (was een 110 pk versie) haalde met gemak 1 op 17,5 tot 1 op 18. Zo'n 307 SW zal zeker niet zwaarder zijn dus die zou toch dat verbruik ook wel zo'n beetje moeten kunnen halen.

Superfijne dieselmotor trouwens, zo'n HDi. Zo'n beetje het beste wat er op de markt is wat mij betreft.
pi_65375700
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef Chav het volgende:

[..]

Cd`s doen het wel, radio ook wel maar stoort en bv qmusic kan ie niet eens vinden. De monteur heeft nagevraagd wat een nieuwe kost, dat was 200 euro. Hij zei zelf "ik zou voor dat geld niet zo`n radio kopen ". Antennekabel heeft ie ook geprobeerd maar dat hielp ook niet. Hij keek op een gegeven moment wel naar mn cockpitlampje ( ) en zag daar roest zitten, er is namelijk ooit een lekkage bij de antenne geweest....
ja daar heb je best kans op dat dat het is
is veel voorkomend probleem water bij het lampje wat door de antenne voet naar binnen komt
grote kans dat dat het is
Lijkt me sterk dat een radio Tuner kapot is iig ik heb er nog nooit van gehoord
el kapotte cd lezers maar dat andere niet

Groeten !
pi_65376589
Helaas is sinds vandaag mijn climate control uit mijn 206 GTI (2001) ermee gekapt.

Doet helemaal niets meer.. Zekeringen allemaal nog intact..
Eerst blies de CC voluit, en kon ik alleen nog de temperatuur bepalen.. Nu is het helaas over.. Iemand enig idee?
  zondag 25 januari 2009 @ 11:30:23 #231
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_65379325
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef NLvice het volgende:

[..]

ja daar heb je best kans op dat dat het is
is veel voorkomend probleem water bij het lampje wat door de antenne voet naar binnen komt
grote kans dat dat het is
Lijkt me sterk dat een radio Tuner kapot is iig ik heb er nog nooit van gehoord
el kapotte cd lezers maar dat andere niet

Groeten !
Maar dan is het toch raar dat dat probleem pas komt als de accu verwisseld is (of zou dat gewoon toeval zijn geweest ). Maar een nieuwe kabel trekken is de oplossing? Of is het einde radio luisteren?

Werk jij trouwens bij de peugeotdealer dordt
In me Burberry......
pi_65386354
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef Chav het volgende:

[..]

Maar dan is het toch raar dat dat probleem pas komt als de accu verwisseld is (of zou dat gewoon toeval zijn geweest ). Maar een nieuwe kabel trekken is de oplossing? Of is het einde radio luisteren?

Je koopt een auto met een kapotte radio en moet vervolgens zelf een nieuwe aanschaffen
  zondag 25 januari 2009 @ 15:39:23 #233
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_65386816
Nee. Auto is van mn stiefma geweest. Bij haar is er ooit lekkage geweest wat gemaakt is. Ik vroeg aan haar of de radio bij haar stoorde en toen zei ze: Ja verrek, nadat de nieuwe accu erin gezet is (dus ook weer de code in moeten voeren), maar ik luister altijd cd`tjes dus het is me nooit echt opgevallen. Ik heb m niet bij de dealer gekocht.

Ik denk: Peugeot heeft de auto niet helemaal lekkagevrij gemaakt waardoor de radio kapot is gegaan, nieuwe radio op hun kosten, maar zo werkt het waarschijnlijk niet
In me Burberry......
  maandag 2 februari 2009 @ 18:10:47 #234
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_65664293
Lieve mensjes,

Waarschijnlijk een hele stomme vraag maar aangezien mn radio toch echt naar zn mallemoer is ga ik een nieuwe halen. Gewoon een universele Pioneer. Nu zat ik te denken dat de peugeotradio natuurlijk een rare vorm heeft, zijn daar "opzetplaatjes" voor te koop zodat het netjes wordt? Geen idee hoe die dingen heten maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :p
In me Burberry......
  maandag 2 februari 2009 @ 18:51:33 #235
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_65665629
Is dit misschien wat je bedoelt?
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_65665782
Volgens mij zit achter de ingebouwde radio gewoon een DIN-gat, alleen valt bij je huidige radio het front zo over dat gat dat het precies in je dash past en het lijkt dat het een geheel is.. Bij je nieuwe radio zal ook een soort frame zitten waarmee je het ook af kan werken maar het niet meer naadloos overloopt in je dash

*Edit: wat hierboven staat kan je dan inderdaad in plaats van het meegeleverde frame doen, wist niet dat dat bestond
  maandag 2 februari 2009 @ 19:02:00 #237
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_65665976
Dat bedoel ik idd Thnx!
In me Burberry......
pi_65666638
Je kan idd een normale radio ipv de orginele gebruiken, maar meestal heb je wel een speciaal frontje nog nodig waar de nieuwe inpast.
pi_65719602
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Stoere koplampen, heb je die er zelf in gezet?
Wil ook zoiets, of -als die er uberhaupt zijn voor een 206- van die nieuwe Audi R8 LED-daglampjes. Die vind ik zo stoer.

Hey
ja ik heb ze er zelf ingezet was niet zo moeilijk

en die audi lampen heb je nu ook voor de 206 te koop bij autostyle
ze zijn alleen wel aan de dure kant dacht rond de 250 a 300 euro
je kan eventueel ook een LED strip halen en die op de onderkant van je koplamp bevestigen dan krijg je het zelfde effect

Neem is een kijkje op http://www.peugeot206club.nl en meld je dan ff aan kan je heel veel informatie vinden en projecten van mensen met een 206 mijn project staat er ook tussen

Groeten Remko
pi_65719627
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:30 schreef Chav het volgende:

[..]

Hehe nee ik werk daar niet bij de peugeot dealer je bedoelt degen daar aan het water bij AMES
ik sta daar wel is te chillen bij het water dus je kan me daar wel gezien hebben
post is een foto van jou wagen miss heb ik je ook welis gezien

En dat van de accu wisselen kan toeval zijn
ik denk echt dat het komt door het verroeste stukje bij je lampje miss dat ff vervangen of er wat anders tussen zetten en kijken of het dan nog slecht is.

Groeten remko !
pi_65719646
Ik heb trouwens weer een nieuwe mod op me 206je

Een Carbon Spoiler
en al een tijdje andere achterlichten
Paar fotootjes

Groeten Remko !
pi_65720962
Is vanochtend onderweg naar werk zomaar mijn snelheidsmeter ermee gestopt, en daardoor werken de kilometerteller en dagteller ook niet meer.

Opnieuw starten mocht ook niet baten, zal de kabe wel gebroken zijn of iets
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:40:08 #243
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_65721077
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 03:12 schreef NLvice het volgende:

[..]

Hehe nee ik werk daar niet bij de peugeot dealer je bedoelt degen daar aan het water bij AMES
ik sta daar wel is te chillen bij het water dus je kan me daar wel gezien hebben
post is een foto van jou wagen miss heb ik je ook welis gezien

En dat van de accu wisselen kan toeval zijn
ik denk echt dat het komt door het verroeste stukje bij je lampje miss dat ff vervangen of er wat anders tussen zetten en kijken of het dan nog slecht is.

Groeten remko !
Ik zal je denk ik niet gezien hebben, maar bij de dealer werd ik ook geholpen door een Remko, vandaar

Ik heb 2 andere dealers gebeld en die zeiden allbei gelijk dat het vocht was. Maar zou het dan het alleen het verroeste stukje zijn of zou het plaatje en antennekabel helemaal vervangen moeten worden? Daar word je dan blij van
In me Burberry......
pi_65721854
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 03:20 schreef NLvice het volgende:
Ik heb trouwens weer een nieuwe mod op me 206je

Een Carbon Spoiler
en al een tijdje andere achterlichten
Paar fotootjes
Nu vraag ik mij altijd af; als je al die kosten aan velgen (zien er mij best dure), spoilers & lichten optelt, kon je dan niet direct een auto kopen die je standaard al mooi vindt? Of gewoon iets groters / luxueuzers / snellers?
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_65728545
quote:
Op zondag 25 januari 2009 03:17 schreef St4ck3r het volgende:
Helaas is sinds vandaag mijn climate control uit mijn 206 GTI (2001) ermee gekapt.

Doet helemaal niets meer.. Zekeringen allemaal nog intact..
Eerst blies de CC voluit, en kon ik alleen nog de temperatuur bepalen.. Nu is het helaas over.. Iemand enig idee?
Was de aanjager..

NLVice = Remko206?
  Nerd met benen woensdag 4 februari 2009 @ 13:33:52 #246
18073 miss_bleu
pi_65729609
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Hans Lammers? Ik denk dat ze bij de oplevering een zootje hebben gemaakt, laat de zekeringen eens nakijken bij een andere garage. Kijk ook of de lampen wel goed ingeklemd zitten in de fitting, het is door de krappe ruimte echt een rotwerk om de lampen te vervangen.
Heb nu al weer 6 jaar mijn 206je en heb zelf slechts 2 keer m'n dimlicht en pas nog m'n linker parkeerlicht vervangen. De achterlichten doen het ondanks dat er vocht in zit ook nog na 6 jaar. *klopt*
Het kan wel, maar de garage moet niet zo nonchalant Frans doen.
Hans Lammers idd. Auto komt trouwens niet bij Lammers vandaan maar bij Bosman in Nieuwveen. Hij is nu in onderhoud van Lammers. Wilde hem gewoon dealer onderhouden aangezien hij dat ook altijd is geweest.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:37:38 #247
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_65744636
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:32 schreef sandertjuh het volgende:
Is vanochtend onderweg naar werk zomaar mijn snelheidsmeter ermee gestopt, en daardoor werken de kilometerteller en dagteller ook niet meer.

Opnieuw starten mocht ook niet baten, zal de kabe wel gebroken zijn of iets
Als je gaat zoeken, begin dan bij het punt waar de tellerkabel in de versnellingsbak steekt.
De mechanische verbinding is van (ik meen) kunststof, en raakt op een gegeven moment uitgeleuterd, waardoor je kabel niet meer meedraait.
Ik heb dit eens gehad met mijn 306, en het was een PSA kwaaltje. Ik weet wel dat het op een gruwelijk ongelukkige plek zit waar je niet handig bij kunt. Het ding wat uitgeleuterd is heet "snelheidssensor" en kost niet zoveel via onderdelenzoeker.nl.
pi_65746631
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:40 schreef Chav het volgende:

[..]

Ik zal je denk ik niet gezien hebben, maar bij de dealer werd ik ook geholpen door een Remko, vandaar

Ik heb 2 andere dealers gebeld en die zeiden allbei gelijk dat het vocht was. Maar zou het dan het alleen het verroeste stukje zijn of zou het plaatje en antennekabel helemaal vervangen moeten worden? Daar word je dan blij van
Aha vandaar

ik denk alleen het verroeste stukje
probeer anders het verroeste stukje er tussenuit te zagen ofzo en zet er een vers stukje tussen als die het dan nog niet goed is weet ik het ook niet
pi_65746806
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Nu vraag ik mij altijd af; als je al die kosten aan velgen (zien er mij best dure), spoilers & lichten optelt, kon je dan niet direct een auto kopen die je standaard al mooi vindt? Of gewoon iets groters / luxueuzers / snellers?
Hehe ja dat kan ik begrijpen dat je dat denkt
maar het is eigenlijk heel eenvoudig

Ik had een bepaald bedrag toen ik een auto nodig had dus heb ik deze gekocht.
Nu vind ik het stylen van de auto heel leuk en als ik dan weer wat centen extra heb dan geef ik het hier aan uit
En idd als ik het geld niet in deze auto had gestopt en nu me auto bijv. zou verkopen had ik een hele dikke bak er voor terug kunnen kopen, en het geld wat ik in totaal al heb uitgegeven alleen voor al het geluid in me auto heeft me al zo'n 3duizend gekost

Greetz

[ Bericht 6% gewijzigd door NLvice op 04-02-2009 21:45:34 ]
pi_65747088
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef St4ck3r het volgende:

[..]

Was de aanjager..

NLVice = Remko206?
Dat klopt idd 206-Remko was het nu is dat ook veranderd naar NLvice
Ik heb jou auto ook al is gezien op het forum jij bent Nightglow als ik het goed heb

Greetz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')