Ja, maar het zijn geen spelers die het spel kunnen verdelen. Gabri en Davids evenmin... hou je alleen Maduro over, maar van zijn kwaliteiten ben ik niet overtuigd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Luque en Kennedy meer vanuit het middenveld zullen gaan voetballen en dat Suarez en Huntelaar samen de 'echte' aanval gaan vormen. Creativiteit voldoende denk ik zo.
Ik acht Kennedy daar wel toe in staat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn geen spelers die het spel kunnen verdelen. Gabri en Davids evenmin... hou je alleen Maduro over, maar van zijn kwaliteiten ben ik niet overtuigd.
wat mij betreft kan die het zich ook gewoon niet veroorloven te verliezen. Dat gezever over de wedstrijd van het jaar ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
We zullen vanavond dus weer eens kunnen zien hoe sterk HtC is qua taktiek.
Wint hij niet is het morgen slachten in de pers lijkt me....
Het is eigenlijk wel logisch. In de competitie speelde hij tegen ploegen die minder verdedigend ingesteld warn dan Slavia vanavond zal zijn. De Graafschap en Heerenveen speelden wel duidelijk op de counter, maar hun formatie is geenzins te vergelijking met hoe Slavia vanavond waarschijnlijk zal aantreden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
ja, snap ik ook niet 12 goals maken met een opstelling in 2 wedstrijden en daar bij een hele belangrijke van afwijken.
Hij maakt het ook wel erg makkelijk voor zijn critici natuurlijk, als hij het vanavond niet haalt is het 1+1=2, HtC zijn schuld....
Suarez speelde hier wat dieper dan Kennedy, maar dat is even lastig inzichtelijk te maken zo. Zoals je wél kan zien is het middenveld in deze formatie dusdanig geposteerd dat Heitinga als 'slot' voor de defensie speelt. Een defensieve zekerheid dus, omdat Ajax in deze wedstijden kon rekenen op zeker 3, 4 spelers van de tegenpartij op onze helft wanneer zij uit zouden breken.quote:---------Heitinga---------
--Gabri--------Maduro--
-Kenny---------Suarez-
------Huntelaar----------
Suarez, als schaduwspits en 'valse tien', is de man die hier de aansluiting tussen het middenveld en de spitsen moet behouden. Met deze tactiek missen we weliswaar dat extra slot op de defensie, maar dat risico zal genomen moeten worden gezien de huidige tussenstand. Bovendien kán de aansluiting tussen de achterste en middelste linie nog wel in orde verlopen, mits Vermaelen op de juiste moment in schuift.quote:---Gabri------Heitinga---
-Kenny------Rommedahl-
------------Suarez---------
-----Huntelaar-------------.
Ik denk dat we vanavond meer met een schaduwspits dan met een 10 zullen spelen. Suarez is een betere schaduwspits dan Kennedy, dus heel gek is het ook weer niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet eens een logische wijziging, met Rommedahl op links. Zet 'm dan op rechts en schuif Kenndy naar de nummer 10 positie.
je vergeet Heitinga op t middenveld. Verder ziet t er netjes uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Aangezien we geen échte tien hebben, lijkt mij dit het beste voor Ajax:
[afbeelding]
Lijkt mij ook. Ik verwacht alleen dat in de realiteit Kennedy iets meer als een middenvelder speelt, terwijl Luque iets meer als een hangende linksbuiten speelt. Verder zal Huntelaar iets dieper spelen dan Suarez. Maar goed, dit lijkt me niet onlogisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Aangezien we geen échte tien hebben, lijkt mij dit het beste voor Ajax:
[afbeelding]
Johnny Heitinga is goed als defensieve middenvelder in een 4-1-2-1-2, met daarvoor nog Gabri en Edgar Davids, maar in deze opstelling acht ik hem beter als centrale verdediger.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:51 schreef toma het volgende:
[..]
je vergeet Heitinga op t middenveld. Verder ziet t er netjes uit
dat is waarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johnny Heitinga is goed als defensieve middenvelder in een 4-1-2-1-2, met daarvoor nog Gabri en Edgar Davids, maar in deze opstelling acht ik hem beter als centrale verdediger.
quote:Maduro praat binnenkort met Ajax
Hedwiges Maduro blijft ondanks zijn volgende zomer aflopende contract vooralsnog bij Ajax. De middenvelder liet in de nieuwe uitgave van Voetbal International binnenkort met Ajax om de tafel te gaan zitten over zijn toekomst. 'Tot die tijd wil ik gewoon goed presteren, lekker voetballen en prijzen winnen' aldus Maduro. De middenvelder staat volgens Italiaanse media nog steeds in de belangstelling van Juventus, dat hem volgend seizoen of zelfs in januari graag goedkoop zou willen inlijven. In de zomer is hij transfervrij.
Is niet anders je kan nu toch niets meer binnenhalen behalve een paniekmiskoop. Dat is de realiteit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Geen aankopen meer aldus VI. Belachelijk, we hebben nu helemaal geen creatieve middenvelder.
Dat is juist mooi, in deze opstelling kan ook nog veel gevarieerd worden. Dennis Rommedahl zal dieper spelen dan Kennedy en als Leonardo en Alberto Luque samen spelen kan er geswitcht worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik verwacht alleen dat in de realiteit Kennedy iets meer als een middenvelder speelt, terwijl Luque iets meer als een hangende linksbuiten speelt. Verder zal Huntelaar iets dieper spelen dan Suarez. Maar goed, dit lijkt me niet onlogisch.
De 4-4-2 met een kom (zoals in jouw afbeelding) en een 4-2-3-1 verschillen in de praktijk echt nauwelijks. Zeker als Huntelaar iets dieper speelt als Suarez is het echt hoogstens een verschil van een meter op twee of drie posities. Beiden opstellingen lijken mij dik in orde.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is juist mooi, in deze opstelling kan ook nog veel gevarieerd worden. Dennis Rommedahl zal dieper spelen dan Kennedy en als Leonardo en Alberto Luque samen spelen kan er geswitcht worden.
Ik zie het wel zitten met deze opstelling, beter dan die 4-2-3-1-opstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik vraag me af of het bestuur ooit de intentie heeft gehad om daadwerkelijk nu een vervanger te halen. De gevolgen van de verkoop van Sneijder waren al lang duidelijk (hadden dat tenminste moeten zijn). Om daarna te huilen dat er geen spelers te koop zijn tegen een redelijke prijs is het gevolg van slecht coordineren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is niet anders je kan nu toch niets meer binnenhalen behalve een paniekmiskoop. Dat is de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |