eh nee, mijn zwartwitte katerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm....
je moest jezelf aan de kant duwen?
Ik dacht dat Frutsel blauw is...quote:
blauw van de katerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat Frutsel blauw is... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik zo ga slapen.. zit me hier maar te vervelen en kan morgen pas dingen doen..
Snap jij het nog?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
blauw van de kater
snap je het nog?
Blauwe Frutsel heeft een kater. Dat is zwartwitte Frutselquote:
Ik heb een flinke mok bier, daar slaap ik een stuk beter opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef MPG het volgende:
Ik ben er ook weer
Net een flinke mok koffie gehad, met 2 stukken abrikozenvlaai.
Vaagheid alom....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Blauwe frutsel heeft een kater. Dat is zwartwitte Frutsel![]()
Ik neem straks misschien wel een glaasje whisky, dan slaap ik als een roosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb een flinke mok bier, daar slaap ik een stuk beter op
Naar tilburg om m'n inschrijving te regelen, ff bij de mediamarkt kijken voor een pc en tv/beeldscherm en gaan eten bij een studentenhuis (soort van kijkavond)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vroeg. Mja. Wat heb je morgen te doen?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb een flinke mok bier, daar slaap ik een stuk beter op
Lijkt mij anders zo duidelijk als watquote:
Zie PI's...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt mij anders zo duidelijk als wat [afbeelding]
Das wel een goede dagbesteding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Naar tilburg om m'n inschrijving te regelen, ff bij de mediamarkt kijken voor een pc en tv/beeldscherm en gaan eten bij een studentenhuis (soort van kijkavond)
[..]
Herkenbaar
Ohja. PI's.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel een goede dagbesteding.
Herinschrijving heb ik maandag geregeld, is morgen hopelijk helemaal verwerkt.
Succes met de kijkavond alvast. Guud Lock.
Geen dank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben al de hele dag de nieuwe single van Foo Fighters aan het lusiteren
De hele dag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben al de hele dag de nieuwe single van Foo Fighters aan het lusiteren
Oh, correctie: hele avond. Maar nee, heb er nog steeds geen genoeg vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
De hele dag?![]()
Dan moet het je neus úítkomen inmiddels...![]()
Ja diequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen dank.Volgens mij ist een goede single dan. Per ongeluk die youtube link die je hier neergeplempt hebt?
Goed nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |