Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Er is maar een meerderheid voor nodig tegenwoordig.
Ik heb het idee dat 'achter' wat 'wijzer' heeft gemaakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian is zo zeker van zijn zaak, het is gewoon eng. Hij ziet zichzelf echt als winnaar en wordt met de dag achterbakser.
Jaap mag er van mij uit... Die 1 minuut tv per week die hij maakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:29 schreef Giggio het volgende:
mmm... als Lieke opgeofferd moet worden (helaas echt helaas) en Japie en Huub gaan samenwerken mag het van mij zo gaan lopen
die slopen met z'n 2 de hele tent en zijn dan de finalisten!!
wat zal die TeRRoROokAlNiX het zwaar krijgen....
Dat is het lastige met Jaap, je weet nooit wat hij echt denkt. Het ene moment zegt ie dit, het volgende moment dat, zo onbetrouwbaar als de pest dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:30 schreef riri het volgende:
Het zou perfekt zijn als Jaap zich bij Huub en Lieke zou voegen....als hij dat niet doet en hij zou over blijven met dit groepje van 4 dan ligt hij er als eerste uit...ik snap ook niet dat Jaap zo'n denkfout maakt dat hij bij Lieke en Huub niet safe zou zitten
Zou goed kunnen, iets in de trant van: Wrs ga jij winnen omdat je het langst in dat hok zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat 'achter' wat 'wijzer' heeft gemaakt.
Vinger en plek, heb ik nog niet.
Onbetrouwbaar zijn ze natuurlijk allemaal, alleen de één brengt het met wat meer charme dan de ander.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het lastige met Jaap, je weet nooit wat hij echt denkt. Het ene moment zegt ie dit, het volgende moment dat, zo onbetrouwbaar als de pest dus.
In ieder geval iets, dat 'hij zich geen zorgen hoeft te maken'.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, iets in de trant van: Wrs ga jij winnen omdat je het langst in dat hok zit.
Ik weet het natuurlijk niet, maar dat zou zomaar zo kunnen zijn, in het kader van "dat is het eerlijkst".
TV kijken.... B, A en n&n waren gisteren aan het klagen dat H en L tv-tijd opmaken, en prompt kwam er een brief binnen, dat er meerderheid van stemmen moet zijn, om een tv-programma te kijken.quote:
Fries vervangen door een Lama en dan die kop van TeRRoNiX vol spuugen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:38 schreef riri het volgende:
Dennix is nu bij de paardenbak en zit de hele tijd de camera in de gaten te houden of die hem volgt
oh, nou, bedanktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TV kijken.... B, A en n&n waren gisteren aan het klagen dat H en L tv-tijd opmaken, en prompt kwam er een brief binnen, dat er meerderheid van stemmen moet zijn, om een tv-programma te kijken.
H en L zullen hierdoor altijd buiten de boot vallen...
de beelden van een paar dagen terug, dat 'ie als een angstig muisje bed in, bed uit ging om af te luisteren ..... dat zal nooit meer een eche stoere kerel worden..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef riri het volgende:
wat een megagrote looser die terrornix....het is werkelijk tenenkrommend die persoon steeds op de streams te zien en die nadia ook
Wat ben ik blij dat ik geen streams meer heb. Je zal er maar voor betalen en continu iets voorgeschoteld krijgen wat je niet wil zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:45 schreef tipsch het volgende:
ik haak maar weer af, nada en nix zijn kennelijk nog niet genoeg in beeld geweest![]()
meerderheidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef riri het volgende:
meerderheid of unaniem?
nou, dat is idd erg irritantquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik geen streams meer heb. Je zal er maar voor betalen en continu iets voorgeschoteld krijgen wat je niet wil zien.
Dennis mist zijn 'schoonheidsslaapje' denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
Wat zeikt Dennix nou over privileges. Lieke heeft een afspraak met achter dat ze mag slapen.
Wat een jaloers pussy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |