Als zijnde een leuke parodie hoe hj al twee achtereenvolgende jaren als 'die gekke bluffende Amsterdammer' zegt dat ze de CL wel even halen omdat AJAXquote:
Wat is er bupi, lukt het niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, nu gaan we de UEFA Cup gewoon even binnenhalen.
[/gekke, bluffende Amsterdammer]
Toch wel met zo'n geil hijgerig tabakaccent he?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, nu gaan we de UEFA Cup gewoon even binnenhalen.
[/gekke, bluffende Amsterdammer]
Ik wil ook zo praten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch wel met zo'n geil hijgerig tabakaccent he?!
Prachtigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Als zijnde een leuke parodie hoe hj al twee achtereenvolgende jaren als 'die gekke bluffende Amsterdammer' zegt dat ze de CL wel even halen omdat AJAXveel beter is
.
quote:
Maar dat liedje is best..catchyquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Die clip is echt treurig [afbeelding]
Ik ken het dansje alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Die clip is echt treurig [afbeelding]
Ik heb precies zo'n dansje ooit met een paar vrienden ingestudeerd om in de kroeg op het podium te doen. De medelijdende blikken waren niet van de lucht!quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=IC-ZvVSpdXoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken het liedje niet eens.
Ze had het gewoon moeten teruglezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef BVO het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=IC-ZvVSpdXo
Ik klik maar zelden op YT-linkjes, alleen met een goede beschrijvingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze had het gewoon moeten teruglezen![]()
Je hebt toch wel op "4 minuten uit het leven van bar_relquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik klik maar zelden op YT-linkjes, alleen met een goede beschrijving
Wat is dat nu weer voor sventaliteit?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik klik maar zelden op YT-linkjes, alleen met een goede beschrijving
de dieptreurigheid van de nederlandse muziek is hiermee wel beyond rock bottom geraakt zeg, wat een giga baggerschurfterigteringgezwel is dit zegquote:
Zullen we ze opwachten na schooltijd?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Re het volgende:
[..]
de dieptreurigheid van de nederlandse muziek is hiermee wel beyond rock bottom geraakt zeg, wat een giga baggerschurfterigeteringgezwel is dit zeg
een loden staaf geimpregneerd met accuzuur is alles wat ze verdienen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we ze opwachten na schooltijd?!![]()
godver...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:15 schreef bar_rel het volgende:
Pak die van breezer ananas ook meteen ff dan wil je.
En doe er ook maar een dubbele whiskey bij!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:17 schreef Re het volgende:
[..]
godver...die had ik dus naar de eeuwige jachtvelden geschoten he
... en bedankt
van die van de berg denderende vrachtwagen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En doe er ook maar een dubbele whiskey bij!!!
Want vanavond..gaan al mijn remmen los!!!
![]()
![]()
Hebben ze iig een vrachtwagen vol breezers,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef Re het volgende:
[..]
van die van de berg denderende vrachtwagen ?
Nou kunnen ze lang wachten mijn godquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hé, bar_rel! We willen jou bekeren tot de heterokant! Kuzzie?!
is dat wel zo?... of doe je je nu stoer voorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik lig er anders niet wakker van.
Nee, jij weet de kersen uit het molenraam te vissen!quote:
Wauw, wat een tof spreekwoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, jij weet de kersen uit het molenraam te vissen!![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |