denk hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef rompompom het volgende:
Ben ik dan de enige die in IE én in Ff een foutmelding krijgt op alle jeugdpagina's?
Hmm, dan m'n java maar eens opnieuw installeren. Misschien dat dat helpt.quote:
Vullie, het spijt me gozer...kusje!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef TheVulture het volgende:
fucking hell, mijn jeugddef heeft gewoon +8 blessure
Yurzinho![]()
![]()
![]()
![]()
Het is al goed, als je me de rest van de week maar heel laatquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:53 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Vullie, het spijt me gozer...kusje!
Mijn beste def er ook af met +2....
Jou, of je spelers?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is al goed, als je me de rest van de week maar heel laat
quote:
Deze week niet en het ziet er voorlopig naar uit dat het zo blijft. Ik sta een beetje stil, heb ik het idee. Ik heb namelijk al een heel tijdje geen vleugelstijgers meer gehad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:56 schreef Yankee_One het volgende:
zijn er eigenlijk meer mensen die interessante pulls hebben gedaan?
ik heb een kale uitstekend verdediger van 18 voor 150k verkocht
Je weet t nooitquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou in levende lijve ga zien dus doe mijn spelers maar
Wanneer gaan we meetenquote:
Jaloers?quote:
Als je anus uitscheurt, is dat inderdaad niet echt prettig, nee..quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is al goed, als je me de rest van de week maar heel laat
Ik weet niet wat je die scheidsrechter had beloofd, misschien mocht die na de wedstrijd mee de kleedkamer in ofzo, maar mijn jonkies waren verbijsterd over de manier waarop hij floot.. Zelfs 2 bekers ranja én een gevulde koek na de wedstrijd mocht niet baten..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef AirRaid het volgende:
Powerdashers - De Daemonnetjes 5 - 1
lekkere overwinning vanmijn jonkies op de koploper, ze waren dan ook heel blij met de gratis chips en cola na afloop
Ik verloor met 0-6 met gelijkwaardige stats.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je die scheidsrechter had beloofd, misschien mocht die na de wedstrijd mee de kleedkamer in ofzo, maar mijn jonkies waren verbijsterd over de manier waarop hij floot.. Zelfs 2 bekers ranja én een gevulde koek na de wedstrijd mocht niet baten..![]()
Ik kreeg die ook steedsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef rompompom het volgende:
Ben ik dan de enige die in IE én in Ff een foutmelding krijgt op alle jeugdpagina's?
ik ook.. als ik dan uitlog en weer opnieuw inlog dan is er niks aan de hand en werken de jeugdpagina's weer...quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je die scheidsrechter had beloofd, misschien mocht die na de wedstrijd mee de kleedkamer in ofzo, maar mijn jonkies waren verbijsterd over de manier waarop hij floot.. Zelfs 2 bekers ranja én een gevulde koek na de wedstrijd mocht niet baten..![]()
quote:Om dit bod te kunnen uitbrengen moet je voldoende geld hebben voor de prijs van de speler plus zijn salaris.
Je hebt er weer een speler afgetrapt, nu met +2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |