Sukkel, iemand heeft ook díe post geëdit. En van alle mensen trap jij erinquote:
Okee, IK LIEG, of nou ja... ik weet het niet meer... WTF is er aan de hand met mij?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sukkel, iemand heeft ook díe post geëdit. En van alle mensen trap jij erin![]()
![]()
Ik heb een beter idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat het verstandiger is voor Zhenar om definitief uit te loggen met dat account en een rentree van Pils te overwegen.
Kijk nou wat je gedaan hebt!quote:
Euh, het topic doodgeschopt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk nou wat je gedaan hebt! [afbeelding]
Get used to it. I'm here and I'm Gezon-deerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk nou wat je gedaan hebt! [afbeelding]
Je hebt gelijkquote:
Hoe vond je mijn overdreven forum-, fotoboek- en PM-spamactie?quote:
Immerquote:
Dude..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Bupatih het volgende:
4 minuten uit het leven van bar_rel!
Ik wel, en elke keer maar weer die muts met haar strakke, witte tanktop.quote:
Tom Wellingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef LeBeau het volgende:
Ik blijf maar refreshen, maar ik zie geen aantrekkelijke mannentorso om wat tegengas te bieden aan die tepelslet.![]()
![]()
En ik heb nog meer te kotsen.Rijd ik op m'n kekke rode mountainbike naar huis, rijdt er een of andere linksafslaande, SMSende kutmongool met z'n stomme gezinsauto tegen me aan.
Hij stond stil, maar lette natuurlijk niet op en ging er vanuit dat ik a) er al langs was, b) rechtdoor ging en niet linksaf of c) opgewonden raak als er een auto tegen m'n fiets rijdt.
Gelukkig is er niks beschadigd, dus heb ik de geschokt kijkende man goed uitgescholden en ben ik toen doorgereden. Serieus, sommige mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |