abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52834567
Mikemek,

Houdt je de poll in de gaten?

Er zijn ook weer een paar updates:

http://forum.deventermoordzaak.com/viewtopic.php?p=243#243

Wim

PS: Weet je wat ik zo leuk vind : Dat ik van "Dankbaar" naar "Wim" ben gepromoveerd door jou. Zie je nou wel? We groeien al naar elkaar toe. Straks mag ik jou ook aanspreken met je voornaam.

[ Bericht 1% gewijzigd door WimDankbaar op 31-08-2007 15:16:15 ]
pi_52835593
Wim,

Moet je wel eerst mijn pseudoniem goed opschrijven.
In een ding heb je gelijk. Te wachten op aandacht zit ik zeker niet.
Maar toch wil ik u zeggen dat ik het niet leuk vind dat er zo op de man wordt gespeeld.

P.S.: als ik bijvoorbeeld een boek zou schrijven, zou ik dit nooit onder mijn eigen naam doen wat niet wegneemt dat ik een ander, die wel graag in de belangstelling wil staan, alle aandacht gun.
Tja, we zijn nu eenmaal niet allemaal gelijk, gelukkig maar.

En mijn gelijk halen, hoef ik ook niet. Daarom is het voor mij ook moeilijk te begrijpen dat mensen elkaar zo aanvallen vanwege tegengestelde meningen, waarmee ik niet wil zeggen dat ik zelf nooit in de aanval ga; dat doe ik dan ook omdat ik zo boos kan worden over de beschuldigingen richting Michael en Meike.
Michael is onschuldig. Er zijn 0,00 sporen van hem gevonden.
De Nederlandse speurhonden Spike en Rex hebben net als hun Britse collega Eddie vast niet gelogen.
pi_52838093
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:47 schreef mrpeeters het volgende:
inside_Karel,

Mooi die kaarsen, die branden voorlopig wel, maar zijn ze alleen voor haar?
Nee mrpeeters - de kaarsen zijn voor iedereen eigenlijk bedoelt die door zulks geweld om zijn gekomen, maar Mw Wittenberg in het bijzonder om dat EL toch ook de briefjes schrijver moet zijn geweest met de bedoeling Michael daar voor laten opdraaien en louwes op malta in een villa zou gaan rentenieren
pi_52839649
[img][/img]
pi_52843083
Mickmek

Ja, slip van het toetsenbord. Mikemek, Ik dacht waarschijnlijk aan Gemekker van Meike en Mike.

Ik val je niet aan, meid. We hebben juist een constructief debat. Daar zijn dit soort fora voor bedoeld.

"Gewoon openheid van zaken geven" , raadt je het OM aan. Geinig om dat nu juist uit jouw mond te horen. Je verwacht dat niet meteen van iemand die zoveel liegt en anoniem moet blijven.

Heb je trouwens al gezien dat er nog maar 1 van de 16 is die je gelooft?

Crimonitec, Je maakt schrijffoutjes op je kunstwerken. Humor is okay. Maar heb je geen zorg dat je niet serieus wordt genomen? Nou ja , wat mekker ik ook. Gewoon lekker jezelf blijven. Je bent in elk geval uniek. Maak een collectiefilmpje op Youtube. Wie weet wordt je ontdekt!

Wim
pi_52844219
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef WimDankbaar het volgende:
Mickmek

Wie weet wordt je ontdekt!

Wim

@dankTaart

heb je ook famely Groenlo?

tja scholing is mij vreemd maar wie weet komt het nog eens goed een prive leraar of nog liever lerares

Ben al ontdekt door Crimetime

Moet je poepen lievie?
pi_52848463
Inside Karel,

Ik moet wel om je lachen hoor. Echt waar! Maar ik hoop wel voor Mickmek dat ze ook meer serieuze aanhang heeft.

Wim
pi_52849675
@WimDankbaar(t)

de clou is dat jij het niet wil in zien temeer dat jou gedrevenheid (ook in de JFK) -trouwens prachtige documentaire daar niet van,, de oplossing vaak erg simpel binnen bereik ligt. aldus ben ik en meerderen er van overtuigd dat ernest louwes die avond in deventer was en ook al zou het echt zo kunnen zijn dat hij niet de killer van dmz blijkt? hij door zijn ontkenning zich in de hak heeft geschoten want als jij beweerd die briefjes door de vriendin van MdJ zijn geschreven dan twijfel ik aan ed en wanda waisvisz en curtt baggett

deze briefjes hebben de gedachte dat degene zich schaamt wat van mevrouw gestolen heeft (maar dat is schijn) de moord daar hebben hun niets van doen -is dus wetenschap / daders kennis?

Tuurlijk zal ik wel best beuzelen inzake ONS dmz wie niet? Louwes heeft in dat opzicht geschiedenis geschreven die zijn weerga nog niet eerder zo aan de man is gebracht voor ieders wat wils....

Dus ik snap je ook best dat het leven een invulling moet hebben, zeker als een vermogen man die van jou gesuggereerd wordt (heb je een safe?) nee wimpie het leven gaat niet over rozen want wie nooit geprikt wordt zal ook niet makkelijk uit de valkuil kunnen klauteren....

inside_karel
pi_52850469
Hey Karel,

Ik heb een brandkast gevulder dan de schatkist van Kapitein Roodbaard.

Kom je me laten zien hoe je hem openmaakt ? Dan krijg je de inhoud.

Wim
pi_52851676
WimDankbaar,

Op Aage Vening Meinesz na heb je nu wel de beste kluizenkraker, http://crimocrime.web-log.nl/mijn_weblog/algemeen/index.html, van het westelijk halfrond uitgenodigd. Ben benieuwd of je de inhoud ook werkelijk aan hem laat.
pi_52851729
Wim was het niet Kapitein Haak?
pi_52851792
P.s.,

Roodbaard heeft geleend van verschillende historische piraten. Ten eerste is daar de kaper in Franse (Napoleontische) overheidsdienst Robert Surcouf (1773-1827) over wie Charlier en Hubinon in 1952-1953 drie verhalen publiceren.

http://users.fmg.uva.nl/pbakker/pep/roodbaard.html
pi_52851811
[img][/img][img][/img]

Ga maar een lekker het handschrift van Louwes van 23 september 99 bestuderen dan moet je toch de oogkleppen weg vallen?

houdt er rekening mee dat de briefjes bewust verdraaid zijn....
pi_52852953
ooooo
pi_52853681
@Rdam joepie

@Wim Dankbaar heb je een foto van de kluis / brandkast? ik hou van een klassiek type en moet met de snijbrander kunnen worden gekraakt omreden dat grove methodes ik gezien mijn leeftijd ook niet meer zo'n puff in heb... ook geen gereedschap meer voor handen zoals springstof ect, moet leuk blijven toch
pi_52854130
en de W.........ohohoh...........echt wel
pi_52854271
kan niet anders of ik ben niet goed tussen de oren
pi_52854518
[img][/img]

@wimdankbaar

t, is Hem.... hem...heeeeeemmmmm.......
pi_52855060
en kijk een goed naar de 3
pi_52855556
Mickmek,

Je hebt laten zien dat je een vrouw bent.

Een vrouw die zoveel liegt, die leugens vervolgens probeert goed te kletsen, zich verschuilt achter de tenenkrommende bewijsvoering van het OM , de schuld van Louwes benadrukt, het opneemt voor Michael en mij niet onder ogen durft te komen, maar toch de behoefte heeft om haar zegje te doen, allemaal net als Meike, kan alleen maar OF een hele goede vriendin van Meike zijn OF Meike zelf.

Aangenaam!

Wim
pi_52855945
@wim,

waarom ga je niet op je eigensite dit soort onzin zitten te verkopen??????
pi_52856396
[img][/img]

@RDam je bedoelde deze twee drieën he

wel opvallend zeg....
pi_52856599
en de K
pi_52856737
Rdam, Inside Karel en anderen,

Vanaf morgen ben ik een aantal weken afwezig. Ik ga wel zo nu en dan de ontwikkelingen volgen maar neem mijn inlognummer niet mee.

Dankbaar,

In sommige dingen (andere zaken) vond ik soms dat je een punt had. Jammer dan we zo verschillend over de DMZ denken. Soms vind ik je echt een flapdrol maar soms ook niet.
Het beste en mogelijk tot later.
Ik weet niet zeker of ik nog terugkom want ik wil me met andere dingen gaan bezighouden als ik terug ben. Het is zinloos steeds hetzelfde te zeggen; over tig jaar zijn we, als M&M en de politie geen interview geven, nog steeds bezig.

Mvg en welterusten.

Ik hoop oprecht voor iedereen dat de echte waarheid, waar de meningen nogal over verschillen, spoedig boven tafel komt.
Michael is onschuldig. Er zijn 0,00 sporen van hem gevonden.
De Nederlandse speurhonden Spike en Rex hebben net als hun Britse collega Eddie vast niet gelogen.
pi_52856998
ok, Mickmek,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')