Ok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Ippon het volgende:
[..]
Domme mensen die niet lezen, mogen ook niet reageren.![]()
Ik beweer nergens dat die aspecten beteer worden. Ik beweer wel dat de toeschouwersaantallen dit jaar fors omhoog zullen gaan, omdat Napoli, Genoa en Juventus weer terug zijn. De eerste 2 hebben zelf een afgeladen stadion, de derde zorgt voor afgeladen stadions bij uitwedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:37 schreef Ippon het volgende:
[..]
En dan durf je te beweren dat het volgend jaar allemaal beter wordt?
Jezus man, leer toch eens juiste conclusies te trekken uit analyses.
bron: Voetbal International.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef Ippon het volgende:
[..]
Een uitspraak zonder bronvermelding riekt naar liegen.
Ik ben meer met stomheid geslagen, door jouw gebrek aan kennis van het Italiaanse voetbal en het feit dat je je daardoor niet laat afschrikken zulke boute uitspraken te doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:46 schreef Ippon het volgende:
[..]
Het blijkt iig dat ik een gevoelige snaar heb geraakt ("Italiaans voetbal is op sterven na dood") want anders zou men hier niet zo fel op reageren. De meeste Italia-protagonisten zien dus wel degelijk de enorme problemen.
Dus omdat er viermaal zoveel inwoners zijn in Italië, moeten de stadions ook viermaal zo vol zitten? Dus als in Nederland gemiddeld 20.000 toeschouwers op de voetbalwedstrijden afkomen, moet dat in Italië 80.000 zijn? Ook al hebben de stadions in Italië een gemiddele capaciteit van nog geen 30.000 man?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:44 schreef Ippon het volgende:
[..]
Mmm, gevoel voor rekenkundige verhoudingen heb je ook al niet. Straks beweer je nog dat de Nederlandse toeschouwersaantallen magertjes afsteken bij de Italiaanse omdat Nederland dichtbevolkter is.
Hij noemt Pelle een basispeler in Jong Italiequote:
Sowieso, hij vindt het een teken aan de wand dat die naar Nederland vertrekt, maar vergeet dat er helemaal geen interesse van overige Serie A-clubs was. Luca Toni ook zo'n verhaal, uit respect vor Fiorentina wil hij niet voor Internazionale, Milan en Juventus spelen, dus wilde hij naar het buitenland, maar die Ippon ziet dat als teken dat men de Serie A uitvlucht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij noemt Pelle een basispeler in Jong Italie![]()
Laat Pazzini en Rossi het niet horen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij noemt Pelle een basispeler in Jong Italie![]()
Nope, dat beweer ik niet. Maar jij beweert dat de toeschouwersaantallen in Italie vergeleken met Nederland in orde zijn. Nederland is 4x kleiner dan Italie en toch trekt de eredivisie evenveel toeschouwers dan de Serie A. Je kan dat spaghettivoetbal wel tot je dood verdedigen maar de feiten zijn hard en genadeloos.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus omdat er viermaal zoveel inwoners zijn in Italië, moeten de stadions ook viermaal zo vol zitten? Dus als in Nederland gemiddeld 20.000 toeschouwers op de voetbalwedstrijden afkomen, moet dat in Italië 80.000 zijn? Ook al hebben de stadions in Italië een gemiddele capaciteit van nog geen 30.000 man?
Bagatelliseer het maar, feit is dat jonge Italiaanse spelers Italie de rug toekeren. Heel verstandig van die jongens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat Pazzini en Rossi het niet horen.
Als ik Ippon's logica aanhoud, zou ik kunnen stellen dat AZ van het niveau degradatievoetbal Serie B is.
Wat maakt het dan uit dat Nederland viermaal kleiner is dan Italië?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:06 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nope, dat beweer ik niet. Maar jij beweert dat de toeschouwersaantallen in Italie vergeleken met Nederland in orde zijn. Nederland is 4x kleiner dan Italie en toch trekt de eredivisie evenveel toeschouwers dan de Serie A. Je kan dat spaghettivoetbal wel tot je dood verdedigen maar de feiten zijn hard en genadeloos.
So?quote:BTW, het stadion van Excelsior heeft een capaciteit van 3.000
Noem er dan nog eens één, pannekoek!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:07 schreef Ippon het volgende:
[..]
Bagatelliseer het maar, feit is dat jonge Italiaanse spelers Italie de rug toekeren. Heel verstandig van die jongens.![]()
Als geen enkele Serie A club serieuze interesse heeft in de beste jongen, keert Italie hem de rug toe en niet andersom. Bovendien gebruik je hier meervoud, ken je er nog meer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:07 schreef Ippon het volgende:
[..]
Bagatelliseer het maar, feit is dat jonge Italiaanse spelers Italie de rug toekeren. Heel verstandig van die jongens.![]()
1 hele. Wow, that proves your point.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:07 schreef Ippon het volgende:
[..]
Bagatelliseer het maar, feit is dat jonge Italiaanse spelers Italie de rug toekeren.
Als ik jou goed begrijp moet een stadion midden in een woestijn van 10.000 km2 evenveel mensen trekken als een stadion in Londen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit dat Nederland viermaal kleiner is dan Italië?
[..]
Wederom, je leest niet goed en legt anderen dingen in de mond. Probeer MONTANA's posts nog eens te lezen, je kunt het wel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als ik jou goed begrijp moet een stadion midden in een woestijn van 10.000 km2 evenveel mensen trekken dan een stadion in Londen.
Het wordt steeds belachelijker met je.
Als ik jou goed begrijp moet een stadion midden in een land met een gigantische bevolkingsdichteid minder mensen trekken dan een stadion in Italië.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als ik jou goed begrijp moet een stadion midden in een woestijn van 10.000 km2 evenveel mensen trekken als een stadion in Londen.
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen vaststellen dat het antwoord hierop nul, geen een, zero, niente, noppes, nada, niks, njet, nakko moet zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:18 schreef Grimm het volgende:
Maar naar welke wedstrijd ben je i nou in italie geweest dan Ippon?
Wel ja, op logisch-rationale overwegingen ga je niet in. Alleen rare argumenten ingegeven door emoties (de stelling dat het Italiaanse voetbal een aflopende zaak is, irriteert je) krijgen we hier te horen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik jou goed begrijp moet een stadion midden in een land met een gigantische bevolkingsdichteid minder mensen trekken dan een stadion in Italië.
We wachten nog steeds op je lijstje Ippon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem er dan nog eens één, pannekoek!
Het stoort me meer dat jij iets roept zonder argumenten, want alleen wat betreft de mindere bezoekersaantallen heb je gelijk. Verder slaat het absoluut nergens op, nu clubs als Juventus, Napoli en Genoa terugzijn, wordt de competitie gewoon nóg sterker. En de competitie is al héél sterk, getuige het feit dat Italië regerend wereldkampioen is en AC Milan de laatste CL heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:27 schreef Ippon het volgende:
[..]
Wel ja, op logisch-rationale overwegingen ga je niet in. Alleen rare argumenten ingegeven door emoties (de stelling dat het Italiaanse voetbal een aflopende zaak is, irriteert je) krijgen we hier te horen.
Denk er nou nog maar eens goed over na, dan zie je hoe je jezelf belachelijk maakt door het Italiaanse voetbal zo krampachtig te verdedigen.
En zonder kennis. Hij is er nooit geweest, kijkt/volgt het niet/amper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het stoort me meer dat jij iets roept zonder argumenten
Je bent star en ouderwets. De Serie A was eens een mooie competitie (hoewel het voetbal altijd al verschrikkelijk om te zien was). Dat is deze al lang niet meer door de vele negatieve randzaken er om heen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En zonder kennis. Hij is er nooit geweest, kijkt/volgt het niet/amper.
Alleen op basis van een stel vooroordelen, hetgeen de NL media schrijft (vrijwel luter negatief) en wat toeschouwersstatistieken
En dan doen alsof er een Exodus is van toppers (Toni) en talent (Pelle) en er geen enkele grote speler naar de Serie A wil komen.
Hoe debiel kun je zijn. En dan helemaal door in je eigen gelijk te volharden terwijl je - nogmaals - totaal geen verstand van zaken hebt.
Ach, hij kent maar 1 statistiek, die van de toeschouwersaantallen. Als Pfaf meen ik dan een statistiek toont van de doelpunten in de diverse internationale competities, waarbij overduidelijk is dat er in Italie absoluut niet weinig wordt gescoord, dan regeert ie liever niet, om een pagina verderop weer te doen alsof er alleen maar 0-0 en 1-0 wedstrijden zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Waarom wil je niet antwoorden op vragen in dit topic die je argumenten onderuit halen?
Ja, alleen met hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Ippon het volgende:
De Serie A was eens een mooie competitie
Je bedoelt diegene die gisteren alle prijzen pakten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, alleen met hetMilanese super trio
was het fantastisch.
![]()
Calimeroquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alleen op basis van een stel vooroordelen, hetgeen de NL media schrijft (vrijwel louter negatief) en wat toeschouwersstatistieken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Ippon het volgende:
Lachwekkend, alle argumenten die ik aangeef waarom de Serie A zich in een enorme crisis bevindt, worden lachend weggewuifd;
- De dalende toeschouwersaantallen in de afgelopen 20 jaar: "Valt allemaal mee"
hier heb je enigszins gelijk, al zullen de toeschouwersaantallen weer stijgen nu de drie genoemde clubs weer id Serie A spelen. Toeschouwersaantallen daalden ook door de ticketprijzen én door het feit dat traditieclubs als Napoli en Genoa lang niet id Serie A speelden, maar dorpen als Chievo en Empoli wel.
- Corruptie en omkoping: "lang niet zo erg als andere landen"
met alle respect, op wat staaf je je om te zeggen dat het in Italie erger is dan andere landen? Enkel op het schandaal van vorige zomer?
- Geweld in de stadions: "valt allemaal reuze mee"
niet meer of niet minder dan in andere zuiderse landen lijkt me ?
- De spuuglelijke en ouderwetse stadions: "de stadions in de eredivisie zijn lelijke prefab bouwsels"
Persoonlijk zie ik liever een ietwat 'ouderwets' stadion dat voetbal ademt, dan moderne stadions die allemaal op elkaar lijken.
- Kijkplezier: "Italiaans voetbal is mooi om te zien: 0-0 wedstrijden zijn het summum van verfijnd tactisch spel'
Hier heb je in deze hele topic nog nooit een argument gegeven : kijk naar de statistieken , in Italie wordt meer gescoord dan in Engeland en Frankrijk ! Maar toch blijf je maar doorgaan over 0-0 matchen. Toont meteen aan dat je gewoon niet WIL luisteren naar argumenten !
- Italiaanse spelers die vertrekken: "Noem er nog eens 1"
Noem er nog eens één behalve je toptalent Pelle , die in Italie zelf niet gewild was.
- Buitenlandse spelers die liever naar andere competities gaan (Engeland, Spanje): ""Noem er nog eens 1"
Ongelooflijk sneue nep-tifosi die zichzelf en elkaar hebben wijsgemaakt dat de Serie A de moosite competitie ter wereld is. Jongens, voordat jullie het vergeten zijn: Van Basten, Gullit en Rijkaard voetballen al lang niet meer.
Kaka, Pirlo, Totti, Del Piero, Ronaldo, Trezequet, Nedved, Adriano, Zlatan, Nesta, Maldini, Mancini, Seedorf, Stankovic, ... daarentegen wel![]()
![]()
Zal ze één voor één behandelen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Ippon het volgende:
Lachwekkend, alle argumenten die ik aangeef waarom de Serie A zich in een enorme crisis bevindt, worden lachend weggewuifd;
De weg naar boven wordt weer ingezet, zeker nu Napoli en Genoa terugzijn, clubs die in de Serie B en C records braen qua bezoekersaantallen.quote:- De dalende toeschouwersaantallen in de afgelopen 20 jaar: "Valt allemaal mee"
Wat is de invloed van deze corruptie en omkoping op het verval van de Serie A? Straffen zijn uitgezeten, er zijn er paar spelers daardoor uit de Serie A vertrokken, maar verder?quote:- Corruptie en omkoping: "lang niet zo erg als andere landen"
Wat is de invloed van het geweld in de stadions op het verval van de Serie A? Daarbij is het minimaal, weet niet op welke wedstrijden jij recies doelt? Alleen Catania - Palermo zeker?quote:- Geweld in de stadions: "valt allemaal reuze mee"
Alleen de Kuip is in Nederland een écht voetbalstadion, maar toch kan het niet tippen aan Stadio Olimpico. Daarbij zijn er in Italië nog veel meer mooie stadions, geen betonnen bakken in elk geval.quote:- De spuuglelijke en ouderwetse stadions: "de stadions in de eredivisie zijn lelijke prefab bouwsels"
Zoals al meerdere malen van tafel geveegd, zo weinig wordt er niet gescoord, meer adn in PL bijvoorbeeld.quote:- Kijkplezier: "Italiaans voetbal is mooi om te zien: 0-0 wedstrijden zijn het summum van verfijnd tactisch spel'
Luca Toni is er één, noem er nog eens één?quote:- Italiaanse spelers die vertrekken: "Noem er nog eens 1"
Graziano Pelle is er één, noem er nog eens één?quote:- Buitenlandse spelers die liever naar andere competities gaan (Engeland, Spanje): ""Noem er nog eens 1"
quote:Ongelooflijk sneue nep-tifosi die zichzelf en elkaar hebben wijsgemaakt dat de Serie A de moosite competitie ter wereld is. Jongens, voordat jullie het vergeten zijn: Van Basten, Gullit en Rijkaard voetballen al lang niet meer.
JC en de media in NL besteden geen positieve aandacht aan de Serie A, louter negatief. Stel dat er nog wekelijks op zondag op de NOS aandacht werd geschonken aan de Serie A, was Ippon wellicht zelfs wel fan geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En zonder kennis. Hij is er nooit geweest, kijkt/volgt het niet/amper.
Alleen op basis van een stel vooroordelen, hetgeen de NL media schrijft (vrijwel louter negatief) en wat toeschouwersstatistieken
En dan doen alsof er een Exodus is van toppers (Toni) en talent (Pelle) en er geen enkele grote speler naar de Serie A wil komen.
Hoe debiel kun je zijn. En dan helemaal door in je eigen gelijk te volharden terwijl je - nogmaals - totaal geen verstand van zaken hebt, niks in een context weet te plaatsen.
HALLO, IK WEET NIET WAAR JE EEN PAAR POSTS TERUG WAS, MAAR IK BEN 15 MINUTEN BEZIG GEWEEST ALLE DOELPUNTEN VAN DE EUROPESE TOPCOMPETITIES TE BEREKENEN EN DAARUIT BLIJKT DAT IN ITALIE MEER DOELPUNTEN DAN IN BIJVOORBEELD ENGELAND, SPANJE EN FRANKRIJK WORDEN GEMAAKTquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Ippon het volgende:
- Kijkplezier: "Italiaans voetbal is mooi om te zien: 0-0 wedstrijden zijn het summum van verfijnd tactisch spel'
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
HALLO, IK WEET NIET WAAR JE EEN PAAR POSTS TERUG WAS, MAAR IK BEN 15 MINUTEN BEZIG GEWEEST ALLE DOELPUNTEN VAN DE EUROPESE TOPCOMPETITIES TE BEREKENEN EN DAARUIT BLIJKT DAT IN ITALIE MEER DOELPUNTEN DAN IN BIJVOORBEELD ENGELAND, SPANJE EN FRANKRIJK WORDEN GEMAAKT
dus haal dat argument nu eens niet meer aan...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef DIGGER het volgende:
Hij heeft een plaat voor z'n kop die dik genoeg is om de Amerikaans marine van een geheel nieuwe vloot te voorzien.
Op de NOS bedoel je? Volgens mij kwam dat doordat die rechten naar betaalzenders gingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:11 schreef BramKVO het volgende:
Waarom is het zondagavondprogramma waarin Serie A en Primera Division werden getoond eigenlijk vd buis gehaald indertijd? Werd gepresenteerd door een vrouw en vond het altijd leuk om naar te kijken.
Kaka, Seedorf, Pirlo, Ibrahimovic, adriano, Totti, Mutu..ik kan nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Ippon het volgende:
Ongelooflijk sneue nep-tifosi die zichzelf en elkaar hebben wijsgemaakt dat de Serie A de moosite competitie ter wereld is. Jongens, voordat jullie het vergeten zijn: Van Basten, Gullit en Rijkaard voetballen al lang niet meer.
Nee, man - ze hadden door dat het een zinkend schip was! Als ratten verlieten ze het als eerste. Zeg nou zelf- wie wil er met de Italiaanse competitie te maken hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat doordat die rechten naar betaalzenders gingen.
Dat was geweldig.. Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:11 schreef BramKVO het volgende:
Waarom is het zondagavondprogramma waarin Serie A en Primera Division werden getoond eigenlijk vd buis gehaald indertijd? Werd gepresenteerd door een vrouw en vond het altijd leuk om naar te kijken.
Nee, met Emile Schelvis of Annette van Trigt dacht ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:17 schreef MaxPower het volgende:
Was dat nog met Griselda Visser (?)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:12 schreef Doc het volgende:
Nee, man - ze hadden door dat het een zinkend schip was! Als ratten verlieten ze het als eerste. Zeg nou zelf- wie wil er met de Italiaanse competitie te maken hebben.
Zo wil men hier met feiten de argeloze voetballiefhebber misschien laten geloven dat er best veel gescoord wordt, maar dat is propeganda. Iedereen weet dat het alleen 0-0 en 1-0 wedstrijden zijn!
Maar gelukkig doorziet ippon het een komt met de blijde boodschap dat het Italiaanse voetbal ten dode is opgeschreven? Wanneer kunnen we de kransen bestellen, Ippon? Kan je een jaar geven wanneer we er echt vanaf zijn?
Lang kan het niet duren nu ik je goed doortimmerde betoog lees. Over twee jaar? Of is at te snel? Gezien je sterke argumenten lijkt me toch echt niet langer dan 5, toch?
Ja! Verkeerd gegokt..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, met Emile Schelvis of Annette van Trigt dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |