abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:29:55 #121
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52777413
Ajax moet bakens verzetten in Tsjechië

29/8/2007 12:10

Coach Henk ten Cate heeft er alle vertrouwen in dat Ajax woensdag tegen Slavia Praag de 1-0 nederlaag uit de thuiswedstrijd ongedaan maakt en zich plaatst voor de groepsfase van de Champions League. De statistieken uit het verleden tonen aan dat de Amsterdammers in dat geval geschiedenis schrijven.
In Europees verband lukte het namelijk nog geen enkele Nederlandse club op Tsjechische bodem te winnen en een zege is wat Ajax nodig heeft om Slavia van zich af te schudden. Twaalf keer ging een Nederlandse Europa Cup-deelnemer op bezoek in het Oost-Europese land. Dat leverde acht nederlagen en vier gelijke spelen op.

Nederlandse clubs in Tsjechië

Duels Winst Gelijk Verlies Saldo
12 0 4 8 22-6

Scoren ging de Nederlandse clubs ook al niet gemakkelijk af. Zes goals zijn de magere oogst van de twaalf bezoekjes aan Tsjechië. Ajax moet in het Evzena Rosického-stadion minimaal één keer scoren om de stand over twee duels in ieder geval gelijk te trekken.

Om een verlenging en strafschoppenserie te vermijden moeten de Amsterdammers zelfs twee goals maken, terwijl Slavia in dat geval niet meer dan één keer mag scoren. Nooit eerder wist een Nederlandse club meer dan één keer te scoren in Tsjechië.

Niet alleen de historische resultaten van de Nederlandse clubs zijn weinig bemoedigend voor Ajax, daarnaast kan Slavia keurige Europese rapportcijfers overleggen. De club uit Praag speelde tot dusverre 56 thuiswedstrijden, won er daarvan 35, speelde twaalf keer gelijk en leed slechts negen nederlagen.

Het aantal verliesbeurten valt te reduceren tot vier in 27 duels als Slavia eerst uit speelde en de return op eigen veld afwerkte, zoals in het geval van de dubbele confrontatie met Ajax. Slechts één keer gaf Slavia in eigen stadion een voorsprong uit de heenwedstrijd uit handen.

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:31:07 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52777435
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ongeveer een jaartje niet meer?
Vorig jaar was ik helemaal niet zenuwachtig voor de 2de pot tegen Kopenhagen, dat kon echt niet meer mis gaan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52777482
_! Come on Ajax
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_52777543
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vorig jaar was ik helemaal niet zenuwachtig voor de 2de pot tegen Kopenhagen, dat kon echt niet meer mis gaan .
Nee, dat zag echt niemand gebeuren, hopelijk denken die spartanen er nu over en verliezen zij nu
pi_52777580
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
Alleen al vanwege die spanning rond die loting morgen, moeten we winnen vanavond
Barcelona, Ajax, Rangers, ....???....
Lijkt me mooi
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52777582
quote:

[..]

Hehe idd
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52777598
Al die statistieken maken het allemaal nog een tikkeltje spannender. Echt nerveus ben ik nog niet, maar komt wel als ik de stad inga en het eerste biertje openplop.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52777627
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:37 schreef Longmen het volgende:

[..]

Barcelona, Ajax, Rangers, ....???....
Lijkt me mooi
Rangers hoef ik niet. Wat speelde die gasten gisteren laf, zwaar op de verdediging.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:38:59 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52777632
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:35 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, dat zag echt niemand gebeuren, hopelijk denken die spartanen er nu over en verliezen zij nu
Dat zullen ze zeker niet denken. Ze zullen aangemaan verrast zijn geweest 2 weken terug door een zwak Ajax. Maar die hebben ook de 8-1 en 4-1 gezien natuurlijk, dus die zullen Ajax zeker niet onderschatten.

En ik knijp hem echt voor Smicer....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52777656
quote:

[..]

Precies, vandaar die extra zenuwen dit jaar
pi_52777673
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Ajax moet bakens verzetten in Tsjechië

29/8/2007 12:10

Coach Henk ten Cate heeft er alle vertrouwen in dat Ajax woensdag tegen Slavia Praag de 1-0 nederlaag uit de thuiswedstrijd ongedaan maakt en zich plaatst voor de groepsfase van de Champions League. De statistieken uit het verleden tonen aan dat de Amsterdammers in dat geval geschiedenis schrijven.
In Europees verband lukte het namelijk nog geen enkele Nederlandse club op Tsjechische bodem te winnen en een zege is wat Ajax nodig heeft om Slavia van zich af te schudden. Twaalf keer ging een Nederlandse Europa Cup-deelnemer op bezoek in het Oost-Europese land. Dat leverde acht nederlagen en vier gelijke spelen op.

Nederlandse clubs in Tsjechië

Duels Winst Gelijk Verlies Saldo
12 0 4 8 22-6

Scoren ging de Nederlandse clubs ook al niet gemakkelijk af. Zes goals zijn de magere oogst van de twaalf bezoekjes aan Tsjechië. Ajax moet in het Evzena Rosického-stadion minimaal één keer scoren om de stand over twee duels in ieder geval gelijk te trekken.

Om een verlenging en strafschoppenserie te vermijden moeten de Amsterdammers zelfs twee goals maken, terwijl Slavia in dat geval niet meer dan één keer mag scoren. Nooit eerder wist een Nederlandse club meer dan één keer te scoren in Tsjechië.
Niet alleen de historische resultaten van de Nederlandse clubs zijn weinig bemoedigend voor Ajax, daarnaast kan Slavia keurige Europese rapportcijfers overleggen. De club uit Praag speelde tot dusverre 56 thuiswedstrijden, won er daarvan 35, speelde twaalf keer gelijk en leed slechts negen nederlagen.

Het aantal verliesbeurten valt te reduceren tot vier in 27 duels als Slavia eerst uit speelde en de return op eigen veld afwerkte, zoals in het geval van de dubbele confrontatie met Ajax. Slechts één keer gaf Slavia in eigen stadion een voorsprong uit de heenwedstrijd uit handen.

Dat bedoel ik, het word loodzwaar....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52777706
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:35 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Slavisten. Sparta Praag is die andere ploeg Pizzaatje.
pi_52777711
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_52777736
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zullen ze zeker niet denken. Ze zullen aangemaan verrast zijn geweest 2 weken terug door een zwak Ajax. Maar die hebben ook de 8-1 en 4-1 gezien natuurlijk, dus die zullen Ajax zeker niet onderschatten.

En ik knijp hem echt voor Smicer....
Ik knijp hem eigenlijk het meest voor onze voorhoede, ik hoop dat ze er goed doorheen kunnen breken en creatief oplossingen gaan vinden voor het verdedigende blok want dat is imho belangrijker dan Smicer en een tegengoal...
pi_52777771
Een snelle goal is zeer gewenst. Als dat te lang duurt gaat het nagenoeg altijd mis bij Ajax.
pi_52777849
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Een snelle goal is zeer gewenst. Als dat te lang duurt gaat het nagenoeg altijd mis bij Ajax.
ze moeten alleen niet blind vol op de aanval gaan spelen want die counters zijn gevaarlijk vooral met die lepe Janda.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:46:52 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52777854
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bent nu nog vrij nuchter, is het niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52777860
AJAAAAAAAAAAAAAAAAX

We gaan gewoon winnen ... bang de bang na 3 minuten valt de eerste goal al uit een mislukt schot van Rommeldal
pi_52777903
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:46 schreef Chadi het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAAAX

We gaan gewoon winnen ... bang de bang na 3 minuten valt de eerste goal al uit een mislukt schot van Rommeldal volley van 30 meter van Suarez.
pi_52777913
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je bent nu nog vrij nuchter, is het niet?
Dat zal snel anders zijn. Laat ik maar ff wat gaan doen ipv. achter de computer hangen, hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')