* Tain verstopt snel zijn cubequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
Je mag er wel stiekem eentje hebben...quote:
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's!
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn ex gamede anders wel (af en toe, maar ze deed het wel)
Nee het ging ietsje anders dan datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ex <-- oftewel ze hield zich niet meer met haar make-up en toen werd ze lelijk en heb je haar gedumpt ?
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?quote:
Jij klinkt alsof je nog niet zo bekend bent met het fenomeen vrouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze ownde je met [insert game] en toen ging je huilen en toen dumpte ze jou omdat je een huilie bent ?
Okee, ik zal het verbeteren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingmakers zouden meteen in hun kont naar de hel geneukt moeten worden![]()
Vrouwen en homos gamen nietvrouwen zijn de hele tijd bezig met hun make-up en homo's ook en met andere dingen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef peristilius het volgende:
Gamecube is voor vrouwen en homo's kinderen!
Ja man, fuck nintendo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
Goede keus Mordra
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:02 schreef mordradead het volgende:
Ik ben een vrouwelijke homo en ik ehb een gamecube ben ik nu een kind?
Dan valt nog wel mee hoor tuurlijk kiddy games maar je kan je er wel mee vermaken zelf heb ik hier:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, ik zal het verbeteren!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |