Ja, dat snap ik ook niet aan zijn tactiek... maar moettie zelf weten.. Komende week uit tegen hem en morgen beker, beiden PIC, beiden verliezen.. en dan daarna 2x proberen te winnen tegen de huidige nummer 1 en 3. Daarna nog puntjes sprokkelen en een 4e plek proberen te pakken. Zou mooi zijn, tot ronde 8 schoppen en 4e worden in deze divisiequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:45 schreef Yankee_One het volgende:
ook AIM spelen met een briljante wingrating
Hoe kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:29 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Via Alltid kun je (o.a.) zien wat voor hatstat spelers halen die in dezelfde maand begonnen zijn als jij. Ik ben begonnen in 07-2005 en er is er dus maar eentje die meer hatstat (hoogste en gemiddeld) haalt dan mijn ploegje. Dit is zeker gebeurd met dank aan FOK, ben er trots op.
@t Lennox: Tnx!![]()
Je gaat niet verder in de beker?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet aan zijn tactiek... maar moettie zelf weten.. Komende week uit tegen hem en morgen beker, beiden PIC, beiden verliezen.. en dan daarna 2x proberen te winnen tegen de huidige nummer 1 en 3. Daarna nog puntjes sprokkelen en een 4e plek proberen te pakken. Zou mooi zijn, tot ronde 8 schoppen en 4e worden in deze divisie
Zijn spelers met een hoog salaris goedkoper dan??quote:Op maandag 3 september 2007 03:22 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet veel, maar dat komt door het loon..
Als die salarissen zo hoog zijn moet je als koper ergens het geld vandaag halen. Kan dus door minder te betalen voor dat soort spelers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn spelers met een hoog salaris goedkoper dan??
Op je hoofdpagina op alltid, kun je je datum aanklikken. Dus niet je teampagina, maar je eigen hoofdpagina.quote:
Op je hoofdpagina bij 'Persberichten beheren' misschien?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Sinds vandaag weer supporter, waar kun je de persberichten invoeren? kan dat nergens vinden
Hoe kom ik aan een securitycode bij Alltid?quote:Roelant Naar (128780650)
20 jaar en 69 dagen, matig in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 17-10-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 38 960
Loon: 11 430 ¤/week
Eigenaar: Forza Tilburg
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik gok dat de verdediging omlaag gaat door de verkoop van m'n keeper, maar hoever weet ik nietquote:Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 172
Verdediging 78
Middenveld 42
Aanval 52
Ik zou denk eerder ook voor een speler gaan die iets ouder is en iets meer ervaring heeft. Deze is nog te trainen door passen trainers bijvoorbeeld en daar zit je dan wellicht tegenop te bieden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:12 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn ratings van eergister:
[..]
Ik gok dat de verdediging omlaag gaat door de verkoop van m'n keeper, maar hoever weet ik niet
De bovengenoemde speler staat nu op 40k () maar zulke spelers worden over t algemeen voor 1 miljoen verkocht.
Het houdt een keer op hequote:Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef Yankee_One het volgende:
Hmm, zit eraan te denken om als All Offensive team verder te gaan... En dan wingers te gaan trainen. Houd ik de verdedigingtrainees met vleugelspel om die op de backplaatsen te trainen. Verder natuurlijk goed/goed coach en dikke middenvelders. Aanvallers zijn wel goed genoeg.
Hmm, hmm. Denk dat ik toch maar voor een FC ga kijken. Kan ik mijn plannen volgend seizoen uit gaan voeren
Ik weet het niet DF, ik vind het vrij veel geld voor iemand met hoofdstat "redelijk".... wel leuke bijstats maar toch...quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Live ingevlogen vanuit Buenos Aires
Rob Eizema (124731122)
31 jaar en 47 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 08-11-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 290 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carrière: 23
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Slechts 85k voor deze FC en voor mij (divisie X) topspits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als spits t/m divisie 8 kan hij volgens mij sowieso nog wel mee, daarnaast is z'n spelhervatting (uitstekend) mooi meegenomen. Ik heb 'm echter voornamelijk gehaald als Future Coach. En met 31 jaar heeft hij dus nog mooi even de tijd om extra ervaring op te doen (poppen naar goed en met wat geluk zelfs uitstekend voordat ik 'm 'promoveer')quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet DF, ik vind het vrij veel geld voor iemand met hoofdstat "redelijk".... wel leuke bijstats maar toch...
Ja dat is ook weer zo, als FC is het een goeie... en hij moet inderdaad in de lagere divisies wel van nut zijn... ik hoop alleen dat ie qua skills niet snel zakt...quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als spits t/m divisie 8 kan hij volgens mij sowieso nog wel mee, daarnaast is z'n spelhervatting (uitstekend) mooi meegenomen. Ik heb 'm echter voornamelijk gehaald als Future Coach. En met 31 jaar heeft hij dus nog mooi even de tijd om extra ervaring op te doen (poppen naar goed en met wat geluk zelfs uitstekend voordat ik 'm 'promoveer')
Op de TL voor 1,7 milquote:Toni De Liso (148301055)
19 jaar en 64 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 22-10-2007
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 33 590
Loon: 11 244 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: wereldklasse a b
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
denk hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef rompompom het volgende:
Ben ik dan de enige die in IE én in Ff een foutmelding krijgt op alle jeugdpagina's?
Hmm, dan m'n java maar eens opnieuw installeren. Misschien dat dat helpt.quote:
Vullie, het spijt me gozer...kusje!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef TheVulture het volgende:
fucking hell, mijn jeugddef heeft gewoon +8 blessure
Yurzinho![]()
![]()
![]()
![]()
Het is al goed, als je me de rest van de week maar heel laatquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Vullie, het spijt me gozer...kusje!
Mijn beste def er ook af met +2....
Jou, of je spelers?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is al goed, als je me de rest van de week maar heel laat
quote:
Deze week niet en het ziet er voorlopig naar uit dat het zo blijft. Ik sta een beetje stil, heb ik het idee. Ik heb namelijk al een heel tijdje geen vleugelstijgers meer gehad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:56 schreef Yankee_One het volgende:
zijn er eigenlijk meer mensen die interessante pulls hebben gedaan?
ik heb een kale uitstekend verdediger van 18 voor 150k verkocht
Je weet t nooitquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou in levende lijve ga zien dus doe mijn spelers maar
Wanneer gaan we meetenquote:
Jaloers?quote:
Als je anus uitscheurt, is dat inderdaad niet echt prettig, nee..quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is al goed, als je me de rest van de week maar heel laat
Ik weet niet wat je die scheidsrechter had beloofd, misschien mocht die na de wedstrijd mee de kleedkamer in ofzo, maar mijn jonkies waren verbijsterd over de manier waarop hij floot.. Zelfs 2 bekers ranja én een gevulde koek na de wedstrijd mocht niet baten..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef AirRaid het volgende:
Powerdashers - De Daemonnetjes 5 - 1
lekkere overwinning vanmijn jonkies op de koploper, ze waren dan ook heel blij met de gratis chips en cola na afloop
Ik verloor met 0-6 met gelijkwaardige stats.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je die scheidsrechter had beloofd, misschien mocht die na de wedstrijd mee de kleedkamer in ofzo, maar mijn jonkies waren verbijsterd over de manier waarop hij floot.. Zelfs 2 bekers ranja én een gevulde koek na de wedstrijd mocht niet baten..![]()
Ik kreeg die ook steedsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef rompompom het volgende:
Ben ik dan de enige die in IE én in Ff een foutmelding krijgt op alle jeugdpagina's?
ik ook.. als ik dan uitlog en weer opnieuw inlog dan is er niks aan de hand en werken de jeugdpagina's weer...quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je die scheidsrechter had beloofd, misschien mocht die na de wedstrijd mee de kleedkamer in ofzo, maar mijn jonkies waren verbijsterd over de manier waarop hij floot.. Zelfs 2 bekers ranja én een gevulde koek na de wedstrijd mocht niet baten..![]()
quote:Om dit bod te kunnen uitbrengen moet je voldoende geld hebben voor de prijs van de speler plus zijn salaris.
Je hebt er weer een speler afgetrapt, nu met +2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |