Oke, ik moet even mijn frustraties uiten:
Amerikanen zijn dom, om even alles over een kam te scheren. Ze weten niets van de rest van de wereld, en het boeit ze ook niets. Ik haat ze. En hoewel er veel goede dingen uit de VS komen, weegt het nog niet op tegen de slechte dingen (zoals hippies en Scarface).
50% van de bevolking is een redneck of een mongool. De andere 50% zit aan de crack. Niggers schieten op meisjes van 8, omdat haar opa iemand 10 jaar geleden heeft beledigd.
En dan die users als bonjovilover ofzo, die Pro-Amerikaanse mensen, tyf lekker op.
"Ze hebben grote huizen daar, en er is goede welvaart". De helft van de mensen daar verdienen net zoveel als ik (17, vakkenvuller). De regering kijkt niet op of om naar de sloppenwijken.
Als er ook maar 1 piemel of tiet op tv komt, is het schande, als ze maar op elke straathoek een wapen kunnen kopen. Ook die fucking Christentuig daar, daar gaat mijn bloed echt van koken: God this and God that... er is geen god, geen profeet en al zeker geen hemel. Als je doodgaat is er of niets, of je wordt opnieuw geboren.
Al Gore met zijn kankerhippie milieu shit. Sterf, ga in een bak met kankercellen liggen.
Ik zal je een "inconvenient truht" vertellen: Nobody gives a fuck om het milieu, alleen hippies en boomknuffelaars. 9/11 was een hoax, in Iraq zit alleen olie, soldaten in iraq lopen alleen maar te verkrachten en te mastruberen met je fucking "Come home soon, god bless" kankertroep.