Zat ik wel aan te denken ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zul je zien, komt Cobra direct met de vraag wat de bijnaam van Tom Okker was![]()
![]()
Blimey!!! Qon!!! Dat is een echte ER vraag, want in die tijd!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:22 schreef qonmann het volgende:
Antwerpen
Ghehehequote:
Wat een snelheid!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:22 schreef qonmann het volgende:
Antwerpen
75 jaar was wat ik zocht, ze zijn allebei van 32quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Allebei 75 jaar binnenkort, weet niet de exacte datum, begin september
Ik had wat geschiedenisboeken herlezen/doorgebladerd, en deze was blijven hangenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blimey!!! Qon!!! Dat is een echte ER vraag, want in die tijd!!!!
Wat goed van je
Vind jij het nou ook zo leuk dat je door deze quiz steeds meer te weten komt??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik had wat geschiedenisboeken herlezen/doorgebladerd, en deze was blijven hangen
nav de vraagjes over de 80-jarige oorlog..
Ja is leuk !...ik steek inderdaad wat op en ik zoek ook dingen na naderhand, zeker als het over geschedenis/geografie of algemene zaken gaatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind jij het nou ook zo leuk dat je door deze quiz steeds meer te weten komt??
I second thatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
Koop Hier Meer (van) ?? Nope, geen idee
Dat doe ik dus ook!! Dingen nazoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja is leuk !...ik steek inderdaad wat op en ik zoek ook dingen na naderhand, zeker als het over geschedenis/geografie of algemene zaken gaat![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:41 schreef qonmann het volgende:
een goed einde ?
zo van ze leefden nog lang en gelukkig ?
Genau!! Jetzt suche Ich nur den K und Mquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
Jawohl! K....H ...Marchen nummer zoveel?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:44 schreef qonmann het volgende:
Köchel H.....Märchen
Köchel zal het niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |