Die van mij ligt momenteel op de intensive care.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef paradoXical het volgende:
Verder is het zaak goed te kijken naar de health van een torrent.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef Rossoneri het volgende:
Torrents![]()
Nieuwsgroepen![]()
![]()
Vanmiddag even mee bezig geweest.wat een gekut man, heb je iets gedownload moet je dat repareren met een ander programma, en dat moet je weer samenstellen, wat een gekut. Met torrents is het downloaden en op cd/dvd branden klaar!!
![]()
Assmuncher, goeie reply, nee serieus. Tegenwoordig zetten ze totaal geen uploads met goeie kwaliteit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef Edie86 het volgende:
Torrents![]()
Jammer dat je nu je 96kps MP3'tje niet beluisteren kan hé?
Nou niet dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Even 5 minuten repareren (één muisklik) en vervolgens uitpakken... klaar... Of direct op cd/dvd branden.
is tegenwoordig ook stuff voor om dat allemaal voor je te doen (nee ik weet ff geen namen)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef Rossoneri het volgende:
Torrents![]()
Nieuwsgroepen![]()
![]()
Vanmiddag even mee bezig geweest.wat een gekut man, heb je iets gedownload moet je dat repareren met een ander programma, en dat moet je weer samenstellen, wat een gekut. Met torrents is het downloaden en op cd/dvd branden klaar!!
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Even 5 minuten repareren (één muisklik) en vervolgens uitpakken... klaar... Of direct op cd/dvd branden.
OMFGLOLZ!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij doet dat nog handmatig!!
Heb je dan 20Mbit?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef Mattt het volgende:
Inderdaad Usenet, als je eenmaal snapt dan wil je echt niks anders.
Ik betaal trouwens maar 3 euro per maand.
newsleecher kan tegenwoordig al zelf parchecken, repareren en unrarrenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef Razor21 het volgende:
Voor de Noobs die Usenet maar niet snappen heb vorige week even voor een ander topic een nieuwe handleiding geschreven :
Usenet #6
En als je het dan nog niet snapt ben je het gewoon niet waard om Usenet te mogen gebruiken.
Torrents![]()
![]()
Dat weet ik die versie heb ik ook ooit eens gehad , maar naar een update kan ik hem niet meer vinden binnen News Leecher die optie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:33 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
newsleecher kan tegenwoordig al zelf parchecken, repareren en unrarren
je hoeft alleen de nzb nog maar te openen en afwachten
3.9 beta zit ie in dacht ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat weet ik die versie heb ik ook ooit eens gehad , maar naar een update kan ik hem niet meer vinden binnen News Leecher die optie.
Heb een paar keer Autunpack geprobeerd vind ik alleen niet echt prettig werken.
Kun je zeggen welke versie van NewsLeecher dat was?
Ik heb nu 3.8 final.
Gebruik AltBinz, die repareert en pakt het voor je uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef Rossoneri het volgende:
Torrents![]()
Nieuwsgroepen![]()
![]()
![]()
Gelul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef Bas321 het volgende:
Is de torrent net op 99.9, wil ik kijken. Gaat de enige seeder pleite.
Verdomme.
Torrentsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef Rossoneri het volgende:
Torrents![]()
Nieuwsgroepen![]()
![]()
![]()
ja ik had niet veel zin meer om op te blijven totdat jij hem binnen hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:34 schreef Bas321 het volgende:
Is de torrent net op 99.9, wil ik kijken. Gaat de enige seeder pleite.
Verdomme.
sabnzbd !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:17 schreef Rossoneri het volgende:
Torrents![]()
Nieuwsgroepen![]()
![]()
![]()
Moet je daarvoor wakker blijven dan? Zit je handmatig 110001111 enzovoorts in te tikken ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:57 schreef PainDivine het volgende:
[..]
ja ik had niet veel zin meer om op te blijven totdat jij hem binnen had
Ik heb een FSG waar SABNZBD op draait. De NZB-bestanden worden vanzelf opgepakt, rustig afwachten en de (in mijn geval vaak)aflevering van Mythbusters o.i.d staat klaar!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
sabnzbd !
Het enigste programma wat je nodig hebt.
Hij repairt het, pakt het uit en flikkert als je wilt de rar bestanden weg.
Betalen voor illegale zooiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef Mattt het volgende:
Net alsof dat zoveel uitmaakt die paar euro's.quote:
Nee, maar het schiet zijn doel een beetje voorbij, vind je niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof je kapot gaat op die paar euro per maand![]()
Bedankt voor de tip draait als een speer nu....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
sabnzbd !
Het enigste programma wat je nodig hebt.
Hij repairt het, pakt het uit en flikkert als je wilt de rar bestanden weg.
Waar zit je bij voor 3 euro per maand? Zelf tijd lang Eweka geprobeerd en nu 'gewoon' via torrents aangezien ik niet echt haast meer heb om te DL-en. Maar voor 3 euro maak ik haastquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof dat zoveel uitmaakt die paar euro's.
Je weet dan in elk geval 1 ding zeker het is kwaliteit wat je binnenhaalt.
Je weet dat het ook WERKT als het uitgepakt is.
Je weet dat je een DVD binnen 1 uur binnen hebt (4.7 GB) ipv een aantal dagen.
Je bent niet afhankelijk van andere users.
Constante snelheid die gewoon snel is.
Je upload niets dus je bent niet illegaal bezig.
Net alsof je kapot gaat op die paar euro per maand![]()
Zo![]()
![]()
Ik zit nergens voor 3 euro per maand dat roept die andere user.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:24 schreef DeletedByAdmin het volgende:
[..]
Waar zit je bij voor 3 euro per maand? Zelf tijd lang Eweka geprobeerd en nu 'gewoon' via torrents aangezien ik niet echt haast meer heb om te DL-en. Maar voor 3 euro maak ik haast
ik betaal 13 euro voor 3 maand, 100 dagen retentie en 20mbitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:28 schreef Mattt het volgende:
Ik zelf zit ook bij XLned, ik heb de 3 euro abbo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zit nergens voor 3 euro per maand dat roept die andere user.
Ik betaal geloof ik iets van 7 euro...zit bij XLned...
Tenzij je bandbreedte jat van de onbeveiligde WiFi router van je buurman betaal je toch écht wel voor je downloads. Inet moet immers ook betaald worden.quote:
dat doe ik dan ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Tenzij je bandbreedte jat van de onbeveiligde WiFi router van je buurman betaal je toch écht wel voor je downloads. Inet moet immers ook betaald worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |