Even mijn relatie in het kort.
Ik ben 20, mijn vriend 30.. we kennen elkaar vanaf maart vorig jaar. we hebben tot afgelopen december gescharreld en vanaf toen is het serieus geworden. in die 9 maanden hebben we een zeer goede relatie opgebouwd, op 1 gebied na; ik mag niet in zijn appartement blijven als hij er niet is.
Ik slaap er inmiddels 6 van de 7 dagen, soms zelfs alle dagen, we eten samen, we zijn verder de hele dag ook samen.
op dinsdag heeft hij altijd zijn mannenavond. maakt me verder niets uit, want de laatste 4x belt hij als het afgelopen is op of ik nog langskom en dan drinken we er nog een en gaan lekker slapen. maar in de tussentijd dat hij weg is mag ik niet daar blijven.
reden: het is zijn appartement en dan heb daar niks te zoeken.
ik heb dit tot nog toe altijd gerespecteerd, maar ik ben het nu wel een beetje zat. we vertrouwen elkaar immers toch?! ik heb er inmiddels grotendeels mijn spullen staan, mijn laptop heb ik daar, dus vervelen hoef ik mij niet, maar nee, hij voelt zich niet op zijn gemak als ik er ben en hij niet...
is er iemand die mij dit verschijnsel kan ophelderen. ben ik nu zo'n enorme zeikerd dat ik daar perse wil blijven? want hij belt mij waarschijnlijk toch wel op vanavond of ik nog even langskom.
goed tips om me toch binnen te lullen of redenen waarom ik niet moet zeiken van harte welkom!
ben even naar mijn zus en lees vanavond wel wat jullie gezegd hebben.
i.i.g. bedankt alvast!
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good