quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
Dus de middelste van je 3 vingers heeft nu een bult?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:44 schreef Dibble het volgende:
Zelfs overdag word je gebeten nuFatsige beesten vliegen echt overal, was net in slaap gevallen achter me pc en ja hoor me bovenlip heeft ie te pakken genomen
wat willen ze toch van me
?
Kankerbeesten, hoe kom ik van ze af, m'n raam staat wijdopen en ik rook me te pletter om ze ruit te jagen![]()
[afbeelding]
En toen was ik gestopt met lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:44 schreef Dibble het volgende:
Zelfs overdag word je gebeten nuFatsige beesten vliegen echt overal, was net in slaap gevallen achter me pc en ja hoor me bovenlip heeft ie te pakken genomen
wat willen ze toch van me
?
Kankerbeesten, hoe kom ik van ze af, m'n raam staat wijdopen en ik rook me te pletter om ze ruit te jagen![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
En toen was ik gestopt met lezen![]()
en dan stikken zekerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien gewoon het hele probleem voor zijn door gewoon niet eens het raam te openen?
Dat is natuurlijk ook de reden dat hij de TS in zijn bovenlip te grazan nam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
kutmug?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:53 schreef DeuceFour het volgende:
Maak zelf een muggenval: http://www.diyhappy.com/quick-and-dirty-mosquito-trap/![]()
Materials Needed:
2000ml (2 liter) bottle
50 gram (brown?) sugar
1 gram yeast
Thermometer
Measure cup
Knife
Black paper
Nou vooruit, omdat jij t zegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef ruby het volgende:
Ik heb gehoord dat muggen een hekel hebben aan de kleur blauw. Dus ik zou zeggen, schilder je kamer blauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |