abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52773297
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ik snap niet direct waarom je je TV in een serre zet, maar goed. Ik vermoed dat je sowieso al last van reflecties gaat hebben op die serre, dus het lijkt me niet eens mooi beeld te kunnen geven, maar hoe een LCD / Plasma er achter een serre uit gaat zien wil ik echt niets over zeggen, dat heb ik ook nog nooit gezien.
Punt is dat de serre aan de achterzijde van de huiskamer is, over de hele breedte van het huis (dus zeg maar 1 hele open kant).

Foto:

Deze serre dus. En de indeling gaan we min of meer aanhouden, wat ik wel zou kunnen doen is de televisie wat schuiner neerzetten, zodat de serre achter de televisie staat.
pi_52773332
Als je je plasma neerzet zoals hij daar staat heb je enorme last van reflectie als de zon van langs achter komt (wat me zo lijkt), maar ik denk dat je met je tv schuin geplaatst nog steeds wat last gaat hebben aangezien het zonlicht gewoon door je dak op die tv kan schijnen dan...

Ik zou in die situatie voor een goede LCD gaan.

(wordt dat trouwens niet véél te warm in de zomer & veel te koud in de winter? Wij hebben ook een veranda staan, en daar wordt het 's zomers makkelijk 50+°, en in de winter daalt het daar tot -5°)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52773382
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef Athmozz het volgende:
Als je je plasma neerzet zoals hij daar staat heb je enorme last van reflectie als de zon van langs achter komt (wat me zo lijkt), maar ik denk dat je met je tv schuin geplaatst nog steeds wat last gaat hebben aangezien het zonlicht gewoon door je dak op die tv kan schijnen dan...

Ik zou in die situatie voor een goede LCD gaan.

(wordt dat trouwens niet véél te warm in de zomer & veel te koud in de winter? Wij hebben ook een veranda staan, en daar wordt het 's zomers makkelijk 50+°, en in de winter daalt het daar tot -5°)
Neuh, valt wel mee. De serre staat oostelijk, waardoor er s`zomers na 12 uur geen zon meer opvalt.
En -5 gaat het niet worden, want er ligt vloerverwarming en CV, dus dat moet wel goedkomen

Maar ik ga dan wel voor een goeie LCD.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2007 09:36:10 ]
pi_52773450
Bedankt voor het verdere commentaar mannen.

Ben me nu nog aan het orrienteren voor een nieuwe tv maar ga zeker bij de MM en dergelijke zaken kijken om te zien hoe alles er precies uitziet, en zal ook op reflecties letten.
Als de tl buizen daar niet gereflecteerd worden zal het in mijn woonkamer ook wel meevallen denk ik.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:51:42 #30
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_52773745
nog een kleine hint, als je voor plasma gaat. een Samsung behoort tot de absolute top
pi_52773813
Panasonic zijn nieuw serie 1080p plasma's zijn anders ook niet slecht hoor
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52795019
Als je een plasma neemt, neem dan een pioneer. Kost wat maar dan heb je ook wat. Panasonic is ook niet slecht
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_52795290
zelf heb ik laats nog gekozen voor een crt, maar als ik toch naar een plat scherm moet overstappen zou ik zeker voor een Plasma gaan. Zwart zwart is toch wel belangerijk
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')